Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hassuja kuvitemia sinulla oli lapsena/nuorena joka nyt aikuisiällä huvittaa??

Vierailija
15.09.2007 |

Mä kuvittelin aiba joskus ala-aste iässä että kaikilla aikuisilla on aina rahaa. Monesti kun kävin myymässä jotain arpoja jollekin ja se sanoi että ei ole rahaa ostaa niin ajattelin et miten voi olla mahdollista että eikös kaikilla aikuisilla ole aina rahaa. Hassua, nyt aikuisena monet kerrat on penniä venytetty, eipä vaan aina sitä rahaa ole.

Ja toinen kuvitelma oli kans joskus lapsena sellainen että ajattelin et sit kun mun vanhemmat kuolee niin toivottavasti olen jo silloin yli 18 että sitten se vanhempien kuolema ei satu ja että ei tule surulliseksi kun on jo silloin aikuinen. Ja nyt aikuisena olen monesti miettinyt et miten siitä pääsee yli sit kun vanhemmista aika jättää, nimittäin olen vanhempien kanssa tosi läheisissä väleissä....

Mitäs hassuja kuvitelmia muilla on ollut?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki englannin yms. muunkileiset ajattelevat kuitenkin suomeksi :)

Vierailija
22/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tunnunpa toistavan äitini askeleita. Tukistaen ja nippaillen, huutaen kurkku putkella. Ja toimiiko, ei todellakaan. Joka päivä päätän että en enää, mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos joku ei ollut vetänyt pönttöä pissallakäytyään ja itse pissaan siihen sekaan, pönttöön voi kehittyä vauva. :)

Sitten luulin, että asumme ja elämme maapallon puolivälissä olevalla " välilevyllä siten, että ylhäällä kaartuva taivas on pallon kupoli ja välilevyn alapuolelle jäävä puolikas vain jokin turhanpäiväinen pohja. :)

Hassuja!

Vierailija
24/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kyllä nyt ymmärrän, että äitini on meitä ihan riittävästi rakastanut.

Luulin myös, että aikuisilla olisi aina hauskaa ja helppoa. Noh, kyllä se lapsen elämä on kuitenkin aika huoletonta.

Lisäksi luulin, että suutelemisesta tullaan raskaaksi...

Vierailija
25/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin oletusarvo oli et kaikki menee naimisiin. Häpesin etukäteen sitä kun alttarilla täytyy kaikkien nähden PUSSATA MIESTÄ!

Vierailija
26/49 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin myös kovin painokkaasti että aikuisena syön vain käristettyä jauhelihaa ja ehkä myös kalapuikkoja, enkä koskaan mitään muuta.

Vierailija
27/49 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun vein säästöpossun tyhjennettäväksi niin pankin täti kävi kaatamassa ne johonkin suureen säiliöön. Minua vielä harmitti, etten sitten saisi samoja kolikoita takaisin, kun kävisin nostamassa rahoja tililtä...

Vierailija
28/49 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä saaressa oli radioantenni,sellainen puna-valkoinen torni ja olin ihan varma että se on Eiffel-torni ja se saari on Ranska. Ihmettelin aina, miksi ei muka voi käydä usein ulkomailla, kun ne on niin lähellä. Samoin luulin myös, että mitä tahansa vierasta kieltä puhutaan niin, että höpistään vaan siansaksaa....

Vierailija
29/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisenä sit testattiin, ei toiminu :D

Vierailija
30/49 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalaisena tajusin, että vauvan saamiseen tarvitaan mies. Kysyin yh-äidiltäni, mikä hänen sukunimensä oli ennen kuin hän sai minut. Kun kuulin, että se oli ollut sama, ihmettelin hänen hyvää tuuriaan, kun oli löytänyt miehen jolla sama sukunimi. Enpä siinä vaiheessa tajunnut olevani au-lapsi.

Muutamaa vuotta myöhemmin päätin, että minäkin teen lapsen yksin. ei tarvitse antaa toisen työntää vaunuja.

Vierailija
31/49 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muutamaa vuotta myöhemmin päätin, että minäkin teen lapsen yksin. ei tarvitse antaa toisen työntää vaunuja.

Vierailija
32/49 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en ollut sattunut vessaan samaan aikaan...

Vierailija
33/49 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisena on aina kivaa

kaikki ongelmat ratkeavat vain sillä että sinusta tulee aikuinen

kuljen seikkailusta seikkailuhin, arkea ei ole olleenkaan, ihan kuin kirjoissa tai elokuvissa

ja huomasinkin että ei ole aina kivaa, ja ongelmia on tullut lisää, ja arkeakin on riittänyt

Vierailija
34/49 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäsin kauheasti että toinen tappaa toisen. Miekkailijoiden selästä lähtee sellaisen narut tms. Luulin että ne ovat siksi, että tuomarit voivat niistä vetää miekkailijat erilleen jos tappelu yltyy.

:))

Vierailija
35/49 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki pimppi oli tuttu, mutta sieltä tuli vain pissaa, emätin oli vielä tuntematon käsite ja alue.

Ihmettelin sitä, miten aikuisten elämä on tylsää, heillä kun ei ole omaa huonetta ja leluja, eivätkä he oikeastaan koskaan tee mitään, pitävät vain huolta lapsista! ;)

Vierailija
36/49 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

metwursti tehdään hevosen jalkaa siivuttamalla. Ja että ne valkoiset on sitten niitä jänteiden ym kohtia.

Kas kun en koskaan älynnyt ihmetellä, että miksei niissä ole reikää sillä kohdin missä luu meni... :-D

Vierailija
37/49 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä olin äitini kanssa suihkussa ja kävimme suunnilleen tällaisen keskustelun (olen siis syntynyt keisarinleikkauksella):

Minä: Aika pienestä reiästä vauva mahtuu tulemaan (katselen leikkausarpea)

Äiti: Normaalisti ne syntyy vielä pienemmästä

Minä: Niin, onhan pyllynreikä aika paljon pienempi.

Vierailija
38/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä apinat että iän ja koon. Ajattelin vielä, että ensimmäiset ihmiset (tietysti Aatami ja Eeva) olivat syntyneet suoraan simpanssintyyppisistä apinoista. Lisäksi ajattelin, että kun mummoni on niin vanha, niin hänen lapsuudessaan ovat nämä Aatami ja Eeva olleet vielä elossa. Kysyinkin tätä, ja mummo meni vähän omituisen näköiseksi. Myöhemmin ajattelin, että mummo varmaan loukkaantui, mutta ehkä hänellä oli vähän parempi huumorintaju.

Vierailija:

Taisin oikein muistellakin omia apina-aikojani...

Sitten luulin, että mitä pidempi ihminen on, sitä vanhempi. Pari metrinen mies oli ainakin 100!

Vierailija
39/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi odotin tulevaa jääkautta. Ajattelin, että ehkä pakenisimme jäämassoja Amerikkaan, ja sehän olisi vain hauskaa ja jännittävää. Enkä keksinyt muita tapoja päästä Amerikkaan.

t. 36

Vierailija
40/49 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kuvitellut nuorena että melkein nelikymppisenä vielä kiinnostaa se miltä näyttää; onko seksikäs ja ettei vatsanahka roiku.