Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että se Koop on niin seksikäs. Voittaisipa, niin olisi sitten mun telkkarissani taas ja taas ja

Vierailija
23.10.2008 |

taas...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vähän sammakka mieleen.

Vierailija
22/28 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se hyvännäköinen toyboy, mutta lopettaisi sen kielen muiluuttamisen ja illistelyn..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan eri laulaa kielellä, jota oikeasti osaa. Ja se kuuluu.

Vierailija
24/28 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se minua silti tee immuuniksi Koopin viehätysvoimalle. Jollei oma mies olisi ollut illalla töissä, olisi kyllä saanut kyytiä... Tuollainen komea, raamikas mies laulaa noin jumalaisen kauniilla äänellä. Olin myyty siinä vaiheessa, kun veti ekassa semifinaalissa U2:sta. Ja huomatkaa, että minä inhoan U2:sta ja erityisesti tuota biisiä (no ehkä Where streets have no name on vielä kaameampi). Kun sitä kuuntelee ja katselee, toivoo ettei se ikinä lopettaisi.

-10

pakko myöntää että Koop on kyllä Idols joukon seksikkäin... aika kuumaa kamaa... mutta haaveilkaa te toki Koopista... mulla on tuolla oma seksikäs mies sängyssä, grrrr! ;)

Vierailija
25/28 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rumat, tunteettomat silmät, himokas,ruma suu

Vierailija
26/28 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIKKA onkin ihan erityyppinen kuin aviomieheni ja miesihanteeni periaatteessa. Ihana äänikin..

Vierailija
27/28 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoo miehenkokoinen siitä porukasta. NAM! NAM!

Jo karsinnoista jäi mieleen ja ihmettelin miksi Koop on uutispimennossa. Hänen laulua ei näytetty esim. teatteriviikonloppuna. Onneksi hän ei alkanut itkeen otsikoissa niinkuin taikinanaamainen Vesa. YÖK Vesa en ole samaa mieltä tuomareiden kanssa hänen äänestään.

Pete on myös makee, mutta liian poju mun makuun.

Vähänkö nauratti, kun mieheni nimitti KOOPia JOOPiksi (kallista hajuvettä). Mieheni mielestä Koop on paras laulaja, muttei ymmärrä mun hehkutusta täysin!

Vierailija
28/28 |
24.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut harmi vaan, ei enää osaa suhtautua sen lauluun kovin objektiivisesti kun tuijottaa vaan ulkonäköä.

Se kun se haravoi niitä lehtiä näytti aika kivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi