Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua. ostin Guessin laukun 150 euroa

Vierailija
14.09.2007 |

...oliko hyvä sijoitus? ainakin ko. merkkilaukut tuntuu olevan tosi in? onko muita joilla on ko. merkkinen laukku?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan että sillä laukulla/merkillä ei oikeasti ole niin paljoa painoa kuin mitä joskus jotkut kuvittelee ja että reilusti melkein 100% vastaantulijoista ei edes tunnista onko sun laukku HM:n vai Mulberryn,valitettavasti...

Eikö laukun ulkonäön pitäisi olla se mikä herättää huomoia eikä suinkaan sen merkki. Huokaus. Hyvä etteivät useimmat tunnista.

Vierailija
62/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista ostettu 5¿ laukku.. Hyvinhän tuo on asiansa ajanut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti " sijoitan" halpoihin hyvännäköisiin laukkuihin tai säästän siihen Mulberryyn. Niih. Neljän Guessin hinnalla saan jo omani...

Vierailija
64/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole aitoa nähnytkään.

Vierailija
65/101 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatumerkkinä.

Mainostaja maksaa-julkaisu julkaisee.

135 ilmaisi huolensa hyväntekeväisyyteen osallistumisestani, voin iloksesi ilmoittaa että tililtäni menee rahaa (ei 5,- kuten sinulta ilmeisesti, vaan paljon enemmän) joka kk rahaa pelastakaa lapset ry:lle, WWF:lle ja Greenpeacelle.

Vierailija
66/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessilla on hyvännäköisiä ja nuorekkaita laukkuja :) Ostaisin, jos olisi enemmän massia!

Vierailija
67/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ja muistakaa sitten sekin, että suurin osa näistä " oikeista" merkkilaukuista

Suomessa ei ole aitoa nähnytkään."

Vierailija
68/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, laukkujen tuntijat! Tarkoitan nyt aitoja.

Vierailija
69/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai merkkiliikkeestä Suomessa ostettu tuote on aito, tarkoitin veskoja jotka näkyy tuolla katukuvassa olalla heilumassa. Eli on ihan turhaa yrittää pysyä merkkilaukkuhuuman perässä (jos sen kokee siis tärkeäksi) kalliilla hinnalla sen mukaan mitä ihmisillä näyttää olevan, vaan ostaa kunnon bägi jos on niistä kiinnostunut. Suurin osa kaduilla näkyvistä viritelmistä kun on feikkejä. Varsinkin Vuitton on tästä erittäin hyvä esimerkki.

Vierailija
70/101 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sanottu ja niin totta.

Vierailija
71/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodin kanssa työskentelevät eivät enää suosi näkyviä merkkejä.

Kaikilla merkeillä on mallistoissaan vaatteita ja laukkuja jotka ovat erittäin hyvää laatua ja tekoa mutta joissa ei ole näkyvissä mitään logoja tai kirjaimia (Chloe, YSL, myös Mulberry jne. ) joten kukaan joka ei aktiivisesti seuraa muotia ei tiedä että kyseessä on jonkun brandin tuote.

Itse olen jo pitkään suosinut matalan profiilin merkkejä siitä syystä että merkkimania meni viime vuonna ja tänä vuonna niin överiksi että en halua kuulua siihen joukkoon.

Vierailija
72/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai Rodeo-sarja erittäin jees:)

Vierailija
73/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 Guessin laukkua. Olen ostanut ne Ebay:sta. Toisen Saksasta, tuli maksamaan 60 euroa ja toisen englannista 100 euroa. Tykkään niistä paljon.

Vierailija
74/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku siis sanoo Ap:eelle, että osta ennemmin tonnin Mulberry kuin 150 egen Guess!

Ap halusi Guessin ja piste.

Minulla on vaikka mitä laukkuja, ja kaikki sellaisia mistä tykkään (tai olen ostohetkellä tykännyt ;-).

Merkillä tai hinnalla ei niin väliä. Aika paljon olen ulkomailta ostanut.

Muutama Guess:in laukkukin löytyy (minulla on ihan järkyt määrät laukkuja). Kovassa käytössä ovat olleet. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä jotkut muut ovat merkistä mieltä!

