Onko joku tilannut Ifiltä tai muualta kuvakirjoja ?
Ajattelin teettää sellaisen lapsesta. Onko kokemuksia, mistä kannattaisi tilata ?
Kommentit (6)
mutta se ei ole vielä tullut postissa... Odotan innolla. Tekeminen oli helppoa, mutta kyllä se aikaa vei. Olisin kaivannut enemmän erilaisia sivun asettelumalleja tai mahdollisuutta muokata niitä itse.
Kuvat ei olleet todellakaan mitään valokuvatasoa vaan enemmän kopiokoneen jäljiltä.
nettisivujen kautta... sieltä oli helppo lataa photobook ohjelma koneelle ja tehdä mieleinen kirja... tein äidilleni 50-vuotis lahjaksi " elämän tarinan kuvina" Tohon kirjaan sai laittaa skannattujakin kuvia...
Sekä sellaisia pieniä taskualbumeita, että keskikokoisia joululahjaksi mummeille ja kummeille, että isoja matkoista yms. On mielestäni tosi näppärää, kuvat tulee samantien albumiin, eikä hyllyille roikkumaan (ja häviämään).
Fastlabilla on paljon kivoja juttuja muitakin.
Me saatiin mun vanhemmilta lahjaks hääkuvista koottu kirja. Oli tehty Ifillä. Mun mielestä oli tosi laadukas ja nätti muutenkin.
mm muistipeli.