Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko Aili Sarpion katoamisen Heinolan reumasairaalasta? Mihin epäilet hänen joutuneen?

Vierailija
22.12.2012 |

Katosi joskus kauan kauan sitten, googlella löytyy kyllä lisätietoa.. Onko paikkakuntalaisia paikalla, millaisia huhuja Heinolassa on asiasta liikkunut?

Kommentit (87)

Vierailija
2/87 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki luonnolliset mahdollisuudet ovat suljetut pois, -on ruvettava miettimään,

-miten nyt sanois? Epäluonnollisia, ts hakea mielikuvitus tapauksia aivan toisista äärilaidasta.

Yhdessä teoriassa voi kylläkin syyllistyä syytökseen, -esim epäilemällä henk, kunnan hoitovirhettä ja siihenliittyvää salaliittoteoriaa, -josta olisi nyt vähän rankanlaista puhua, -mutta sellaistakin sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 11:17"]

Jos kaikki luonnolliset mahdollisuudet ovat suljetut pois, -on ruvettava miettimään,

-miten nyt sanois? Epäluonnollisia, ts hakea mielikuvitus tapauksia aivan toisista äärilaidasta.

Yhdessä teoriassa voi kylläkin syyllistyä syytökseen, -esim epäilemällä henk, kunnan hoitovirhettä ja siihenliittyvää salaliittoteoriaa, -josta olisi nyt vähän rankanlaista puhua, -mutta sellaistakin sattuu.

[/quote]

Ettemme syyllisty syyttämään ketään, niin mietitäänpä mielikuvitusteoriaa.

Jos olisin jännityselokuvan käsikirjoittaja, laukkaisi mielikuvitukseni näin.

Vanhalle naiselle annetaan unilääke, mikä osoittautuisikin joksikin muuksi -kovaksi myrkyksi.

Hoitaja tulee huoneeseen ja tapaa naisen tajuttomana. Hänet viedään toimenpidehuoneeseen. Häntä ei saada elvytettyä.

Hoitajat tekevät sopimuksen, että ruumis hävitetään, ja normaalilta näyttävä katoaminen lavastetaan.

No, -näin ei käy kuin jännitysfilmeissä

Vierailija
4/87 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Heinolasta, mutta en muista mitään koko asiasta.

Vierailija
5/87 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on hakenut hönet sairaalasta pois.

Vierailija
6/87 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 18:24"]

tippu rakennuskuoppaan

[/quote]

Niin, ja putosi sellaseen välikköön josta häntä ei kukaan löytänyt.

Löytyy noin 10 vuoden päästä.

Nykyään -meilläpäin ainaskin,- rakennetaan talot niin huonosti et ne pitää purkaa 30 vuoden päästä rakentamisesta.

Purkuun on aikaa enää 10 v.

Vierailija
7/87 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ruvettava tutkimaan silloisen henkilökunnan, - joidenkin heistä- nykyisiä edesottamuksia.  Mitä heille kuuluu?  Painaako heitä joku?  Ovatko selittämättömän paineen alaisina enää työelämässä? Ratkenneet alkoholiin? Tehneet itselleen jotain peruuttamatonta?

Vierailija
8/87 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuota hoitajajuttua itse hoitajana. Siinä pitäisi olla ainakin kaksi henkilökunnan jäsentä mukana tai oikeastaan ehkä enemmänkin. Tuskin kukaan muu alkaisi piilottamaan ruumista paitsi ehkä lääkkeen antaja paniikissa. Ja en siihenkään usko, koska kyllä se on todella syvällä hoitajan etiikan tajussa, että tuollaisesta ilmoitetaan. Vahinkoja sattuu kaikille eikä sille oikeasti voi mitään. Mikä lääke sitäpaitsi olisi sellainen joka tappaisi kerran annettuna? Ja jonka voisi sekoittaa johonkin muuhun ja jota olisi kyseisen kaltaisessa paikassa? Ja vielä samassa paikassa missä muut lääkkeet?

