Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi piinaviikkolaisten pino!

22.10.2008 |

Edellinen oli jo niin mukavasti täyttynyt meidän kaikkien hössöjen jutuista, että laitoin uuden nyt.

Mulla ei enää kahvinhajuista pissaa, ei pahemmin menkkaoireita, tissit sikakipeät edelleen ja piimää menee litratolkulla =).

Vatsaa ei enää turvota... pahalta näyttää... viikonloppuna varmaan testaan...

yk1 kp32/34-38

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä tullaan!! Mihinkäs teidän LA: t osuu?? Mietin et päästäiskö kaikki tuonne odotukselle Heinisten pinoon?? Olis kiva jatkaa yhdessä matkaa, jos tässä nyt itsekkään raskautuu. Mutta alkuun näin ajatuksen tasolla.

No mutta nyt muakin naurattaa kun piti kesken aamutouhujen juosta tänne raportoimaan että mulla on ihan vähän rinnat kipeytyneet ja äsken tunsin sellasen viillon rinnassa josta te ootte täällä kovasti puhunu. =)

Oon mä kyllä höynähtänyt!! =DDDDD Mutta mutta. eilen ei tullut testiin yhtään mitään mutta oonkohan ihan hullu jos testaan jo huomenna uusiksi? Silloin olis 28/27. Esikoisesta tosiaan haamujen haamu tuli muistaakseni 28/28 ja kunnon plussa vasta rv 5+0. Kääk, mä sekoon! Sekooks joku mun kans? ;-DDD

Vierailija
22/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmusti Amanda ja kirsikkasuklaa!!!Toivottavasti tullaan perässä, voi kun tultais!

Mä olen ihan sekaisin, mulla on niin ollut oireita ja itselleni epäominainen hyvä fiilis siitä että raskaana ollaan...mutta tein eilen illalla testin, kp 27/mitälie, lyhimmillään 28välillä 38, ja tänään aamulla toisen, mutta mitään ei testeihin tullut, ei yhtään mitään! mutta kun en mä tällasta valtavaa menkkaoloa ole voinu viikkoa itelleni keksiäkään, jos en ole raskaan a ni näillä oireilla mussa täytyy muuten olla jotain vikaa! Toisaalta päivät on viel niin aikaiset ettei kuuluiskaan mitään näkyä kun oli noita apteekin halvimpia testejä...

Ja nyt niitä testejä ei enää edes ole kaapissa, eli taidan tilata netistä lisää ja tehdä kun tulevat...mikähän niissä on toimitusaika ja mistä kannattaisi tilailla?

Mutta nyt tosiaan oeln Soffu mukana, seotaan yhdessä!:)koko ajan alamasu oireilee ja selkä kans, eilen en pystyny syömään edes puolta pakettia suklaakonvehteja ja muutenkin ällö olo ja maha sekaisin, mä en tyydy tähän negaan, haluan Amandan ja kirsikkasuklaan kyytiin!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin omalaatuinen tuo kierto, että selviää sitten myöhemmin missä vaiheessa hedelmöittyminen on tapahtunut. Mutta laskureilla sain tällaiset päivät kierron ollessa sen 34-38 päivää. Saas nähdä =)!

Ja tein testin ihan apteekin halppis Onni-testillä ja hyvin näytti, vaikkei menkat olisi olleet vielä myöhässäkään.

Ihanaa =)! Paljon voimia kaikille piinailuun ja erityisen paljon plussasäteitä , hyviltä vaikuttaa oireet!

Vierailija
24/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Amandalle ja Kirsikkasuklaalle plussista!! Aivan ihana juttu

Luulin ihan äsken että nyt menkat aiva varppina alko, piti äkkiä ajaa kotiin tarkistaan..mutta eihän ne ollutkaan, onneks!! alaselkää särkee aiva sairaasti, istuminen ja makaaminenki sattuu enkä saa oikein nukuttua. Vatsa on turvoksissa ja sitä polttelee..oikea rinta kipeä, masentaa tympäsee, ei huvita mikää, oon kiukkuinen..ei huvita oikein syödäkkään..voisin oireiden perusteella kärsiä depressiosta :).

