Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala mainos tuo Saarioisten uusin!

Vierailija
14.09.2007 |

Pakko aina vaihtaa kanavaa, kun se ällöttävä renkutus alkaa telkkarissa soida. Toinen inhokkini on radiossa soiva " antakaa kukkoa puolen litran pulloissa" .

Mitkä mainokset teitä ärsyttää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi valmis ruuat on tosi kamalia ja mieheni jaksaa muistuttaa siitä että äidit ei osaa tehdä ruokaa, johtuen tuosta mainoksesta.

Vierailija
2/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähivakuutuksen yks tv-mainos on tosi ahdistava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mainoksessa toitotetaan, että äitien tekemää ruokaa.

siellä ei siis mahot/tahallaan lapsettomat ruokaa tee?

itse olen aikanaan kamppaillut lapsettomuusongelmien kanssa, ja voin vain kuvitella, miten tämä mainos kolahtaa, negatiivisesti.

Vierailija
4/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi.

Vierailija
5/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehdä siitä vielä myyntivaltin. Siis eikä saakutarallaa ihmiset osaa ostaa vaikka valmista kypsää lämmintä grillibroileria, jonka tähteistä voi sitten tehdä vastaavaa ruokaa kuin nuo valmiit palat mahdolllistavat.

Kuka, siis KUKA ostaa tämäntasoisia eineksiä ja eineksiä ylipäätään. Ruoka on kuitenkin niin iso osa elämää, kulttuuria ja perheen yhdessäoloa, että tuo on ihan rienausta. Eikö ihmiset enää osaa? Minä opettelin laittamaan ruokaa ihan vimpan päälle kun muutin kotoa enkä enää ollut isukin muonissa. Luulin nimittäin, että hyvä ja maukas kotiruoka on ihan normaalia, ja sitten sitä ei enää saanutkaan mistään ellei tehnyt itse.

Nyt tapaa ihmisiä, jotka eivät edes tiedä, mitä on vaikka osso bucco.

Vierailija
6/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 38 v, joka osaa laittaa ruokaa, mutta jolla on elämä ja joka saattaa myös käyttää eineksiä, jotta on perheelle enemmän aikaa

Vierailija
7/7 |
14.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä että ruuat muuttuvat ajan myötä, scrapien ja hullun lehmän taudin aikana on ihan turhaa syödä noita ruokia missä luuydintä, vaikka siasta oliskin kyse.

itse olet nähtävästi lapseton, jos teillä ei syödä muuta kuin pitkään ja rakkaudella haudutettua perusraaka-aineista tehtyä ruokaa. buahhahhaaaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän