Päästäisitkö miehesi työamatkalle kauniin,itseäsi nuoremman, kokemattoman, naisen kanssa?
jos miehesi ois ja on siis komea, eivät asuisi samassa hotellihuoneessa tietenään mutta kuitenkin..
Kommentit (70)
Nyt hoitoon! Ihme ettei miehesi ole vielä pakottanut sinua!
Oletko muuten kasvanut jossain muussa kulttuurissa Islam ym. kun ei enää sinun jutut enää ihan normaaliin Suomalaisen jutuilta kuulosta?
meillä on ollut todella vähän riitoja...ei mitään kriisejä ym. mutta ehkä se ei sitten olekaan niin hyvä.
En voisi kylläkään ikinä kuvitella että esim. veljeni ja ystävättäreni mies heittäisi autolla jonkun naisen kotiin.ap.
Teillä molemmilla on tosi paha mustasukkaisuus ongelma. Tai sitten tämä on Provo.
mutta myöskään mieheni ei pidä että lounastan esim. jonkun miespuolisen työkaverini kanssa.ap.
joka ei tykännyt kun meidän autossamme minun paikallani istui joskus mieheni naispuolinen työkaveri. Varsinkin kun itse olin kotona jumissa pienten lasten kanssa enkä koskaan päässyt mihinkään. En epäillyt mitään pettämisiä tai muuta koska luotan mieheeni. Se vain tuntui niin helvetin epäoikeudenmukaiselta että minun persustani paikalla on jonkun toisen naisen takalisto. Sapetti.
Älä sinä ap ota niin tosissaan näitä viestejä täällä. Minutkin on haukuttu vaikka miksi kun joskus olen tänne huoleni kertonut. Voimia!!
ap:n mies häkeltyy ja punastelee kauniiden naisten läsnäollessa. Hän pelkää vaimonsa reaktioita.
Mulla on vähän samantyyppinen tilanne äitini kanssa. Hän ylianalysoi kaikkia sanomisiani, tekemisiäni ja ilmeitäni aina kun paikalla on muitakin kuin perheenjäseniä. Sitten niitä ilmeitä ja sanomisia ja merkityksiä pitää puida jälkeenpäin ja vääntää ja kääntää loputtomiin ja miettiä että minkälainen ilme/ele/sana olisi ollut parempi :o
Tämä kaikki on johtanut siihen että menen seurassa vaivaantuneeksi enkä osaa osallistua luontevasti keskusteluun silloin kun äitini on paikalla.
Olen aivan varma siitä että ap:n miehellä on vastaava ongelma niiden kauniiden naisten suhteen silloin kun oma vaimo on paikalla.
Se vain tuntui niin helvetin epäoikeudenmukaiselta että minun persustani paikalla on jonkun toisen naisen takalisto.
Eiköhän sinua häirinnyt enemmän se, että olit kotona jumissa, kuin mikään mustasukkaisuus. Vaimoni on myös myöntänyt olleensa "mustasukkainen" työkavereilleni (niin miehille kuin naisille) ihan vaan siksi, että he saavat olla enemmän kanssani kuin hän.
Minun mieheni vei juuri ystävättäreni (sinkku) lauantaina kotiin. Oltiin kaverin kanssa saunottu, syöty ja nautittu vähän viiniäkin ja en halunnut hänen lähtevän yöllä julkisilla kulkuneuvoilla kotiin. Pyysin siis ITSE miestäni olemaan selvin päin, jotta pystyy viemään NAISPUOLISEN ystäväni kotiinsa.
Eipä tullut sekunniksikaan mieleen epäillä, että siinä olisi ollut jotain outoa. Luotan sekä mieheeni että ystävääni