Pojan kanssa uimahalliin
Voinko mennä naisten puolelle 7-vuotiaan pojan kanssa? Mikä se ikäraja oli?
Kommentit (51)
Miksi pitäisi erityisesti ajatella poikia? Hirveämpää niille tytöille on jos samanikäinen 7v poika on suihkussa vieressä ja ollaan alastomina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä rajana on pidetty, että vanhempi saa mennä alakoululaisen kanssa. Mulla on 12v adhd poika jonka on pakko kulkea mukana, koska jää muuteen haahuilemaan tai leikkimään suihkuun. On ikäistään pari vuotta nuoremman näköinen. Ei ole kukaan sanonut mitään.
Törkeää muita johtaan. Jätät kotiin.
Viime kerralla kun jätin kotiin niin oli tulitikkuja raavittu vessassa. Haistoin palaneiden tikkujen hajun.
Sitäpaitsi poika tykkää uida.
Vierailija kirjoitti:
Jos on joku vamma, ettei voi vaikka 13vuotiaanakaan mennä yksin miesten puolelle niin on kyllä ihan varma, ettei sitä tulla naisten puolellekkaan äidin kanssa! Sitten vaikka anotaan jotain kunnallista avustajaa uimahallireissuille tai yritetään varata uimahallin perhesauna.
Juuri tällaisen joku välkky äitihän melskasi kuinka hän tuo pojan naisten puolelle kun ei se pärjää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi erityisesti ajatella poikia? Hirveämpää niille tytöille on jos samanikäinen 7v poika on suihkussa vieressä ja ollaan alastomina!
Ei tarvitsekaan erityisesti ajatella poikia, mutta jokaiselle oma lapsi on tärkein, eli minulle poikani etu on tietysti tärkeämpi kuin joku vieras pikkutyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin paikallisesta uimahallista onko heillä mitään ikärajaa tähän asiaan. Vastaus oli että ei ole. Otan siis 7-vuotiaan poikani naisten puolelle edelleen, ja otan vielä 8-vuotiaanakin jos tarpeelliselta tuntuu.
Silloin teet muita kohtaan väärin.
Enhän tee. Uimahallilla ei nimenomaan ole sääntöä tämän asian suhteen.
Elämässä on muutakin kuin uimahallin säännöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitsekaan erityisesti ajatella poikia, mutta jokaiselle oma lapsi on tärkein, eli minulle poikani etu on tietysti tärkeämpi kuin joku vieras pikkutyttö.
Poikasi etu tuskin on, että hänet viedään kyykkyvatkaajien joukkoon.
Minä kävin juuri 7v. täyttäneen pojan kanssa naisten puolella. Pari kertaa riitti käytäntöjen harjoitteluun. Koulun kanssa on sitten käyttänyt miesten pukuhuonetta.
Naisten puolella sanoin pojalle, että ketään ei sitten tuijoteta vaan käydään suihkussa ja vaihdetaan uikkarit ilman ylimääräistä pyörimistä pukkarissa. Tuskin tuo enää 8-vuotiaana edes haluaisi naisten puolelle.
Itse tykkäsin katsoa tyttöjä ja jopa kiihotuin 7-8- vuotiaana poikana. Älä vie poikaa tyttöjen puolelle. Vaikka mamma ei sellaista pikkupojastaan millään uskoisikaan...
Et voi tosin ap poika taitaa olla jo 20 vuotta😁
Tämä olisi oikeesti hieno tavoite. Saksassa kylpylöissä nähnyt miten luontevaa voi olla se, että naiset ja miehet voi olla samalla puolella. Eikä kukaan häiritse tai häiriinny.
Miten tuollaiseen kulttuuriin sitten pikku hiljaa siirryttäisii, niin olisikin vaikeampi juttu, kun ihmiset on nykyiseen tottuneet.