Mulla on apteekin raskaustesti odottamas ja en millään malttais odottaa huomisaamuun..Mä sekoan siis täälä kans

Kp 34/33-36

Vierailija
25/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarrasukkia <3

Perässä tullaan.. toivottavasti.. odottelin tänäänkin "tätiä" kylään, ja töissä jo parisen kertaa tuntu et nyt on kyl alkanu, äkkiä sit vaan tauolla vessaan mut ei ollunnakaan.. :) ei toiv. tuu!

Saanks mäkin seota? :D

Vierailija
26/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kirsikkasuklaallekin plussasta! Mulla plussa edelleen melko haalea, mutta selvempi kuin toissa päivänä. Ja tosiaan plussa tulee oikeaan aikaan , eikä enää tarvia suurennus lasia ja oikeaa valokulmaa, että viiva näkyy!;)

Kirsikkasuklaan tilanne kuulostaa siltä, että sulla on ollu melko aikainen ovis ja luultavasti tuo laskettuaikakin on sitten tuo aikaisempi vaihtoehto?? Meillä siis laskettuaika 3.7.2009!!! Kiva laskettuaika, koska esikoinen on syntynyt 3.7.2006!!!:) (Paljastus nyt täällä, vaikka näitä voi joku tuttukin lukea... eihän sitä tiedä!!!:) )

Tiina_82: Tuo kuulostaa ihan minun tiistailta!!!:) Testistä oli siis tullut se nega ja odotin koko päivän menkkoja. Pari kertaa olin ihan varma, että nythän ne alkoi... Mutta eihän ne alkanutkaan!!!!:) Toivotaan, että sulla olis sama tilanne!!!:) +++++

Mantelille ja muille, joilla testi ei vielä näyttänyt mitään. Mullakaan ei näyttänyt mitään, vaikka luulin, että olis pitänyt jo näkyä.... Samanlaisia tuntemuksiakin oli!!! Enemmänkin varmoja menkkaoireita oli itsellä, kun raskautumista... Kuitenkin sillä erolla, että oireet oli jo ennen menkkoja! Yleensä vasta just ennen menkkojen alkua, siis pari tuntia tai sitten vasta toka päivänä...

Pidän kaikille peukkuja ja oireet ainakin kuulostaa hyvin lupaavilta!!!!:)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

A rv 4+1

Kirsikkasuklaa: Uskalletaanko jo odotuspuolelle!?!??! :) Muut voi tulla sitten kohta perässä!!!:)

Vierailija
27/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi se aamun testi ei voinut näyttää edes haamua!

Tässä kun olen noiden plussanneiden oireita kattellut niin vaan vahvistuu ajatus että kyllä se plussa sieltä vielä tulee. Mutta olen kylä sekaisin siitä miksei aamulla mitään näkynyt, toisaalta, menkat ei kyllä vieläkään ole myöhässä edes. Mietin että pahan olon ja mahan saa ihan varmana sekaisin pelkästä mielikuvituksesta mutta on vaikea uskoa että olisin saanut sen epänormaalin kivuliaan menkkaolon puoli viikkoa ennen menkkkoja ihan vaan omassa päässäni aikaiseksi. tänään enää menkkaoloa ei ole ollut vaan hirveä alaselkä- ja alamasusärky ja hirveä kipu lonkissa tai jossain. Tässä pohditaan miehen kanssa että pakataan poitsu autoon nukkumaan ja ajetaan päivystävään apteekkiin 20 kilsaa hakemaan huomisaamuksi testi ja käydään grillillä kans. Tilasin netistä äsken testejä kyllä, mutta ne on täällä vast varmaan tiistaina ja en taida malttaa niin kauaa odottaa. ja mies on tossa tärinöissään kun lähtee koko ens viikoksi työreissulle niin ei ole täällä sitten testailemassa...Voiko huomenaamulla jotain jo näkyä vaikka tänään aamulla oli totaalinen negatiivinen?

