Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisitkö miehesi työamatkalle kauniin,itseäsi nuoremman, kokemattoman, naisen kanssa?

Vierailija
22.10.2008 |

jos miehesi ois ja on siis komea, eivät asuisi samassa hotellihuoneessa tietenään mutta kuitenkin..

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä tapauksessa minulla on vakava suhde siskoni miehen kanssa (heittää meidät aina kotiin kun olemme kylässä, vaikka oma vaimo ja lapset on kotona...)

Mitä mustasukkaisuudelle voi tehdä? kai mä olen sitten sairalloisen mustasukkainen.

kerran yksi ystävättäreni oli kylässä meillä ja mies tarjoutui viemään hänet kotiin autollaan. Ystävättäreni oli lapsensa kanssa liikenteessä ja sanoi sitten seuraavana päivänä että kyllä se tuo sinun mies on aikamoinen kun lähtee saatille, vaikka oma vaimo on kotona.

En ole itse juuri seurustellut ennen miestäni ja hän on kyllä ollut hyvä aviomies.

ap.

Vierailija
42/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on ollut todella vähän riitoja...ei mitään kriisejä ym. mutta ehkä se ei sitten olekaan niin hyvä.

En voisi kylläkään ikinä kuvitella että esim. veljeni ja ystävättäreni mies heittäisi autolla jonkun naisen kotiin.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tosin kummankaan tartte lupia kysellä etenkään _työ_matkoille.

Mä olen ollut lomamatkallakin toisen miehen kanssa, kahdestaan, ja joka yö nukuttiin samassa huoneessa, yksi yö jopa samassa sängyssä kun se oli ainoa saatavilla ollut vaihtoehto. En kysynyt mieheni lupaa, sillä olen aikuinen ihminen enkä tarvitse lupia.

Vierailija
44/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kuitenkin tuntuu, että ongelma on enimmäkseen ap.ssa eikä miehessä. Nuo kaikki esimerkit joita ap on antanut menee ihan normaalin sosiaalisen kanssakäymisen raameihin.

Ja jos ap ei pääse nyt eroon ongelmastaan, en usko, että tilanne paranee miestä vaihtamalla. Ellei seuraava ole sitten ihan mahdoton nyhverö, joka ei ota minkäänlaista yhteyttä ulkomailmaan.

Se että miehesi voi valita lähteekö matkalle vai ei, ei ole ihan koko pointti. Voihan miehesi kokea matkan tarpeelliseksi ja mielenkiintoiseksi työtehtäviään ja uraa ajatellen.

Ensimmäinen askel on, että ap mietit iahn oikeasti onko sinulla syytä epäillä miestäsi? Ja sitten juttelet avoimesti miehesi kanssa, voi olla ettei hän ole tajunnut sinun tunteitasi. Mutta et voi vaatia mieheltäsi että hän muuttuisi ihan moukaksi vain sen takia, että sinä ole mustasukkainen. Ja sitten jos sinusta tuntuu ettet pääse asian yli muuten, ota yhteyttä terveyskeskukseen ja pyydä päästä ammattilaisen kanssa keskustelemaan.

Ei ole mitään syytä pilata omaa ja miehesi ja lapsesi elämää ihan turhan takia.

Vierailija
45/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän hänen saavan suoria tarjouksia naisilta aina silloin tällöin. Siltikään mieleenikään ei tulisi kieltää häneltä TYÖmatkaa.

Mutta meillä onkin keskinäinen luottamus kunnossa.

Vierailija
46/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kylläkään ikinä kuvitella että esim. veljeni ja ystävättäreni mies heittäisi autolla jonkun naisen kotiin.

Eivät kai sinun ystävättäresi tai teidän tuttunne ole vaan "joitakin naisia"!? Kyllä minun mieheni on useinkin heittänyt kotiin vieraitamme, miehiä, naisia lapsia. Ei siinä ole sukupuolta katsottu.Kyllä sulla nyt ap on vähän ongelmia.

Vierailija
47/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ollut työmatkoilla miespuolisten kollegojen kanssa, jopa silloin kun itse olin nuori ja kaunis sinkku. Ja harjoittelijakin vielä. Ei tullut mieleenkään, että jonkun puoliso olisi kokenut minut noin valtavaksi uhaksi itselleen.

Ap on varmaan itse jossain naisvaltaisella alalla eikä tunne muita miehiä kuin miehensä ja isänsä, kun ei ymmärrä, että työkaverit ovat työkavereita, olivatpa mitä sukupuolta tahansa.

