Päästäisitkö miehesi työamatkalle kauniin,itseäsi nuoremman, kokemattoman, naisen kanssa?
jos miehesi ois ja on siis komea, eivät asuisi samassa hotellihuoneessa tietenään mutta kuitenkin..
Kommentit (70)
sanomista. Vai pitäiskö pyytää miehen pomoa erottamaan se hvvännäköinen ja palkkaamaan rumempi ? Myöskään mieheni ei voi vaikuttaa siihen minkänäköiseten miesten kanssa minä työskentelen. Ihmekysymksiä.
enkä olisi edes mustasukkainen, kun en osaa olla.
Mies ei tietty kysely multa lupaa työmatkoihinsa - kuten en minäkään omiini häneltä. Tai niihin liittyviin työtovereihin. Ne kun ei ole päätettävissäni.Mutta se, että luottaa omaan mieheen (ei sinisilmäisesti) tietäen ettei ole mitään syytä olla mustis, on ilmeisesti etuoikeus, kun sitä täällä niin kysellään. Kaikilla ei ole yhtä hyvin siis.
Mun mies on muusikko, enkä mä silti osaa olla mustasukkainen. Kun nää pettämisasiat on sellaisia, että jos toinen on mennäkseen, se menee vaikka apteekkireissulla. Turhaa energian tuhlausta mustasukkaisuus mun mielestä.
ja tarvitsenko minä apua? eikö se lie normaali tunne jos toinen on epäasiallinen, naiset vähän naureskeleekin hänelle, sen huomaa.
Hän voi vaikuttaa siihen kenen kanssa hän menee työmatkalle, mutta esimies
ehdottaa aina ensin henkilöä. Minusta tämä tyttä ei ole tarpeeksi pätevä
tehtävään, mutta se lie ihan toinen asia.
ap.
Esim messuille jne kyllä ihan valitaan työperustein.
kun se alkaa haittaamaan normaalia perhe-elämää.
Sinä liikut jo tällä alueella, nyt osaat jo arvioida miehesi golleegojen ammattitaidon?
27. jos minua hävettää hänen käytös niin mistä minä siihen haen apua? ja tarvitsenko minä apua? eikö se lie normaali tunne jos toinen on epäasiallinen, naiset vähän naureskeleekin hänelle, sen huomaa.
Hän voi vaikuttaa siihen kenen kanssa hän menee työmatkalle, mutta esimies
ehdottaa aina ensin henkilöä. Minusta tämä tyttä ei ole tarpeeksi pätevä
tehtävään, mutta se lie ihan toinen asia. ap.
Valitettavasti viesteistäsi käy ilmi, että olet niin mustasukkainen että se rajoittaa elämääsi. Ehkä perheneuvolasta osattaisiin ohjata oikeanlaisen keskusteluavun pariin?
Itse tietysti päätät viime kädessä, onko miehesi käytökseltään niin vastenmielinen, että sinun on syytä tuntea hänen käytöksestään niin suurta häpeää että olisi helpompaa erota. Jos teillä ei ole lapsia niin voihan olla parempikin teille molemmille vaihtaa luotettavamman tuntuiseen kumppaniin.
Mutta luulen kyllä ettei tilanne vaihtamalla parane: mustasukkaisuus syö sinua sisältä ja vain hakemalla itsellesi apua voit vapautua siitä ja alkaa elää.
Miten tilanne muuttuisi, jos miehesi ei nyt lähtisikään tälle nimenomaiselle työmatkalle? Voitko eristää hänet loppuiäkseen nuorista naisista? Ja olisitko sitten aidosti onnellinen?
hänet kannattaa lähettää tälle matkalle, hän on vasta harjoittelija.
En olisi näin mustis jos mieheni ei olisi niin altis heidän läsnäololleen. Jos ymmärrätte siis..
ap.
hänet kannattaa lähettää tälle matkalle, hän on vasta harjoittelija.
En olisi näin mustis jos mieheni ei olisi niin altis heidän läsnäololleen. Jos ymmärrätte siis..ap.
No jos hän on harjoittelija, niin hänen kuuluu harjoitella kys. töitä.
Hae tosiaan apua mustasukkaisuuteesi. Ja mieti, onko mies suhteen arvoinen. Jos ei, niin jätä hänet.
Ongelmasi ei ole työmatka, vaan suhteennen kokonaisuudessaan.