A ja kirsikkasuklaa, me tullaan täältä varmasti ainakin Soffun, Tiinan ja pikkuihran kanssa perässä, ette kyllä jätä meitä!!! ;)

Vierailija
28/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Kuulostaa Manteli oikein hyvältä tuo grilli + apteekkireissu!!!:) Jos ei vielä aamulla näkyiskään, niin olishan sitä sitten jo maanantaiksi testi valmiina. Testissä taitaa lukea, että seuraava kannattaa tehdä 48 tunnin päästä:)

Itse mietin sen negan jälkeen jo, että teinköhän sen väärin tai kastoinko liian alas jne... Ihan hullua... Mutta jotenkin oli niin varmat tuntemukset VÄLILLÄ, että ei voinut olla kuvitelmaa....

Mutta tätä vatvomista vois harrastaa kyllä ikuisuuden ja oikeesti tämä onkin hyvin terapeuttista!!!! :D Kiitos siis kanssasisarille!!!:)

Olenpas minä hyvä yllyttämään muitakin tähän testailuun!!! Itsellä taisi mennä 6 testiä ja vielä haluan sen oikeeeeeeeeeeen selvän plussan, joten joudun hakemaan itsekin apteekista/kaupasta kunnon testin.... (takana siis 3 negaa, 1 roskishaamu ja 2 haaleaa...)

Plussaonnea!!!!:)

+++++++++++++

Vierailija
29/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavat onnittelut plussan saaneille!! Ja toivotaan sitä samaa meille kaikille muillekin...

Mä sit tänään kävin apteekin kautta ostaa kaks testiä (clearbluen ja B-suren)

Tein sit tässä iltapäivällä sen clearbluen testin ja negaahan se näytti.. mulla on tänään tullu sellaista pientä limaista tuhruvuotoa (interesting :D) mutta ei oo siitä runsaammaks muuttunu... saa nähä sit et putoonko teidän heinisten joukosta vai saanko itteni pidettyä jengissä... Mulla tosin on tullu kahden aikaisemman raskauden aikana samankaltaista vuotoa alussa ja on sit menny ohi. Voisko se tässä vaiheessa olla jotain kiinnittymisvuotoa tms (jännän limaista kyllä...)???

Ihan on kyllä sellainen olo että minä hetkenä hyvänsä hulahtaa enemmänki =)

Kp on nyt 25/28...

Vierailija
30/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda: Hui, enpä tiiä uskaltaisko sitä vielä odotus puolelle :)! No, kohtahan sinne on mentävä kuitenkin jos vain kaikki sujuu yhtä hienosti kuin on alkanutkin =)!

ON: Minun oli tänään käytävä ostamassa kokoa isommat farkut, on nuo lempparihousut puristellu jo pari viikkoa, turvottaa niin alavatsaa. Ihastelin jo mammahousujakin, mutta en sentään uskaltanut ostaa vielä semmoisia ;).

Onneksi löysin hm:ltä kivat farkut 19.90! Ei ollu hinnalla pilattu, eikä ollu edes ale-rekistä, mahtava tuuri!

Toisen liikkeen ale-rekistä sen sijaan tarttui mukaan kolme tunikamallista paitaa, maksoivat hurjat 2,95 kpl! Oli hyvä reissu =).

Mihinkähän ryhmään sitä sitten kuuluu, Pikkukakkosiin vai Heinäkuisiin, molempiin kyllä passaan.....? Pohdin täällä näinkin syvällisiä....

Paljon onnea testailuun, tulkaahan perässä muut, met jo kovasti ootellaan A:n kanssa, vai mitä!?

