Voi että se Koop on niin seksikäs. Voittaisipa, niin olisi sitten mun telkkarissani taas ja taas ja
Kommentit (28)
On sen verran vanupuikon näköinen kaveri, että ketään muuta ei kiinnosta=)
Mutta kun on tuo oma mies, niin jätän ap:lle.
Siksi voin antaa Koopista hiukan muillekin, jotka ymmärtävät hyvän päälle. -ap
otsikolla "Aah, kyllä tuo Koop on seksikäs mies", mutta joku oli näköjään ehtinyt ensin. Tulee sellainen olo, että tekisi mieli mennä repimään vaatteet sen päältä, kun sitä katsoo ja kuuntelee.
Olishan se hyvännäköinen toyboy, mutta lopettaisi sen kielen muiluuttamisen ja illistelyn.. Oksettavaa.
Ja Koop sitten.. kelpais mullekin. Kivan oloinen hottis mies (kun korjaa na tiskitkin)!!
(no, toki makuja on monia) Pete ja Koop eivät ole juuriltaan täysin suomalaisia...
Koop vasta 24, mutta niin raamikas ja miehekäs! Monesti tuntuu, että harvalla suomalaisella miehellä kasvaa sen ikäisenä vielä edes parta... ;) No joo, onhan Vellulla (26 v.) leuassa ne haivenet, mutta eipä häntä kovin miehekkääksi voi sanoa.
Voi voi, onpa mulla nyt vilkasta ensi yönä unissani. -ap
koop kyllä laulaa hyvin mutta musta se on vähän ällö
Me just sovittiin miehen kanssa, että jos Pete haluaa muuttaa meille asumaan, niin mies ja lapset etsii sitten jonkin toisen kodin. Näin se käy!
Olishan se hyvännäköinen toyboy, mutta lopettaisi sen kielen muiluuttamisen ja illistelyn..
pakko myöntää että Koop on kyllä Idols joukon seksikkäin... aika kuumaa kamaa... mutta haaveilkaa te toki Koopista... mulla on tuolla oma seksikäs mies sängyssä, grrrr! ;)
Mä otan Vesan koska sillä on pilkettä silmäkulmassa ja laulaa parhaiten.
Mä otan Vesan koska sillä on pilkettä silmäkulmassa ja laulaa parhaiten.
Pete on HOT.
Jopa miun MIES onhaltijoissaan Kooppiin! Ja ihan heteromiehiä on tähän asti vannonu olevansa...ennemmin luonnehtisin homokammoisiin! Mutta Kooppi on kuulemma tosi miehekäs:)!
Itse mielummin Vesa ''vempulaan'' kallistuisin on muuten varmasti sukua Yön Ollille! Tai Wellukin meni vois korvata unelmieni miestä Ville Valoa:)
ap