Oliko se tän illan Sairaalan kuollut vauva nyt se Heta??
Kommentit (8)
näytetäänkö sitä vielä sarjassa...?
Mua kauheesti ahdistaa se sarja näin raskaana olevana, mutta pakko on vaan katsoa kun pitää saada tietää... pitäs lopettaa sen kattominen, mutta täytyy saada tietää miten sen vauvan kävi.
Se oli jotenkin niin ihana se Anssiki siinä, jotenki kauhean varovainen tai suojeleva tai jotain, kun sitä nyyttiä kantoi. :( Tuli vaan mieleen et oliko se se Emma jonka äitin kuvat on irc-galleriassa. :(
raskaana oleva, joka on kohta menossa Taysiin synnyttämään, eikä muka voi nyt katsoa sitä ohjelmaa hormoonipölläköissään... Kuitenkin mun pitää tulla tänne sitten lukemaan näitä juttuja siitä, voi pöljyys sentään. :(
Toisaalta kauhean karun oloinen mies. Mutta tunteet ne on hänelläkin näköjään.
itse sen pahimman kokeneena, jätän kyllä kyseisen ohjelman väliin olisin sitten raskaana tai en. asiaohjelmat erikseen, toisten ihmisten tunteilla viihdyttäminen ei mielestäni ole moraalisesti oikein. tottahan potilaat ovat suostumuksensa antaneet kaikkiin kuvauksiin. itse olin niin shokissa lapsen kuoleman takia, että musta olis voitu tehdä vaikka 10 osainen minisarja, enkä todellakaan olisi välittänyt yhtään mitään. jos tekisivät ohjelman vaikka 3n vuoden päästä, niin asia olisi toinen.
mitä muuten tiistain jaksossa oli kun se on omaisten pyynnöstä poistettu nettitv:stä
jäi vähän auki sen kohtalo.