Vierailija
31/61 |
25.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olisi kovasti liftaamassa teidän kyytiin - tai ainakin juuri nyt on sellainen fiilis, kun rintoja vihloo ja kuvotustakin on ollut on/off-tyylin koko päivän. Alavatsassa on jännä "möykkymäinen" olo - aika lähellä menkkaoloa, mutta kuitenkin jotenkin erilainen.

Manteli: kävittekö hakemassa uuden testin?

Raportoikaa kaikki testituloksia. IItse meinaan testata maanantaiaamuna, jos menkat eivät ole alkaneet. Onneksi huomenna on paljon puuhaa, etten ihan pimahda tässä itsetarkkailussa. Varmaan kyllä juoksen joka välissä vessassa tarkistamassa menkkatilannetta... Kp siis nyt 27/28-30.

Vierailija
32/61 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikkasuklaa ja Amanda! Vielä täälläkin ollaan tyrkyllä kyytiin, mutta hetken aikaa täytyy vielä jännittää... maanantaina siis testaan, jos huomenna ei mitään ala tapahtua.

Mutta mitä sanotte tästä: juttelin tänään puhelimessa erään ihmisen kanssa, jota en edes kauhean hyvin tunne (ei siis ole todellakaan keskusteltu meidän vauvaprojekteista). Hän sitten sanoi nähneensä minusta viime maanantaina otetun kuvan ja kysyi olenko mahdollisesti raskaana, hän kun kuulemma usein aavistaa naisesta alkuraskauden...!!!

HUI! Voitte kuvitella, että olin aika lailla puulla päähän lyöty ja sopertelin jotakin ympäri pyöreää vastaukseksi. Nyt olen tuijotellut itseäni peilistä ja yrittänyt selvittää näytänkä jotenkin erilaiselta, mutta ihan omalta itseltäni mielestäni näytän!

Vierailija
33/61 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan täysin puhdas nega tuli testiin!!! Nyt mä oon ihan varma et menkat ne sieltä alkaa. Eikö kp 28/27 pitäs jo näkyä ees haamu!?!?

No toisaalta mitä teidän juttuja lukee ni on muutkin saanu negoja vielä.

Ärsyttää vaan odottaa niitä menkkoja kun on niin varma olo et olis se raskaus jo näkyny testissä. Nyyh!!

Amya: Siis mun äiti on kaupassa töissä. Sinä päivänä kun mä tein esikoisesta plussatestin ni äidin kaupassa kävi selvännäkijä ja kertoi äidille et mä odotan poikaa. Juuh, et äiti sitten soitti kaks tuntia testin tekemisen jälkeen ja onnitteli! Poikahan sieltä sitten tuli.

Voi ei, nyt on taas menkkajomotuksia.... eiiiiii!!! =( Haihtu ku tuhka tuuleen mun varma raskausolo ton testin jälkeen....

soffu kp 28/27 vai 1/ 27 ?

Vierailija
34/61 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli tuota limaista turruvuotoa torstaina ja lauantaina. Se oli outoa sillä mun menkat alkaa aina ryminällä eikä mulla oo ikinä tullu mitään "esivuotoja" tms. Ja siinä oli tosiaan ihan hirveästi limaa mukana siks aattelinki et liittyskö se jotenki kiinnittymiseen tms?

Tulkaahan kertomaan kaikki mikä tilanne!!!!!!!

Vierailija
35/61 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, näinhän se sitten kuitenkin meni. Mä en tästä lähtien luota yhteenkään oireeseen. Saa kyllä kaatua vaikka maailma päälle mut mulle kertoo raskaudesta tästä lähtien vain plussatesti!

Tsemppiä muille! Mä oon sitten taas ens kuussa täällä piinailemassa! =)

soffu kp 1/27

Vierailija
36/61 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meillä avomiehen kanssa vasta eka yrityskierros ja olen kovin malttanut,etten testaile liian aikaisin. Melkein viikon verran ollut kuvottava olo,huimausta ja rinnat on aristanut,ihan niinkuin esikoisestanikin.

