Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elopainoisten vko 7

12.09.2007 |

Aloittelen uuden pinon, eiks se aina punnituksesta vaihdu vai miten se oli...vai alkuviikosta. En jaksa käydä tarkastamassa:)

Mutta vannoin, että tällä viikolla tulos alkaa 64:llä ja se toteutui. Myös ensimmäinen tavoite (alle 65) saavutettu. Jes!

LÄHTÖPAINO: 68.2 (167 CM)

PAINO NYT: 64.6 KG

VIIKKOPUDOTUS: -400GR

KOKONAISPUDOTUS: 3.6 KG

SEURAAVA TAVOITE: ALLE 63 KG

TAVOITE: 60 KG

UNELMA: 58 KG

Mulla on aina alkuviikko liikunnallisesti aktiivista aikaa ja se näkyy myös puntarissa nesteen kertymisessä, sillä loppuviikosta painan aina vähemmän kuin esim. keskiviikkona, mutta ei se mitän.

Toivottavasti tulee paljon miinustuloksia!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu ettei ole voimia yrittää tota laihduttamista. Kuitenkin mulle olis tosi tärkeää että sais painoa alaspäin. On vaara että sairastun sokeritautiin.

Tarvis varmaan aloittaa ihan totaalinen karkkilakko, viimeks sain jo pelkästään sillä muutaman kilon pois.

Nyt lupaan, että ens keskiviikkona vaaka näyttää 92 ja jotain, mutta kuitenkin alle 93.

Tavoitteeni olisi nyt näillä näkymin, että painaisin noin 83 tammikuussa jolloin valmistun. Toivottavasti se on realistinen tavoite.

Sunnuntai terveisin

Marial

Vierailija
22/29 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI MARIAL;

Luin viestisi ja tsemppaan sua nyt jatkamaan. Kerroit, ett vaikka motivaatiota sulla riittää, niin voimat ei tahdo riittää. Sinähän opiskelit päivisisin, teet töitä öisin ja päälle vielä huolehdit osaltasi perheestä&kodista? Elikkäs aika vaativa tilanne.

Jos susta tuntuu, että voimat ei oikeasti riitä täysipainoiseen pidempään laihdutukseen, niin entä jos harkitsisit joitakin pienempiä muutoksia, joista pidät kiinni. En missään nimessä siis ehdottaisi tätä muutoin kuin jos tuntuu, ettet oikeasti jaksa helahoitoa laiharilla.

Mietit jo niitä karkkien jättämistä. Jos jättäisit hyväskät&karkit pois, niin se on jo tärkeää, silloin kaloreita jää kunnon ruoalle. Itselläni suuri ongelma oli annoskoko aiemmin. Voisitko harkita, että toinen muutos olisi se, että rajoitat annoskoon normaaliksi syödessäsi. Pitäisit sitten vaan näistä pienemmistä muutoksista kiinni, kunnes elämäntilanne sallii mittavamaa (jos tarvitsee). Sitähän sanotaan, ett pienemmät pysyvät muutokset voi olla pitkällä aikavälillä parempia kuin nopsa äkkikuuri. Sellaisen jälkeen paino pukkaa helposti takaisin ylälukemiin.

Ja jo se, ett pudotat painoa 5-10%, vähentää terveyshaittoja paljon.

Lopuksi sulle vielä tosi paljon tsemiä. Terveydelliset syyt on ne kaikkein tärkeifmmät. Mulla oli itelläni rutinoita (nivelkulumaa?) polvissa, kun paino oli korkeimmillaan sen 95. Rutinat on nyt tosi paljon vähenneet. Liikuntakykyään arvostaa.

Yst terv Maisu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustavasta viestistä=)

Annoskokojen pienetäminen tuntuu tosi hyvältä idealta, tarvii varmaan kaivaa kaapista pienempi lautanen, jolloin annoskoko pienenee. Niin tai sit vois vaikka täyttää puolet lautasesta kasviksilla.

Painonpudotuksellista viikkoa kaikille Elopainoisille=)

Marial

Vierailija
24/29 |
17.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Marialille!

Vierailija
25/29 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat lähestyy, ja panen syöpöttelyhimon niiden syyksi - ainakin toistaiseksi. Olen yrittänyt syöpötellä melko terveellisiä juttuja, mutta määrääkin olisi hyvä vähän rajoittaa.

Katsoin eilen tallennetun Olet mitä syöt -jakson, ja se antaa kummasti aina uutta puhtia. ;)

Vierailija
26/29 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin paino nousee, kun menkat lähestyy 8kertyy nestettä), joten ota se huomioon punnituksessa:) varsinkin, jos tulos ei ole mieleinen.

Tänä aamuna + 200 g et tänään tiukka päivä, ananasta ja liikunnasta huilipäivä (itsensä huijaamista), mutta haluaisin niin saada edes 100g pois.

Huomiseen:)

Vierailija
27/29 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus, vähän tökkii täälläkin, puntarissa en oo kyllä nyt käynyt mutta olo on niin pömppö etten tiedä uskallankokaan..mulla on nyt kroppa jotenkin ihan tukossa ja veikkailen että menkat on vihdosta viimein alkamassa synnytksen jälkeen mikä ois ihan toivottavaa kun vauvastakin haaveillaan.Imetystäkin olen aika paljon vähentänyt joten ihan mahdollista on että jotain tuolla kropassa nyt tapahtuis.

