Mitä arvostat Italiassa eniten?
Kommentit (13)
Kaunis meri, saaret, maisema. On varmaan hiljaisiakin paikkoja, ei tarvitse mennä miljoonakaupunkiin, tulivuoren lähelle tai mafia-alueelle. Meri-ilmasto, tuuli. Lähellä hyviä naapurimaita, siitä pääsee vaikka Kreikkaan tai Espanjaan kenties. Kasvaa sellaisia puita, pensaita ja kasveja jotka eivät täällä pohjoisessa kasva.
Italia on EU:n nettomaksaja, eli täysi huti ap:ltä.
Usein käyneenä rentoa ilmapiiriä, ruokaa tunnelmaa, lämpöä.
Ympäri maailmaa olen kiertänyt, mutta Italiaan rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis meri, saaret, maisema. On varmaan hiljaisiakin paikkoja, ei tarvitse mennä miljoonakaupunkiin, tulivuoren lähelle tai mafia-alueelle. Meri-ilmasto, tuuli. Lähellä hyviä naapurimaita, siitä pääsee vaikka Kreikkaan tai Espanjaan kenties. Kasvaa sellaisia puita, pensaita ja kasveja jotka eivät täällä pohjoisessa kasva.
Tämä. Itse asumme osan vuotta Pohjois-Italiassa ja kyllä nää maisemat on upeat! Reilussa tunnissa laskettelemaan, meren rantaan, parissa naapurimaihin päiväretkille.
Ja tietty ruoka, viini, tryffelit jne jne...
Ja rauhallistakin on pikkukylissä, tosin tänään reissussa 54 italialaisen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia
Niin niitä karvaisia pitkänokkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse asumme osan vuotta Pohjois-Italiassa ja kyllä nää maisemat on upeat! Reilussa tunnissa laskettelemaan, meren rantaan, parissa naapurimaihin päiväretkille.
Ja tietty ruoka, viini, tryffelit jne jne...
Ja rauhallistakin on pikkukylissä, tosin tänään reissussa 54 italialaisen kanssa!
Tänään reissussa 54 italialaisen kanssa ja silti roikut vauva palstalla?
Taideaarteita, etruskeja, historiaa, ilmastoa, luontoa, merta, ruokaa, viiniä, muotia, musiikkia, jäätelöä, vanhoja kyliä....
Sitä, että se ongelmineen on verrattain kaukana täältä
Moninaisia pastaruokia.