Minä en murehdi miehen työmatkoja tai "siviili"matkoja. Olen sen verran ihana ;-), ettei nuorempikaan minua oman mieheni ollessa kyseessä päihitä. Tiedän olevani puolisoni mielestä kaunis, haluttava jne - joten en vaivaa päätäni sillä, olisiko jossain joku haluttavampi :).
mutta se on se hänen käytös joka minua häirtsee, se on mieletäni epäammattimaista.
Hän on hyvin komea mies ja ihmettelen onko todella näin että kukaan muu ei
tuntisi mitään mustasukkaisuutta?
ap.
hän luonnollisestikin sinne menisi oli matkakaverina sitten kuka tahansa.
Millä ihmeen perusteella miehesi perustelisi työnantajalleen sen, että ei lähde. Oma mieheni ei ainakaan suostuisi siihen, että vaimo kieltää työmatkan siksi, että kollega on kaunis, nuori nainen.
Tietysti päästäisin, eikä siinä olisi mitään pelättävää. Kun on aikanaan tehnyt miesvalintansa tältäkin osin oikein, niin ei ole mitään syytä huoleen.
Jos mies ei ole suhteen arvoinen, jätä hänet. Muussa tapauksessa tee jotakin tuolle mustasukkaisuudelle! Onko teillä lapsia?
Mitä mustasukkaisuudelle voi tehdä? kai mä olen sitten sairalloisen mustasukkainen.
kerran yksi ystävättäreni oli kylässä meillä ja mies tarjoutui viemään hänet kotiin autollaan. Ystävättäreni oli lapsensa kanssa liikenteessä ja sanoi sitten seuraavana päivänä että kyllä se tuo sinun mies on aikamoinen kun lähtee saatille, vaikka oma vaimo on kotona.
En ole itse juuri seurustellut ennen miestäni ja hän on kyllä ollut hyvä aviomies.
ap.
kokeneisuuden? Vai ootko 100 % varma että on neitsyt ja miten voit olla siitä niin varma? Vai mitä tarkoitat kokemattomalla?
Olen siis melko perustavis :-) ulkonäöltäni, mutta mieheni mielestä kaunis.
Muuten toki olen kerrassaan ihana ;-).
AP: jos miehesi käytös häiritsee sinua, puhu hänen kanssaan. Edelleen olen sitä mieltä, että ongelma ei ole tämä työmatka, vaan suhteenne muuten. Jos suhde on kunnossa, eivät työmatkatkaan sapeta. Oli sitten kuinka ihanaisen pikkupimun kanssa tahansa.
En lukenut ketjua, mutta moni varmaan on esittänyt saman kysymyksen:
miten ihmeessä estät miestä lähtemästä työmatkalle?
Mitä mustasukkaisuudelle voi tehdä? kai mä olen sitten sairalloisen mustasukkainen.
kerran yksi ystävättäreni oli kylässä meillä ja mies tarjoutui viemään hänet kotiin autollaan. Ystävättäreni oli lapsensa kanssa liikenteessä ja sanoi sitten seuraavana päivänä että kyllä se tuo sinun mies on aikamoinen kun lähtee saatille, vaikka oma vaimo on kotona.
En ole itse juuri seurustellut ennen miestäni ja hän on kyllä ollut hyvä aviomies.
ap.
Vai että lähti saatille, vaikka on oma vaimo kotona? Minun mieheni heittää välillä kavereitani, ilman lapsiakin hui, heidän koteihinsa. Eikä se ole "saatille lähtemistä" vaan ihan normaalia kohteliasta käytöstä.
Darling, hae apua. Nyt.
ap.
Miehesi vaikuttaa kohteliaalta. Kunpa minunkin mieheni viitsisi nostaa persettään sohvalta lähteäkseen viemään vierastani kotiin. Ystäväsi varmaan arvosti tätä elettä.
Sinä sen sijaan vaikutat kovin epävarmalta. Miten miehesi pitäisi muuttua jotta olisit tyytyväinen?
Toisaalta: jos oletkin oikeassa ja miehesi vaanii koko ajan tilaisuutta päästä pettämään sinua, jopa ystävättäresi kanssa(!), hän on hullu tai seksimaanikko. Silloin kannattaa luopua mokomasta.
hän voi laittaa jonkun muua sijastaan. Hän voi myös vaikuttaa siihen kuka lähtee
hänen mukaansa työmatkalle.
ap.
että ei tule mieleenkään reisuussa ryhtyä hölmöilemään!