Mikäyksi asia sai sinut uskomaan, että Madeleinen vanhemmat ovat syyllisiä?ev
Kommentit (6)
Nelivuotias on kadonnut lukitsemattomasta huoneistosta ja äidin eka ajatus on they have taken her? Mitä ihmettä? Sotii kaikkea maalaisjärkeä vastaan. Lisäksi jos mun mukula olisi kadonnut, olisin painunut etsimään, toisin kuin Kate McCann.
Tuon they have taken her voi ehkä selittää sillä, että Kate tiesi lapsen olevan niin tukevasti nukutettu, ettei taatusti herää vaikka talo romahtais päälle. Kaksoset ei kyllä heränneetkään seuranneessa kaaoksessa.
Mutta silti, vaikka lapsi olisi nukutettu, niin kyllä mun eka ajatus olisi se että on lähtenyt harhailemaan. Ei että joku on vienyt.
Toivottvasti lapsi kuoli nopeasti : (
ja silloin rupes tuntumaan siltä että iso hmmmm. Se Eddie esimerkiksi pystyy erottamaan ruumiit. Jos siis on vaikka kahden eri ruumiin hajua samassa tilassa, Eddie erottaa ne. Ja Eddie pystyy siis ilmaisemaan onko ruumis tietyn ihmisen.
Sikstoisekseen Eddie ja se Keela on sikakalliita koiria, jotka on vakuutettu miljoonista punnista. Ne rahdataan paikalle vain, jos toisten koirien avulla on voitu todeta, että huoneessa on ruumiin haju ja halutaan varmistaa asia maailman parhaiden koirien avulla, jotka pystyy myös kertomaan onko ruumis tietty vai ei.
No, itseäni alkoi ärsyttää tekopyhä uskovaisuus. Miten sitä niin poseerataan kirkon edessä. Olivat oikein hankkineet avaimen kirkkoon. Miksei voi oman vuoteen ääressä rukoilla rauhassa?
silloin heti kun tapaus tuli julkisuuteen sanoin että mahtaakohan kuitenkin käydä ilmi, että vanhemmat on lapsensa tappaneet ja keksineet sieppaustarinan, tuli vaan jostain mieleen.
Vaikka vahingoksi kai sitä nyt oletetaan että pieleen meni sikäli.
hirveä hinku julkisuuteen....siis en tarkoita Maddyn etsimistä, vaan turhanpäiväinen päiväkirjojen kirjoittelu netissä sekä muu teennäinen. Siinä oli jotain outoa. Itse ajattelin ensin, että olivat suunnitelleet " kaappauksen" jotta pääsisivät julkisuuteen. Sitten pikkuinen Maddy olisi löytynyt ehjänä ja hengissä. Mutta nyt tuo alkueräinen olettamus on ollut kyllä melkoisen hakoteillä....uskon, että ovat vahingossa tappaneet.