Vierailija
9/87 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee myöhään mutta Heinolassa liikkuu huhuja että Aili kummittelee Reumalla, hissin ovet avautuvat itestään ja ovet paukkuvat, sekä valot sammuilevat. Voi olla,että Ailin sielu on läsnä Reumalla, olen vain kuullut että joku ammattilainen pitäisi Reumalle viedä, jotta Aili saataisiin pois kummittelemasta..

Vierailija
10/87 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä olen kans kuullut että Aili kummittelee sairaalassa. Hoitajat vaistoavat hänen läsnäolonsa. Levoton sielu vai harmiton "suojelija"?

Vierailija
11/87 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko sairaalakin on jo kadonnut...

Vierailija
12/87 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Aili siellä vielä kulkee sairaalan käytävillä... Ei uskoisi, jos ei ole itse kokenut.

Vierailija
13/87 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaahan se hassulle mutta itse kummittelun kokeneena oli aika karmeaa :)

Vierailija
14/87 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä tarkemmin! Terv. Toinen saman kokenut

Vierailija
15/87 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laahaavia askeleita yms käytävillä en viitsi tarkemmin kuvailla mutta milloin olet sen kokenut?

Vierailija
16/87 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laahaavia askeleita yms käytävillä en viitsi tarkemmin kuvailla mutta milloin olet sen kokenut?

Vierailija
17/87 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa :) Ehkä n. vuosi sitten oli edellinen kerta. Siinä talossa on iltaisin ja yöllä varsinkin jotain outoa... paha fiilis tai jotain. Toivon todella, että Aili löytyisi ja saisi rauhan.

Vierailija
18/87 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 06:02"]

Siellä se Aili tosiaan vielä kulkee. Itse lähdin Reumalta melkein vuosi sitten, reilun vuoden ehdin siellä olla. Ja yöllä tosiaan kuuluu askelia, joskus jopa hiljaista puhetta ja hyräilyä. Portaikossa on yksi tosi karmiva paikka, missä aivan ilman syytä karvat nousee pystyyn ihan joka kerta. Yhtenä yönä, kun olin hississä, tuli todella vahvasti sellanen tunne että kun hissi pysähtyy, niin Aili on siellä kyytiä odottamassa. Ja niinhän hän taisi olla. Ai niin, ja kaikkein karmivinta oli yhdestä huoneesta tulevat hälytykset. Huoneen oikea asukas ei varmasti itse soittanut, mutta silloin tällöin sieltä vaan hälytyksiä tuli.[/quote]

Hui, kuinka karmivaa! Itselläni on joskus ollut siellä yöllä tunne, että en ole yksin, vaikka ketään ei ole takuulla lähellä. Enkä ole ainoa, joka on sen kokenut. Viitsitkö kertoa mistä kerroksesta nämä hälytykset tulivat?

Vierailija
19/87 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 23:59"]

Oon Heinolasta, mutta en muista mitään koko asiasta.

[/quote]

Ja mä oon Suomesta ja muistan tapauksesta.

Gsus näitä kommentoijia. Kuuluvat sarjaan: En oo koskaan kuullukkaa. Eli kun joku huonot yleistiedot omaava henkilö ei ole kuullut tapauksesta, sillä ei ole merkitystä tai sitä ei ole tapahtunut ollenkaan. Nää on kyllä itsekeskeisyyden huipentumia. Hupaisaa.

No sanotaan sivistyneemmin: et ole kuullut tapauksesta, vaikka asutkin Heinolassa, koska sinua eivät kiinnosta tällaiset tapaukset. Ja niitä, joita katoamistapaukset jostain kumman syystä kiinnostaa, tuntevat kyllä Sarpion merkillisen katoamisen.

Veikkaan, et lähti sekavassa tilassa "kotiin" ja joutui ulos, eksyi läheiselle rakennustyömaalle ja good night, Vienna.

Vierailija
20/87 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä Ailista oli muutama vuosi sitten Kadonneet-ohjelmassa. Sieltä itsekin tämän tapauksen bongasin. Veikkaan, että tosiaan jokeen meni tai sitten sinne rakennuskuoppaan, jonne upposi + maata kaadettiin päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä