Lue keskustelun säännöt.
No jos se Niko on yhtä hyvän näköinen kuin
23.09.2007 |
tossa Iltasanomien kuvassa niin haloo. aivan urpon näköinen.
Kommentit (2)
ei talon naisetkaan jaksa noista innostua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mut ne onkii vantaalta molemmat!! Ja Tellulla rikkinäiset sukat jalassa ja FLANELLIpaita *tyrsk*