Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivalle vain buffetin takia?

Vierailija
12.09.2023 |

Onko järkeä mennä vain sen takia? Ei kiinnosta yökerhot eikä ryyppääminen mutta buffet kiinnostaisi. Tulee vain kalliiksi jos sen takia laivalle vain menee.

Kommentit (21)

1/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kotipaikkakunnallasi ole ravintoloita, joissa on noutopöytä. Ensin aamiainen laadukkaassa hotellissa (esim. Lapland Hotel) ja lounas toisessa ravintolassa ja vielä illallinen kolmannessa paikassa. Nuo kulut kun ynnäät yhteen, huomaat pääseväsi samalla rahalla risteillen syömään.

Vierailija
2/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, muakaan ei kiinnosta ryyppääminen ja yökerhot, mutta pidän risteilyistä. Saaristo, meri, Tukholma, hytti, no se ruokakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Eikö kotipaikkakunnallasi ole ravintoloita, joissa on noutopöytä. Ensin aamiainen laadukkaassa hotellissa (esim. Lapland Hotel) ja lounas toisessa ravintolassa ja vielä illallinen kolmannessa paikassa. Nuo kulut kun ynnäät yhteen, huomaat pääseväsi samalla rahalla risteillen syömään.

Höpöhöpö.

Ja itse en ole koskaan missään törmännyt tai kuullut kenenkään muunkaan törmänneen yhtä runsaaseen ja hyvää buffaan kuin Viikkarilla.

Vierailija
4/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko bufeella hintaa nykyään?

50?

Vierailija
5/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jalkaudu Tallinnaan. Nauti ihanasta kaupunkitunnelmasta. Pikapaatilla yli äkkiä, mennen tullen syöt. Paras pöytä ollut tähän asti Eckeröllä pikkujoulukaudella.

Vierailija
6/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sitten Tallinnan päiväristeilylle. Siellä saa syödä eikä tarvitse juhlia.

Vierailija
7/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin sinne laivalle. Ehkä saat buffan jälkeen rapsutella jämät tarjottimilta suuhun.

Vierailija
8/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viking Gracen hytissä sain vaaleaa suomalaisen keski-ikäisen naisen pillua 17.6.2023

T.mies

Vierailija
9/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin sinne laivalle. Ehkä saat buffan jälkeen rapsutella jämät tarjottimilta suuhun.

Mikä Ihmisiä vaivaa? Ihan asialliseen kysymykseen tälläinen aivan luokaton vastaus?

Vierailija
10/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn laivalla kahdesta syystä. Että saan syödä kaksi buffettia ja että saa ihailla Tukholman saaristoa. Onko se sitten sen rahan väärti riippuu aika paljon siitä, minkä verran rahaa itse kullakin on. Minä olen tuloiltani varmaan aika keskimääräinen kokoomuslainen, ja minulle se on.

Vierailija
11/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Kuule kun ei ole. Asun pienessä kunnassa.

Vierailija
12/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, jos haluat mennä laivalle vain ja ainoastaan buffetin takia, niin mene.

Olet aikuinen ihminen etkä tarvitse kenenkään lupaa mihinkään. Saat ja voit tehdä juuri niin kuin itse haluat.

Vierailija
13/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin mennä vain buffan takia. Yleensä se onkin koko reissun paras ja odotetuin osuus. Mene ihmeessä!

Vierailija
14/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivoilla on paljon kalaruokia. Jos niistä tykkää.

Aika usein buffetin ulkopuolella on suuri oksennus, jos on juotu hanasta, jonkunsortin alkoholi kuuluu hintaan.

Vierailija
15/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se buffa on kauhistus. Mättöä. A la carte puolella saa hyvää ruokaa.

Vierailija
16/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buffat on kaapeista laivalla. Keskinkertaista ruokaa korkealla hinnalla. Kannattaa mielummin tutkia oisko lähelläsi joku kiva brunssipaikka, saat todennäköisesti parempaa ruokaa halvemmalla (kun ottaa myös huomioon mitä se risteily matkana maksaisi).

Vierailija
17/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein ole noutopöydät innostaneet, ainoastaan muutaman kerran on ollut hyvä ja laadukas tarjonta. Paras tähän mennessä vastaan tullut buffet on ollut Club Med -hotellilla. Jos matkalle lähden niin mieluiten ainakin illalliset hyvässä ravintolassa full-course menulla, jonka on laatinut asiansa osaava kokki.

Vierailija
18/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö laivalla ikinä buffetissa. Ällöttää ne rähmivät ihmiset.

Syödessäni ravintolassa haluan, että minulle tarjoillaan pöytään eikö minun tarvitse vaivautua muuta kuin tilaamaan haluamani ruoat ja juomat.

Vierailija
19/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä myös merimaisema jota katsella, kylpyläosastot ja ostoskatu. Sitten on laiva-aktiviteetteja kuten bingo. Ei laivalla ole mikään pakko juoda vaikka jotkut niin kuvittelevat, vaan voi viettää ihan tavallista risteilyä, levätä, rentoutua ja ottaa sen vaikka hotelliloman kannalta.

Vierailija
20/21 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse lähde pelkästään sen takia vaan kokonaisuuden. Merimaisemat, ehkä saunominen, rentoutuminen, muutama drinkki, buffet ja aamiainen, olen aamiaisfani :) Ja rakastan Tukholman saaristoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan