Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla mahdollista???

Vierailija
01.10.2007 |

Tunsin vauvan liikkeet about rv. 14:n kohdalla. Nyt viikkoja tulee 20 täyteen ja ihan selvästi liikkeet NÄKYVÄT päällepäin ja mies on myös tuntenut niitä potkuja toisinaan.

Kaikkia oppaita kun lukee, niin sanotaan, että tässä vaiheessa hyvä kun tuntee itse vienoja liikkeitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yksilöitä raskausasioissakin. Samoin täällä

näkyi mahan päältä rv 20 kun sopivasti suuntautui potku.

Vierailija
2/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko hoikka, joten rasvakerrokset ei peittäneet " kupruilua" .

Iloista odotusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa...ja muutenkin olen huomannut tässä 9kk aikana kun lueskellut opasta jos toistakin että on isojakin eroja sen suhteen millä viikoilla mitäkin tapahtuu ja on odotettavissa. Jossain oli pantu tosi lähelle rv 30 että vois nähdä liikkeet ja pidemmälle kädellä tunteminen.

Vierailija
4/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2 jatkaa...ja muutenkin olen huomannut tässä 9kk aikana kun lueskellut opasta jos toistakin että on isojakin eroja sen suhteen millä viikoilla mitäkin tapahtuu ja on odotettavissa. Jossain oli pantu tosi lähelle rv 30 että vois nähdä liikkeet ja pidemmälle kädellä tunteminen.

Vierailija
5/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6: sitähän mä ihmettelenkin. Jos yksi opas sanoo että rv 28, toinen laittaa sen kuukautta aikasemmaksi ja itse tuntee rv 20, niin mistä ne erot tulevat? Sama juttu esim sf-mitoissa ja vauvan

painomäärissä/viikko.

-2-

Vierailija
6/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei äidit turhaan huolestuisi jos ei itse ehti tunnekaan liikkeitä. Kaikki kenen kanssa oon jutellut on tuntenut liikkeet paljon aikaisemmin kuin oppaissa sanotaan.

Vierailija
7/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettei äidit turhaan huolestuisi jos ei itse ehti tunnekaan liikkeitä. Kaikki kenen kanssa oon jutellut on tuntenut liikkeet paljon aikaisemmin kuin oppaissa sanotaan.

Vierailija
8/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin ihan varma tosi varhaisista liikkeistä, myöh näkyivät mahankin päälle. Mutta nyt samanlaisia vaikka en ole raskaana, olenpahan vain laihtunut. Ilmaahan siellä vaan on vaikka välillä ei uskoisikaan

Vierailija
9/9 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin itsekin ihan varma tosi varhaisista liikkeistä, myöh näkyivät mahankin päälle. Mutta nyt samanlaisia vaikka en ole raskaana, olenpahan vain laihtunut. Ilmaahan siellä vaan on vaikka välillä ei uskoisikaan