Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua. ostin Guessin laukun 150 euroa

Vierailija
14.09.2007 |

...oliko hyvä sijoitus? ainakin ko. merkkilaukut tuntuu olevan tosi in? onko muita joilla on ko. merkkinen laukku?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yli kaksvitosta jolla on Guess olallaan, voi ottaa vakavasti :) Ja niin kuin joku sanoikin, Guess ei ole oikea merkkilaukku, vaan sellaisten wannabeitten, joilla ei ole rahaa siihen oikeaan.

Vierailija
2/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No APUA tosiaan. Mä en ikinä laittais tollasta summaa yhteen _laukkuun_ kiinni. :O

-Eelia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi nahkainen Longchamps kuluu noin 10 vuoden jokapäiväisesä työkäytössä niin nuhruiseksi, ettei sitä enää oikein voi käyttää kun on esim. asiakastapaamisia. Mutta jos laukkua käytetään harvoin eikä koskaan vaativissa (kuluttavissa) tilanteissa niin kaipa se silloin kestää pitkään.

Mutta mun laukussa kuljetetaankin mappeja ja papereita ja vaikka neljää maitolitraa.

Vierailija
4/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ne joilla ei ole varaa oikeisiin luksuslaukkuihin ostaa Guessia. Itse en kehtais...

Vierailija
5/101 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaihtaisin REPUN käsilaukkuun palatessani ihmisten ilmoille maanantaina. Vai sallitaanko reppu yliopisto-opiskelijalle, jos on paljon kannettavaa? Olenko mä ihan juntti? Kaivanko siis käsilaukut esille?

Vierailija
6/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät laukusta niin se oli sen arvoinen.

Vierailija
7/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess ei todellakaan ole enää in.

t. 3

Vierailija
8/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän laukun ostiti. 150 ¿ ei ole kauheasti nykyään laukusta.

Vierailija
9/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppiin on perustettu Guess shop ja siellä oli niin hyvä myyjä, että päätin ostaa. Luulin että merkki on just NYT in..

Vierailija
10/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä jaksa aina miettiä mikä on olevinaan in ja mikä ei, jos itseä vaan miellyttää. Mua on ainakin alkanut ahdistaa tämmöinen ajattelu, nyt kun itsellä ei ole hoitovapaalla ylimääräistä rahaa. Ja jos onkin, niin kaikki menee lasten vaatteisiin. Ja minä kun olen oikeasti shoppailuhullu ja sitten silloin harvoin, jos ostaa itselle jotain vaatetta yms. niin malli/merkki onkin jo muka pois muodista. Hohhoijaa...

Vierailija
11/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään tae tyylikkyydestä, vaikka peräti 150 e maksoikin =) Jenkeissä samasta laukusta olisit maksanut ehkä 70 euroa. Mullakin oli muutama vuosi sitten Guessin laukku kun Nykistä ostin, silloin ei Suomesta vielä saanut. Sitten kun tännekin tuli Guessin myymälä, huomasin siellä saman laukun minkä itse olin pari vuotta aikaisemmin ostanut alle 100:n dollarin, liikkeessä maksoi jotain 200 euroa :O

Nyttemmin olen jo myynyt laukun kirpparilla, kun joka toisella roikkuu niitä olkapäällä. On vielä sen verran huomiota herättävä (ja oikeita merkkilaukkuja kopioiva) logokuviointi niissä laukuissa, että varmasti tunnistaa Guessin laukuksi, enää en halua mainostaa tuollaista tyrkkymerkkiä :)

Vierailija
12/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan hienoimmasta päästä jos laitettais av-mammat jonoon laukkuineen sun kanssa:)

Vierailija
13/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kadut kun " uskalsit" . Höpö höpö ja nauti laukustasi! Mikäli malli on sellainen että pidät siitä etkä ostanut vain siksi että pitää olla juuri tuon merkkinen laukku.

Suomessa Guess on ihan hyvä brandi, jenkeissä tavis

Vierailija
14/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan ole oikeasti varaa shoppailla kauheesti, mutta koska näin kauniin laukun, niin ostin sen. Todellakaan en saa rahaa mistään vaan olen itse säästänyt.

ja sanoisin, että en mielelläni ostaisi mulberry tai burberry-laukkuja, koska ovat aivan liian vanhanaikaisia minun makuuni. En halua näyttää mummolta kuitenkaan.

t: ap, jolla on ihana Guess nyt kumminkin...

Vierailija
15/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan yks kahdesta sadasta....

Eli jos tyyli on muuten kohdillaan niin se on ihan yks lysri minkä " merkkinen" laukku siinä käsissä/olalla on kunhan se on tyylin mukainen :)

Mun lempiveska on täl hetkellä HM:n ja mulla tosissaan ois varaa valita,hylly kaupalla myös merkkilaukkuja löytyy :) Itse ostan kuitenkin laukun mun tyyliin sopivaksi,en muiden pällisteltäväksi :D

Vierailija
16/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ' ' halvalta' ' merkiltä, olisit vaikka säästänyt vielä 150 euroa lisää niin olisit saanut paremman.

Vierailija
17/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja sanoisin, että en mielelläni ostaisi mulberry tai burberry-laukkuja, koska ovat aivan liian vanhanaikaisia minun makuuni. En halua näyttää mummolta kuitenkaan.

t: ap, jolla on ihana Guess nyt kumminkin...

Vierailija
18/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua olalleni beessi-musta-valko-ruutuista ruutusirkusta kuitenkaan

Vierailija
19/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 23 v. ja en kyllä pidä Mulberryä tai Burberryä ' ' mummomerkkeinä' ' ...

Vierailija
20/101 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en halua olalleni beessi-musta-valko-ruutuista ruutusirkusta kuitenkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme