Mitä hassuja kuvitemia sinulla oli lapsena/nuorena joka nyt aikuisiällä huvittaa??
Mä kuvittelin aiba joskus ala-aste iässä että kaikilla aikuisilla on aina rahaa. Monesti kun kävin myymässä jotain arpoja jollekin ja se sanoi että ei ole rahaa ostaa niin ajattelin et miten voi olla mahdollista että eikös kaikilla aikuisilla ole aina rahaa. Hassua, nyt aikuisena monet kerrat on penniä venytetty, eipä vaan aina sitä rahaa ole.
Ja toinen kuvitelma oli kans joskus lapsena sellainen että ajattelin et sit kun mun vanhemmat kuolee niin toivottavasti olen jo silloin yli 18 että sitten se vanhempien kuolema ei satu ja että ei tule surulliseksi kun on jo silloin aikuinen. Ja nyt aikuisena olen monesti miettinyt et miten siitä pääsee yli sit kun vanhemmista aika jättää, nimittäin olen vanhempien kanssa tosi läheisissä väleissä....
Mitäs hassuja kuvitelmia muilla on ollut?
Kommentit (49)
että pään sisältö on pelkää suuta. Jossain vaihessa aloin ihmettelemään että pää kyllä vaikuttaa paljon isommalta kuin suu...
Sitten luulin että loppu osuus on täynnä hiuksia!!
Eipä ole siihen rajapyykkiin enää vuottakaan jäljellä. :/
Vierailija:
vaan oikeastaan aika kamalaa. jostain syystä lapsena/nuorena ajattelin aina että en elä kovin vanhaksi, että en elä esim. parikymppiseksi enkä koskaan saa lapsia tms. En tiedä mistä tämä johtui, mutta minulla oli vahva tunne siitä että kuolen nuorena. No, olen nyt reilusti yli 20, minulla on 2 lasta, joten siltä osin pelko ei tteutunut. Mutta silti minulla on edelleen pelko sairastumisesta ja kuolemasta nuorena :/
Äiti tuntui silloin niin vanhalta (30 v.)! :D
Mä luulin yhdessä vaiheessa, että mun äitini nimi on Äiti. Vasta sitten, kun naapurin tyttö kerran kysyi, että mikä teidän äitin nimi on, aloin miettiä, että hetkinen... :)
Minulla meni pitkän aikaa, ennenkuin tajusin, että äidillä ja isälläkin on nimi. Naapurin lapset kutuivat omia vanhempiaan etunimillä, mutta minä puhuin aina meidän Iskästä ja meidän Äidistä (puhun muuten vieläkin aina " meidän" äidistä, kun puhun äidistäni jollekin)..
Pelkäsin mennä yksin saunaan, kun äiti pelotteli joskus saunatontulla (ajattelin siis että joku pieni tonttu asuu meidän kiukaan alla) ja kuvittelin että se katselee sieltä lauteiden alta minua.. istuin sitten aina kädet pepun alla. ;D
Heh. Luulin että klitoris on naisen pippeli, että sekin " kasvaa isoksi" kun harrastaa seksiä.
Silloin kun ei ollut vielä tv:tä ei tehty oikeastaan mitään.
Avioliitto on yhtä juhlaa (kun häätkin kerta on niin iso juhla).
Ajattelin että teen ainakin 6 lasta, käymme bussilla kaupassa, asumme omakotitalossa, itse ei tarvitse tehdä mitään muuta kun vaan leikkiä lasten kanssa ja nukkua sitten miehen kanssa. Mies on töissä ja kustantaa meidän elämiset.... Ja kaikki tämä siis alle 25 vuotiaana. 40 vuotiaana pääsee jo eläkkeelle.
Vierailija:
Ensinnäkin oletusarvo oli et kaikki menee naimisiin. Häpesin etukäteen sitä kun alttarilla täytyy kaikkien nähden PUSSATA MIESTÄ!
Minkä minä käsitykselleni voin? olin alle kouluikäinen silloin.
Sitten luulin et aikuisena nukahtaa samantien kun sulkee silmät. Ainakin meidän äiti kun mua nukutti... :) mun poika ei usko tuota kikkaa.
Eli miehillä on pitkät (ja mielellään kiemuraan menevät) nenäkarvat, jotka muodostavat viikset.
Minä taas pähkäilin, että millä ihmeellä maksan laskut, joita alkaa aikuisena tulla. Erityisesti mietin sähkölaskua. Ei sitten tullut mieleeni, että aikuisena tehdään töitä ja saadaan siitä rahaa...
Mietin myös että kun vaatteet käyvät pieniksi, niin joudunko menemään alasti kouluun. No, kaupastahan niitä sai lisää.
Koulussa kuulin että yläasteella on luokanvalvoja ja kuvittelin, että se tyyppi on koko ajan valvomassa luokkaa, kun opettaja opettaa.
Luulin, että teiden varsilla olevissa infoissa on joku tyttö töissä ja hän on siellä kopissa vastailemassa ihmisten kysymyksiin.
Minullakin oli tuo kuvitelma, että en elä kovin vanhaksi. Kohta tulee kolmekymmentä mittariin, onhan tämä jo aika paljon.
Teininä koko ajan ajatteli, että voi tulla milloin vain vahingossa raskaaksi. Olikin yllätys, kun muutaman vuoden päästä aikuisena raskautta sai oikein yrittämällä yrittää.
Kuvittelin että tulee jonkin moinen räjähdys (ja tähän liittyi myös se,että minä olen sen ikäinen etten ehdi aikuiseksi,kuolen siis varmasti ennenkuin täytän 18v,yleensä ajattelin kuolemani tapahtuvan tässä maailmanlopussa)
Niin ja maailma räjähtää niin ajattelin,että happi vetäytyy ja kaikki kuolevat koristen ja muuttuen paiseisiksi ja kärsien kamalasti ja sitten lopulta maa(aines) katoaa ja ihmiset leijuu ilmassa hetken ennen lopullista menehtymistä... Ahdistuin kovasti näistä ajatuksista mutta silti minusta oli selvää,että näin se käy.
Niin ja kamalinta tässä ajatuksessa ei ollut oma kuolemani vaan se kuinka näen äitini ja veljeni kuolevan tällätavoin..
HUH,kaikkea sitä pieneen mieleen on mahtunutkin... :/