79-vuotiaana isäksi! Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (8)
Väistämättä lapsi joutuu kasvamaan ilman isää.
ap.
Ja samalla vähän ällöttää, että noin vanha on ollut vielä sänkypuuhissa :)
Äidillä ja isällä oli aika iso ikäero...
mahtoiko tarvita jotain pilleriä, että seisoi.:) oikeasti kävi toi mielessä ihan ensimmäisenä.
Sitten aloin miettimään, että ehkä tuokin on parempi kuin tehdä lapsi kokonaan yksin. Onhan siitä miehestä nyt edes apua ja voi vuosia kuitenkin olla lapsen elämässä. Tietysti on kauheaa menettää vanhempi nuorena.
vanhempi! Näinhän kaikki 45- vuotiaat vauvakuumeilijat aina hehkuttaa. Ja muistakaa kaikki, että nuoretkin voi kuolla, niih. Ei sitä kukaan kuule voi tietää, vaikka toikin papparainen vielä pirteenä hoitelesi lapsenlapsiaan.
Ei meidän perheessä ole mitään säälittävää! Itse olen noin 50 vuotta miestäni nuorempi mutta se ei tunnu elämässämme mitenkään! Hyvin jaksaa isä vielä touhuta lasten kanssa, näkökin on vielä hyvä. Hänen suvussaan ollut pitkäikäisyyttä että todennäköisesti vielä ainakin 8-10 vuotta elää. Asumme tällä hetkellä mieheni kotimaassa ja ei täällä nyt kauheasti ole asiaa kummasteltu, parempihan se on vanhan miehen elää rakkaan perheen kanssa kuin yksin jossain hoitokodissa.
Siinä missä alaikäisiltä myös heiltä alkaa tuossa iässä jo harkintakyky pettää....
Vierailija:
Vaikka isä eläisikin vielä pitkään niin miten rippikouluikäinen ja liki satavuotias voivat tulla toimeen murrosiän myrskyissä ja toisen odottaessa kuolemaa!Minä olen liki kolmekymmentä, esikoiseni on jo koulussa eikä minun isoisäni ole yhtä iäkäs kuin tämä pappa!
Kyllähän se vähä tuntuu oudolta kun voisi hyvinkin olla lapsenlapsenlapsi tuo vauva.. Mutta mikäs siinä.
Vaikka isä eläisikin vielä pitkään niin miten rippikouluikäinen ja liki satavuotias voivat tulla toimeen murrosiän myrskyissä ja toisen odottaessa kuolemaa!
Minä olen liki kolmekymmentä, esikoiseni on jo koulussa eikä minun isoisäni ole yhtä iäkäs kuin tämä pappa!