Vkloppuna käytiin syömässä pitsa puoliksi ja kismetinkin söin mutta muuten oon kyllä taas ollu tiukasti pisteillä, tuntuu vaan tosiaan ettei mitään tapahdu.

Paljon olikin nyt ollut juttua ruokavaliosta ym.

Mä koitan itse välttää leivän puputtamista, tavallista vehnäpastaa ym. mutta niitä välttälen kyllä ilman laihistakin. Tuo proteiinin saaminen on kyllä tärkeää, en syö punaista lihaa mutta tonnari vedessä on mun suurinta herkkua ja kanakin maistuu kohtalaisesti, välillä vaan meinaa mennä ruuat hieman yksipuoleisiksi kun on aina tonnarisitä ja tonnaritätä, soijajutuista en oikein perusta ja tofuakin tulee aika harvoin syötyä.

Musta on mielenkiintoista lukea muiden päivittäisistä ruuista, niistä saa välillä vinkkejäkin omaan syömiseen.

Tässä mun eilinen:

Aamupala: rusipuolukka puuroa (1dl luomuruishiutaleita)

lasi rasvatonta maitoa

lounas: 2näkkäriä, margariinia ja 2viip. juustoa

lasi rasvatonta maitoa

välipala: 1dl raejuustoa, purkki tonnaria ja prk lasten frutapura sosetta

päivällinen:lautasellinen kasviskeittoa (perunoita,keittojuureksia)

iltapala:4näkkäriä, margariinia ja 4viip. juustoa

iso lasi rasvatonta maitoa yht 22p.

Toi on aikalailla keskiverto päivä syömisten suhteen, tietty vaihdellen niin että jos esim. päivällinen on tuhdimpi niin välipala on vaan hedelmä.

Mä itse uskon mun kompastuskiven olevan se että välillä tulee stten niitä hälläväliä massypäiviä:/

Miehen herkuttelut on ollut laihiksen aikana se toinen karikko kun lähden aina mukaan..nyt oonkin koittanu pitää sen tyytyväisenä leipomalla paljon pullaa ja marjapiirakoita kun ne ei uppoa mulle:)

jaaha tyttö heräs, mennään aamupalalle ja sit lenkille..

anteeksi omanapaisuus, tsemppiä kovasti kaikille!!!!

Queen

Vierailija
28/29 |
18.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun väsyttää. Lähdin 12 h lasten- ja kodinhoitohukin jälkeen tänne nettiin. Eipähän tuu mässättyä, vaikka väsyttää.

Yks huonosti nukuttu yö takana (ei saa unta ja sit muistuu mieleen työpaikkaan liittyviä ikäviä piirteitä aamuyöllä). Tuloksena unohdin pankkikorttini laskunmaksuautomaattiin. Onneks automaatti otti talteen. Ja pankki postittaa kotiin. Ois kiva saada aivot takaisin, ehkä sitten töihin palatessa....

Kattelin oot mitä syöt-ohjelman. Kummallisista kakkajutuista huolimatta Gilliankin kehotti syömään riittävästi, ettei nälätä. Mulle käy kuten HÖYRYJYRÄLLE, ohjelmasta saa tsemppiä.

Hyvä pino aina vaan. Mäkin oon vaihtanut täysjyväriisiin ja tummaan spagettiin sekä kuitupitoisiin leipiin, kuten PULLEROMAMMA ja QUEEN. Niistä ei tule niin pöhö olo, kun tottuu, ne maistuu paremmalle.

Kuidun saamisen takaamiseksi oon lisäillyt välipalarahkaan tai jukurttiin leseitä. Ja salaatteihin vähän siemeniä. Ja ostin sit niitä OMEGA 3-kapseleita. Mun aivot -tästä päivästä päätellen- tosiaan tarttee toimintaansa tuota kalaöljyä....

Tsemppiä teille, joilla tökkii ja meille kaikille. Huomenna punnitaan taasen,

Väsy-Maisu

Vierailija
29/29 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys teille sisukkaille laihduttajille, täällä yksi vähemmän sisukas... Elokuun puolivälistä eteenpäin n ollut pisteidenlasku tauolla, kun ollaan sukuloitu ja matkusteltu niin tiheään. Esimerkiksi viikko Italiassa ei ehkä saanut aikaan kovin upeaa painonpudotusta ;)

Mutta olen kyllä koko ajan vähän seuraillut mitä syön. Ja kun heinäkuun loppupuolella lähtöpaino oli 75-76kg, eilisen punnituksen mukaan painan noin 73kg. Tosin oli punnarilla salikengät jalassa ja vaatteet päällä, eli puolisen kiloa vielä tuosta putoaa. Plussaa ei ole siis tullut, muttei miinustakaan :/

Eli mukana ollaan, vaikkakin lähinnä taustaillen :)

Lähtöpaino kesäkuussa 76kg

heinäkuun puolivälissä n. 75kg

elokuun alussa 73,5kg

nyt ~73kg

Kandi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi