apua. ostin Guessin laukun 150 euroa
...oliko hyvä sijoitus? ainakin ko. merkkilaukut tuntuu olevan tosi in? onko muita joilla on ko. merkkinen laukku?
Kommentit (101)
mutta 800 euron laukku ei voi millään mittarilla olla 40 kertaa laadukkaampi kuin Prisman 20 euron laukku.
Hyvästä nahkalaukusta voisin maksaa max 100-150 euroa, sen hinnan yläpuolella maksavat aivan muut seikat kuin laatu.
Tosiaan, mieluummin niskat hyvässä kunnossa kuin aikuisena esiintyminen laukun kanssa;)
26 vuotias ei-aikuinen opiskelija
En halua loukata sinua ap, mutta Guess on nuorille tarkoitettu " köyhän tytön merkkilaukkumerkki" ja on ollut niin sanotusti out jo vuoden verran ellei enemmänkin. Merkkiä suosivat myös virosta ja venäjältä syntyisin olevat naiset ja tytöt.
Edustaa halpis-bling-bling-osastoa.
Jos sinulla on rajoitettu budjetti laukkuihin ja asusteisiin, ehdotan että ostat kotimaisen nahkaisen laukun jossa ei ole brandilisää, esim. stokkalta löytyy okay' s-nahkalaukkuja jotka ovat laatutyötä mutta edullisia.
Älä osta tekomateriaaleja, antavat halpis-vaikutelman aikuisesta.
Mulberry ja Burberry ovat nykyään kaikkea muuta kuin mummokamaa, googleta vaikka Burberry Prorsumin talvinäytöskuvia tai Mulberryn sivuilta new season laukut.
mutta hehän juuri ovat muodikkuuden, naisellisuuden ja kauneuden perikuvia. Tiedän sen, koska reissaan ko. paikoissa opiskeluni vuoksi. Edes äitiysvapaalla he eivät luovu korkkareist ja tyylikkäistä kuteista. Heitä ei vois vähempää kiinnostaa joku pienen rupimaan marimekkomamma
tyylittömät mammat ovat muisto enää, kyllä ainakin omat tuttuni ovat kaikki hyvinpukeutuvia ja muotia seuraavia riippumatta lapsien määrästä.
Ikivanha stereotypia muualla paitsi itä-helsingissä.
On kyse makuasiasta, mutta en osaa nähdä venäläis/virolaistyyliä kauneuden perikuvana, on liian räikeää ja meijusuvasmaista minun makuuni.
Mulla ei tod olis varaa uneksiakkaan mistään 150 euron laukusta.. mutta täällä on taas niiiin rikkaita mammoja liikkeellä että satsella voi pyyhkiä vaikka perseensä..
Ap, mä uskon että sun laukku on tosi hieno ethän sä muuten olisi sitä ostanut=)
Vierailija:
En halua loukata sinua ap, mutta Guess on nuorille tarkoitettu " köyhän tytön merkkilaukkumerkki" ja on ollut niin sanotusti out jo vuoden verran ellei enemmänkin. Merkkiä suosivat myös virosta ja venäjältä syntyisin olevat naiset ja tytöt.
Edustaa halpis-bling-bling-osastoa.Jos sinulla on rajoitettu budjetti laukkuihin ja asusteisiin, ehdotan että ostat kotimaisen nahkaisen laukun jossa ei ole brandilisää, esim. stokkalta löytyy okay' s-nahkalaukkuja jotka ovat laatutyötä mutta edullisia.
Mulberry ja Burberry ovat nykyään kaikkea muuta kuin mummokamaa, googleta vaikka Burberry Prorsumin talvinäytöskuvia tai Mulberryn sivuilta new season laukut.
Mä ostin vagabondin laukun ja se maksoi vaan 39e, mutta en ostanutkaan sitä hinnan vuoksi vaan ulkonäön. Kohta joku varmaan huutaa, että " vagabond, pietarihuorien merkki... ;)" mutta ihan sama. Oo sä ap samaa mieltä. Eli jos on kaunis laukku niin sitten se on hyvä. =)
Jos olet 26, olet aikuinen halusit tai et.
Muut näkevät sinut aikuisena.
mäkään en ole kauhea Guess-fani, mutta toi lause oli jo VÄHÄN liikaa. olemme kuitenkin vauva-palstalla ja oletusarvona on, että 99 prosenttia meistä on juuri tuollaisia.
Kiitos hurjasti kannustajille. Luin oikein kahteen kertaan heidän viestit. ja Guess on tuossa eteisessä valmiina seuraavan päivän rientoihin:)
Enpä ole ikinä ajatellut, että laukkukin on jotain jolla pädetään. Onneksi ei tarvitse. Elämässäni on ihan muita paljon tärkeämpiä asioita.
Ei tarvitse epätoivoisesti päteä jollain mukamas merkkilaukulla, kun on halpoja ja hyvännäköisiä laukkuja myynnissä. Olkaa aitoja. Ja sitten kun budjetti antaa myöden, niin ostakaa se unelmien merkkilaukku.
Mutta EI GUESSia. Herranjumala.
Toiselle se on 50 euron kesämekko, toiselle 2000 euron mekko. Minulla ei ole vaatteiden suhteen haaveita, minulla on muita arvoja. Mutta annetaan kaikkien äitien kukkia ja keskustella täällä vapaasti, ilman että tulee haukutuksi.
" Oliko hyvä sijoitus?"
Ei ollut. Piste.
150 euroa olisi iso raha. Toinen kysymys onkin, oliko Guessin laukku hyvää vastinetta sille rahalle.
Vierailija:
Edustaa halpis-bling-bling-osastoa.Jos sinulla on rajoitettu budjetti laukkuihin ja asusteisiin, ehdotan että ostat kotimaisen nahkaisen laukun jossa ei ole brandilisää, esim. stokkalta löytyy okay' s-nahkalaukkuja jotka ovat laatutyötä mutta edullisia.
Mieleiseni Mulberry olisi maksanut reilusti yli tonnin, mutta Stockalta ostin sitten okay' s-merkkisen laukun, jolla hintaa tasan 200e.
Tosin kotona vielä mietin, että olishan se Mulberry ollut kuitenkin ehkä parempi sijoitus, mutta ihan tyytyväinen olen tähänkin.
joka yhä huolii sivuilleen Guessilta jopa aukeaman kokoisia mainoksia. Mutta ehkä Voguekin on av-mammoille junttilehti...
Ei ole merkkilaukku, mutta pääasia on että kaikki " tarpeellinen" mahtuu hyvin. Isosta laukusta oli mielestäni ihan edullinen hinta.
Muuten, mistä esim. Mulberryn laukkuja saa Suomesta? Nekin on siistejä.