4.30 herätys ja naapuritalon kakarat
kiljuu vielä kuin pistetyt siat kartanolla. Miten joistakin lähtee ääntä noin hiivatisti...
Kommentit (45)
Karju että turpa kiinni tai kohta turpoo pilli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin aikainen herätys
Oletko koskaan kuullut että on olemassa ihmisiä jotka käyvät töissä muulloinkin kuin vain virka-aikana?
- sivusta
Miksi vanhemmat ei tajua ettei lapset saa kiljua ulkona enää tuohon aikaan. Pitäisi tajuta että joku voi mennä töihin seuraavana päivänä vaikka onkin viikonloppu.
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat.
Valvo sitten alapeukuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vanhemmat ei tajua ettei lapset saa kiljua ulkona enää tuohon aikaan. Pitäisi tajuta että joku voi mennä töihin seuraavana päivänä vaikka onkin viikonloppu.
Ne vanhemmat vetää itse simaa ja nauttivat rauhasta kotona. Ei niitä naapurit hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat.
Miksi ne kakarat ei oo hiljaa?!? Saako ne käydä vaimentamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat.
Olitko itse hiljaa lapsena lämpimänä kesäiltana?
Lasu ilmoitus kehiin. Lapset juoksentelee öisin ulkona ja kiljuu ja vanhemmat dokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpat.
Olitko itse hiljaa lapsena lämpimänä kesäiltana?
Sisälle kiljumaan? Oletko itse minäminäminä itsekäs ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vanhemmat vetää itse simaa ja nauttivat rauhasta kotona. Ei niitä naapurit hetkauta.
Ihan luonnolista. Näin minäkin tekisin ja sinä, vai kuinka?
Koko maailman pitää olla hijaa kun ap nukkuu. :DDD
Olisit ostanut taloosi kunnon äänieristyksellä olevat ikkunat.
Tunnustan, että meillä päin lapset sai olla puolille öin ulkona toisinaan lomalla. Alakoululaisia ja yläasteporukkaa, tuossa ne istu leikkipihalla ja höpöttää kikattivat. Yhteensä seitsemän perheen lapsia ja me aikuiset sitten istuttiin retkituoleissa lähellä ja osa nautti alkoholia, joku kahvia ja vettä tms.
Hirveen kivoja muistoja.
Tosi tarkkoja oltiin, kun tämmöisiä iltoja oli. Otettiin huomioon heidät, jotka eivät päässeet mukaan. Kellään tässä taloyhtiössä ei ole makkareita sisäpihalle päin.
Nyt ne muksut ovat lähes kaikki jo muuttaneet omilleen tässä parin vuoden aikana. Piha on hiljentynyt.
Minkähän takia usein kuulee lasten pitävän älämölöä kaupoissa, pihalla ja missä vaan?
Vanhemmat ei edes kiellä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia usein kuulee lasten pitävän älämölöä kaupoissa, pihalla ja missä vaan?
Vanhemmat ei edes kiellä niitä.
Koska lapset ovat lapsia ja pitävät ääntä. Tuskin sinäkään olet aikanaan ollut hiljaa ja pikkuaikuinen.
Ilmainen vinkki: Älä tee ikinä lapsia.
Okei.