Vierailija
48/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmaan itse jossain naisvaltaisella alalla eikä tunne muita miehiä kuin miehensä ja isänsä, kun ei ymmärrä, että työkaverit ovat työkavereita, olivatpa mitä sukupuolta tahansa.

mutta myöskään mieheni ei pidä että lounastan esim. jonkun miespuolisen työkaverini kanssa.

ap.

Vierailija
49/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myöskään mieheni ei pidä että lounastan esim. jonkun miespuolisen työkaverini kanssa.

ap.

No sehän on ihan että "voi voi"!

Mikä teitä vaivaa? Olette joko ihan kakaroita tai muuten vain pimeitä!

Vierailija
50/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa? Olette joko ihan kakaroita tai muuten vain pimeitä!

Ihan samaa mieltä!

Vierailija
51/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että estäisin muka jotenkin mieheni työmatkat tai muutkaat matkat!

Olemme aikuisia ihmisiä, ei meillä ole oikeuksia estää toistemme matkoja.

Onpas outo kysymys, sun täytyy olla todella todella nuori ja mustasukkainen ja kokematon kaveri. Kypsyp.äs vielä vähän

Vierailija
52/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lounasta miespuolistenkin työkavereiden kanssa. Käyn myös kahvilla (iiik) miespuolisten työkavereiden kanssa. Työpaikan juhlissakin liikun myös miespuolisten työkavereiden kanssa.

Työkaverit ovat tosiaan _työkavereita_. Sukupuolesta riippumatta. Meillä miehen pomo on nainen (kauheeta...) ja ovat olleet mm. työmatkoilla yhdessä. Ovat peräti kavereitakin jo vuosia olleet. Pitäisikö nyt olla mustasukkainen ja epäillä, että työmatkatkin ovat vain sumutusta? (As if: molemmilla on perhe ja lapset jne...)

Vierailija
53/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehottaa sinua ap hakemaan apua itsellesi.

Kuulostit oikeasti todella oudolta.

Voisitkohan olla yksi syy miehesi punasteluun naisten seurassa.Jospa häntä pelottaa jo siitä seuraavat jankkaamiset sun kans, jotta hän sit jo seurassa punastelee. Hän reagoi sun katseisiin, puheisiin, edellisiin ja tuleviin.

Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Hän ei osaa olla luonteva, koska tietää saavansa sulta jonkinsortin haukut kuitenkin. Vaikutat tosi kylmältä ja miestäsi halveksivalta nuorelta naiselta.

Jopa toivon, että eroaisitte ja miehesi saisi olla oma itsensä ja käydä töissä rauhassa ja kommunikoida ihmisten kanssa ilman sinua.

Vierailija
54/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on jumiutunut omaan ajatusmailmaan, jolle täällä ei ole paljoa saanut kannatusta. Jos halua asioiden parantamiseen ei ole, niin paha tilannetta on lähteä purkamaankaan.

- harmi -

Vierailija
55/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli firmassa on vain sinä ja 50 miestä? Päästääkö miehesi sinua enää töihin, vai kenties kytkee hellaan?

Vierailija
56/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies todella niin tyrmäävä, että saa kenet vain ja luuleeko ap tosiaan, että kaikki haluaa juuri sun ukkosi?

Työ on työtä, eikä se muuksi muutu vaikka kenen kanssa sitä tekee.

Vierailija
57/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen jo päästänytkin. Parinkin nätin naisen kanssa. Luotan kyllä mieheeni.

Vierailija
58/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan päättäisin olla mustasukkainen niin että saisin miehelle potkut ja miehen jättämään minut.

Herää jo, ei ketään voi vangita!

Vierailija
59/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kukaan tahallaan punastu ja änkytä. Naiset pitää sellaisia ressukoina.

Eikä kenenkää työmatkoihinsa lupaa tarvitse kysyä puolisolta, joten kasva aikuiseksi!

miksi te alatte minua haukkumaan jos minä kerron miltä tuntuu?

Minä en ikinä itse flirttailie, en pidä sellaisesta, minulle se ei sovi ja olen rehellinen ihminen ja jos sitoudun haluan olla vain sen yhden kanssa.

Siksi mieheni käytös loukkaa minua ja usein tuntuu että olisin mieluimmin

yksin kuin tuollaisen miehen kanssa.

ap.

Vierailija
60/70 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on edelleenkin kaksi traditiota. Mies menee joka vuosi viikoksi kavereidensa kanssa Lappiin hiihtämään ja minä mene pitkäksi viikonlopuksi parhaan kaverini kanssa jonnekin Eurooppaan. Näin on menty jo monta vuotta. Kaksi lastakin on saatu tähän "epäaviolittoon" mahtumaan.

Ei toista voi omistaa.