Lue keskustelun säännöt.
Kylkiluista
15.09.2007 |
Olen jonkun aikaa ihmetellyt ihan alimpia kylkiluitani, nitä kaikista pienempiä kyljissä... Ne ovat erilaiset muodoltaan ja justavuudeltaan. Vasen kylkiluu tuntuu ohuemmalta ja joustavammalta kuin oikean puolen kylkiluu. Ja vasemmanpuoleinen kylkiluu on pidempi kuin oikean puolen. Kylkiluun pää myös tuntuu vasemmalla puolella käsiin jos kävelen ja pidän kättä mahan päällä siinä kohtaa jossa kylkiluu on.
Nyt olenkin ihan kauhuissani että onko mulla joku luusyöpä kylkiluissa.
Kommentit (3)
Ei ihmisen " puolet" ole symmetriset muutenkaan!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiitos vastauksista! Oon luullu että ne olis aika symmetriset....
eivätkä ne ole koskaan symmetriset. Mulla oikeanpuoleista pystyy jopa naksauttelemaan eri asentoihin :)
Etköhän ole ihan normaali vain, älä huoli.