Nyt sitten testailin,kun mies lähti kaverin kanssa tuulettumaan ja sieltähän se plussa tuli,vähän niinkuin arvelinkin. Näillä näkymin LA on 3.7,mutta jos tällä kertaa mennään suoraan sektioon niin hyvässä lykyssä tulee juhannusvauva!Mutta pitkä matka on kuljettava vielä,että ollaan siinä pisteessä.

Vierailija
37/61 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtelee, tiputtelee... ei nyt vielä kummemmin mutta kuiteski.... :(

Alkaa jo tuntua ettei tästä tuu koskaan mitään ..... byääähhh.....

Vierailija
38/61 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielenkiinnolla seuraillut tätä pinoa, jossa moni on hienosti plussannut. Onnittelut! Nyt kiinnostaisi kysellä, että kuinka usein te plussanneet heiluttelitte peittoja ovulaation aikaan. Joka päivä vai joka toinen päivä? Minulla ovisaika käsillä, mutta kun perheessä 2- ja 4-vuotiaat lapset, niin petihommiin ei aina tahdo riittää aika tai omat voimat/halut iltaisin lasten nukahdettua. Niinpä mietinkin, että riittääkö parin päivän välein tapahtuva yhdyntä. Kiitos, jos joku viitsisi vastata.

Hibiskus

Vierailija
39/61 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vielä oon tässä pinossa..aamulla tein Apteekin raskaustestin ja siihen tuli (omasta mielestäni) hyvin hyvin haalea, tietyssä valossa nähtävä viiva..mies ei nähnyt mitään :( mutta hänellä onkin silmälasit :). Alavatsa- ja selkäkivut edelleen, oikea rinta kipeä, ehkä vähä vasenki. Tänään kiipesin tuolille laittamaan potilashuoneen kelloa töis oikeaan niin kyllä huimas (tosin pelkään kyllä korkeita paikkoja ja voihan niskatki olla jumis :() Ei oo siis menkkoja näkyny..

kp 35/33-36..ois se ny voinu testis jo näkyä..herkkiä ei oo kotona enkä niitä ny viitti enää tilatakkaa..no ti uudelleen testaus, jos ei kurjuus sitä ennen tuu kylään..

Vierailija
40/61 |
26.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Soffulle ja onnittelut kaikille plussan saaneille, kolmekos niitä jo oli!

ON: Haettiin eilen tosiaan se testi täksi aamuksi. nyt siis kp on 29/? (27 lyhin, yleensä 28, joskus, 48, 48 ja jopa 58, yleensä joka toinen pitempi eli ei silloin ilmeisesti ovulaatiota) Ostin vielä herkän (10mlU/ml) testin, niin kyllä olis nyt jo pitänyt sillä näkyä kun lupaavat että jo muutaman päivän etukäteen näkisi, mutta niin puhdas nega sieltä tuli kun tulla vaan voi! Olen ihan sekaisin kaikkinen alamahasärkyineni ja tolkuttoman pitkine menkkaoloineni.niitä ei tottavie yleensä turhaan tapahdu! Ja siihen vaaditaan aivan äärettömästi että saa minut vakuutettua että olen raskaana, ihan oikeasti kun luulin, mutta ei, eipä tässä oikein toivoa enää ole. kyllä herkkä testi olisi jo näyttänyt. Mutta menkkojakaan ei ole näkynyt, onko nyt niin etten ole ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa ja saan taas odotella pienen ikuisuuden ennen kuin päästään uuteen kiertoon... Jos ei seuraavassa kierrossa tärppää, pitänee painella hakemaan lääkkeet että kierron saa tasaiseksi. Kun vaan nyt se seuraava kierto alkaisi...

KolminkertainenNega-Manteli :(