apua. ostin Guessin laukun 150 euroa
...oliko hyvä sijoitus? ainakin ko. merkkilaukut tuntuu olevan tosi in? onko muita joilla on ko. merkkinen laukku?
Kommentit (101)
mustaa, harmaata, beigeä, rumalla logolla :) Eikä edes nahkaa, vaan kangasta, ja vuori rispaantuu vuoden käytössä törkeän näköiseksi, kokemusta on.
En todellakaan ymmärrä että laitat noin hirviästi rahaa moiseen turhuuteen.
Ne joilla ei ole varaa oikeisiin luksuslaukkuihin ostaa Guessia. Itse en kehtais...
vaan että sillä laukulla/merkillä ei oikeasti ole niin paljoa painoa kuin mitä joskus jotkut kuvittelee ja että reilusti melkein 100% vastaantulijoista ei edes tunnista onko sun laukku HM:n vai Mulberryn,valitettavasti...
Ja minä ainakin sanoin,että vaikka multa löytyy niin Guess,Mulberry,Burberry kuin Vuitton niin SILTI mun lemppari tällahetkella on HM:N veska :) ja kun mun muu tyyli on kohdillaan niin se laukku menee tyylin mukaisesti hinnasta viis
Sellaiset merkit kuin Gucci, Dior, Prada, Chloé, Fendi, Luella, Mulberry jne. painivat ihan eri sarjassa kun murto-osan noiden hinnasta maksavat Guessin laukut, jota ei miksikään luksuslaukuksi todellakaan voi laskea.
ettei kukaan edes katso laukkua:)
laukun, joka on reilusti halpistuote, kuin Guessin wannabe-merkkilaukun. Guess edustaa sellaista krääsä-blingblingmaailmaa, jossa en halua olla osallisena.
Vierailija:
Sellaiset merkit kuin Gucci, Dior, Prada, Chloé, Fendi, Luella, Mulberry jne. painivat ihan eri sarjassa kun murto-osan noiden hinnasta maksavat Guessin laukut, jota ei miksikään luksuslaukuksi todellakaan voi laskea.
vaan että minulle köyhälle äityslomalla olevalle valtion virkamiesesimiehelle 150 euroa on ihan tuntuva summa kuitenkin, vaikka ei tosiaan maailmaa kaada....
Onneksi minun unelmat ei ole joku tavara.
Kun tämänkin ketjun lukee, ei ihme, että nuorten perheiden talous on velkaantunut ja pikavippifirmat kukoistaa.
Juuh ja mulla on joku 10 euron prismasta ostettu tilava olkalaukku, mihin mahtuu hyvin tavaraa.
Guess on kyllä niin wannabe-merkkilaukku kun vaan voi olla, yrittää näyttää kalliilta, mutta todellisuus on vähän toinen.
Guess:in liikkeet on aina ns. hienommilla ostareilla.
Kiva, jos AP tykkää laukustaan, mutta minusta 150 euroa on aika iso raha käsilaukusta. Minä tosin en tiedä mitään laukkumuodista, koska mä en käytä käsilaukkua, vaan kannan avaimia/lompakkoa taskussa. Musta käsilaukku on epäkäytännöllinen, reppu on paljon järkevämpi, mutta eihän kaikkea tarvitse järjellä ajatella :)
Pää-asia, että AP olet tyytyväinen!
T:Ulkomamma
Eikö tärkeintä kuitenkin ole, että laukku miellyttää! Jos laukku on ns. muotilaukku, on se taatusti vuoden kuluttua vanhanaikainen.
Ketä haluat miellyttää, pientä pissisjoukkoa, joka arvottaa ihmisen käsilaukun hintalapun mukaan vai itseäsi? Ihan oikeasti, 98% vastaantulijoista ei voisi vähempää kiinnostaa, mistä laukkusi on ostettu tai paljonko se on maksanut. Sen sijaan ehkä 30-40% vastaantulijoista saattaa huomata, että käsilaukkusi sopii hyvin asukokonaisuuteesi.
Jos haluat miellyttää ja hemmotella itseäsi, niin tottakai ostat juuri sellaisen käsilaukun kuin hyvältä tuntuu! Onnea uuden käsilaukun omistajalle!
Kirjat, joita tarvitsen opinnoissani, ovat niin painavia, etten ala niitä käsilaukussa kannella.
Tuskin nyt kuitenkaan ostit sitä sen vuoksi että saisit sillä muille leuhkia.
Mitä merkkejä muuten suosit pukeutumisessa?
Huomenissa marssit kauppaan ja sanoit että ei sulla ollutkaan varaa ja mies nosti äläkän jne.
Vaan 150 euroa laukusta oli uutta. Aiemmin olen ostanut espritin, mexxin, benettoni laukkuja hieman halvemmalla.
on tyhmyyttä maksaa asusteesta yli 20euroa, mieltävät ne, jotka haluavat maksaa laadukkaasta ja kauniista laukusta esim. 800euroa, pissiksiksi tai pinnallisiksi tai huonoksi itsetunnoltaan? onko sitten myös niin että se joka kulkee citymarketin kangaskassin kanssa vuosikaudet, on automaattisesti syvä persoona joka ajattelee lähimmäisiään aina ensin ja huokuu itsevarmuutta?
Itse käytän kalliita laukkuja ja kenkiä koska en pidä huonosta ja halvasta materiaalista tai työnjäljestä. Isojen suunnittelijoiden mallit miellyttävät siksi, että nahka on hyvää, ompeleet kestäviä, kengissä ei ole liimattuja saumoja ja joku on nähnyt vaivaa suunnitellakseen tuotteen. Haluan myös työmaailmassani näyttää hyvältä ja seurata aikaani.
En usko, että kovinkaan moni tunnistaa esim. Mulberryn laukkuani, vain ne jotka tuntevat merkin. En ostaisi kanvas-logolaukkuja (esim. Gucci) tai Vuittonin monogrammia, niissä maksaa PELKKÄ merkki, ei laatu.
ja aivan kuin joku muukin jo kirjoitti, käytän myös henkka maukan kasseja välillä. Olen tyylistäni itsevarma, joten eipä ole ikinä kukaan huomautellut..
Liikaa kyllä maksoit ap kangaskassista.