Se kun on fakta että ei se yksi laukku pelkästään tyyliä tee. Tai yksi laukku tee automaattisesti pissikseksi. Kyllä se on se kokonaisuus, päästä varpaisiin. Laukut, kengät ja muut asusteet ovat ihana lisä, joiden avulla ollaan välillä tyylikkäitä, trendikkäitä tai muuten vaan hullutellaan!

Kiva ap, että ostit itsellesi ihanan laukun!

Vierailija
75/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli joku siis sanoo Ap:eelle, että osta ennemmin tonnin Mulberry kuin 150 egen Guess!

Ap halusi Guessin ja piste.

Minulla on vaikka mitä laukkuja, ja kaikki sellaisia mistä tykkään (tai olen ostohetkellä tykännyt ;-).

Merkillä tai hinnalla ei niin väliä. Aika paljon olen ulkomailta ostanut.

Muutama Guess:in laukkukin löytyy (minulla on ihan järkyt määrät laukkuja). Kovassa käytössä ovat olleet. Ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä jotkut muut ovat merkistä mieltä!

Se kun on fakta että ei se yksi laukku pelkästään tyyliä tee. Tai yksi laukku tee automaattisesti pissikseksi. Kyllä se on se kokonaisuus, päästä varpaisiin. Laukut, kengät ja muut asusteet ovat ihana lisä, joiden avulla ollaan välillä tyylikkäitä, trendikkäitä tai muuten vaan hullutellaan!

Kiva ap, että ostit itsellesi ihanan laukun!

Kyse ei ollut " ihanan" laukun hyväksymisestä. Ja tiedoksi kaikille. Kyllä se laukku ja kengät kertovat kaiken. Guess on niin yberpissis merkki, että huh huh. Katsokaa vaikka sitä Sini Helmeä. Guess-liikkeen vastaavaa. Muija on yli 30 ja NIIN pissis! Siinä hyvä keulakuva ainakin.

Vierailija
76/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää yhtään pissismäisempää mielipidettä olla?

Vierailija
77/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voiko enää yhtään pissismäisempää mielipidettä olla?

93

Vierailija
78/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoituksen arvo kohoaa ajan myötä. Laukun arvo ei koskaan kohoa, vaan on ostohetkellä korkeimmillaan. Merkkilaukun arvo laskee, kun merkki menee pois muodista. Etenkin helposti tunnistettava laukku on huono sijoitus, koska sitä ei voi käyttää loppuun asti olematta viimeisinä vuosina naurettavan vanhanaikainen.

Siksi laukku kannattaa ostaa laadun, ei merkin perusteella. Myös merkkilaukuissa (esim. juuri Longchamps, Mulberrykin) ja etenkin niissä on erittäin laadukkaita, kestäviä ja käytännöllisiä laukkuja, joita voi käyttää pitkään. Ne eivät kuitenkaan huuda merkkiään.

Minulla on pari merkkilaukkua, mutta vahingossa. Olen vain etsinyt käyttötarkoitukseen sopivaa, hyvännäköistä laukkua, ja se on sattunut olemaan merkkilaukku. Yhtä hyvillä mielin käytän merkittömiä, suomalaisia, laadukkaita nahkalaukkuja. Hyvä laukku kestää jokapäiväistä käyttöä yli 10 vuotta.

Vierailija
79/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari viikkoa sitten Cannesissa. Krokotiillinahkainen Gucci vaivaiset 16 000 euroa. Siis kuka kehtaa ostaa Guessia kun tuollaista oikeaa laatuakin on tarjolla

Vierailija
80/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosi yllättävää, että laukku on todellakin asia, joka herättää mielipiteitä. Varmaan samalla tavalla kuin miehillä se auto...noh, tuli kyllä selväksi, että laukkuni ei ollut hyvä sijoitus, mutta hyväksyn sen. Tosin en ajatellutkaan myydä sitä eteenpäin. Se on ollut mulla nyt kaupungilla ja tykkään tosi paljon. Vaikka on kangasta, on tooosi nätti. Mulla ei ole varaa eikä halua ostaa paljon tämän kalliimpaa laukkua, koska mun ei tarvitse näyttää kenellekään, että mulla olisi varaa luxukseen. Tiedän, että täällä merkkitietoisilla äideillä on varaa, mutta minun tilanteeni on eri. Mutta suosittelen kumminkin, jos joku on hankkimassa Guessia, että on tosi ihana laukku!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi