Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lapsesi vaipat ovat loppuneet hoitopaikassa

Vierailija
17.09.2007 |

niin luotatko, että hänelle laitetaan toisen lapsen vaippoja vai vietkö omat?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vien. Eihän sitä toisten vaippoja kuluteta.

Yleensä tulee tieto kun paketti alkaa loppua.

Vierailija
2/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kesken päivän loppuisi niin ainakin meidän lapselle löytyisi hoitopaikasta varavaippa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät vaan kuvittelevat, että kyllä homma hoituu toisten vaipoilla. En voi käsittää tuollaista välinpitämättömyyttä.

Vierailija
4/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaippoja tarvitaan. Kolme päivää oltu hoidossa niin, ettei ole omia vaippoja tuotu. Ja kyllä, olen sanonut asiasta. Törkeetä! Väärin on jos käytän toisen lapsen vaippoja mutta ei myöskään lapselle kivaa olla koko päivää samassa vaipassa.

Vierailija
5/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: juuripa näin. Tarvittaessa löytyy se vaippa mutta

heti kyllä täydennystä vien.

Vierailija
6/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojan täysi vaippapaketti varastettiin kaapista...

Jos olet, varas, linjoilla, varoitan: seuravaan pakettiin ujutan runsaasti syyhypulveria! Melko säälittävää toimintaa...

Vierailija
7/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovemmat otteet. Muutaman päivän kun lykkää vanhemmille käteen pyykkipussin koska lapsella ei vaippoja niin luulisi tulevan lisää. Niin kauan kun huomaavat että toiselta lapselta otetaan niin miksi

vaivautua omia tuomaan...

Vierailija
8/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lahopää ja homekorva, ja joskus unohdan sit ostaa ja viedä. Silloin olen joko hoitajien vastustelusta huolimatta kipaissut läheiseen kauppaan saman tien (ja myöhästynyt töistä) tai uskonut hoitajien vakuutteluja ettei haittaa ja että lainaavat muilta ja tuonut sitten ip töistä tullessani.

siellä on vessassa lainauslista, kasperille lainattu vivianilta, janicalle lainattu aarolta, jonka mukaan sit " maksellaan takas" kun varastot täydentyy.

Vierailija
9/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on viisi päivää sitten ilmoittanut, että vaipat on loppu, ja muistuttanut siitä ja edelleenkään lapselle ei tuoda vaippoja!! Todella typerää toimintaa noilta vanhemmilta.

Vierailija
10/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olen itsekkin miettinyt. Ongelma on vaan se, ettemme pääse lainkaan ulos koska tällä kyseisellä lapsella olisi kaikki vaatteetkin märkänä ja minulla sohva, sänky ja matot märkänä.

Vierailija
11/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan siitä, että ne varavaipat on todellakin tarkotettu varalle, jos vaipat loppuu kesken päivän. Niitä tuskin on tarkotettu että joku yksi lapsi käyttää koko viikon niitä, ja mahdollisesti pitempäänkin. Mikä tässä nyt on niin vaikeeta?

Vierailija
12/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin palautat toisen lapsen vaippapakettiin lainaamasi.

Ota yhteyttö ohjaajaasi tai irtisano sopimus mikäli homma jatkuu.

Ja nyt kaikkein paras idea! Osta kestoja ja lykkäät ne vanhemmille pesuun. Älä ota lasta aamulla hoitoon, jollei puhtaat vaipat tule takaisin. Ja lähetä lapsi ilman vaippoja kotiin, että pissii turvaistuimensa märäksi. Luulis vanhempien muistavan.

Vierailija
13/13 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, moneksi päiväksikö??? Halooo kyllä vanhempien pitää ostaa lapsensa vaipat!!!