Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa käyttää rahaa itseni hemmotteluun

Vierailija
23.03.2023 |

Esim hieronta, kosmetologi ja kampaaja

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla sama?

Vierailija
2/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Varmaan osaisin jos sitä rahaa olisi paljon. Nyt tuntuu että pitää säästää mun pennoset pahan päivän varalle ja onhan niitäkin tässä viime vuosina ollut.

Vierailija
4/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä käytä , säästyypähän rahat .

Vierailija
5/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo on. Varmaan osaisin jos sitä rahaa olisi paljon. Nyt tuntuu että pitää säästää mun pennoset pahan päivän varalle ja onhan niitäkin tässä viime vuosina ollut.

Ei sitä yhtäkkiä ala rampata hoidoissa jollei siihen ole saanut mallia jo lapsuudessa. Mulla olis rahaa, mutta en käy kuin parturissa pakosta, ei vaan vois vähempi kiinnostaa.

Vierailija
6/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kaipaan noista vain kampaajaa kerran puolessa vuodessa

Vierailija
7/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy edes parturissa. Omalla koneella kerran kk kaikki pois vaan. Ostovoima on niin surkea tässä maassa että mitään ei jäisi käteen jos käyttäisi palveluita. Haluan vaurastua työlläni. Ei riitä pelkkä + - nolla.

Vierailija
8/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään, olen käynyt jokusen kerran mutta ei vaan oo mun juttu.

Mulle hemmottelua on maastoretki hevosella, koirien lenkki-leikkitreffit... ihan muut jutut kuin mitä naisille pitäisi olla mitä entäs sitten.

Vierailija
9/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mikä juuri sinua ilahduttaa, ja laita siihen.

Vierailija
10/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ei ole rahaa, shoppailen verkkokaupoissa ostoskorit valmiiksi. Sitten kun on rahaa, niin vilkaistessani ostoskoria, alkaakin hinnat hirvittämään ja lopulta en osta mitään, vaikka esim. uusille vaatteille olisi jo tarvetta, mutta se pahin tuhlausvimma odotteli ostoskorissa ja lopulta koen, etten sittenkään tarvitse. Sama koskee myös kampaamoita, hierojia jne. Joka vuosi sanon, että nyt menen kampaajalle tai vaikka hierojalle synttäreiden tai vaikka joulun kunniaksi, vaan silti eksyn kummankin käsiteltäväksi hyvällä tuurilla ehkä kerran 10 vuodessa. Itselle tosi vaikea ostaa mitään palvelua tai vaatetta.

Vierailija
11/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itsellesi joku budjetti, että tällä aikavälillä pakko käyttää x summa rahaa hemmotteluun :)

Vierailija
12/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kävisin opiskelu hieronnassa mutta en vaan tykkää kun liian nuoret hierovat.

Vierailija
13/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koetin joskus opetella, mutta eivät nuo elämykset tuntuneet oikein miltään. Kasvohoidossa lähinnä ahdisti  ja kampaajakin haisi tupakalta, repi hiuksia ja taustalla soi joku Radio Suomipopin räkätysohjelma. Nykyään hemmottelen itseäni lähinnä ostamalla kivoja pesuaineita ja siivousvälineitä. 

Vierailija
14/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
15/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko käyttää hemmotteluun rahaa? Jos haluat, niin laita palkasta joka kuukausi x euroa hemmotteluun. Voit vaikka avata sille erillisen tilin. Ainakin itselle ei tunnu niin "pahalta" käyttää rahoja hemmotteluun tai matkoihin kun ne menevät muualta kuin käyttötililtä. Mikä on naurettavaa, koska omia rahoja ne on, mutta joku psykologinen juttu siinä on.

Vierailija
16/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan koko sanaa! Hemmotteluhoito - kuulostaa vajaamieliseltä! Olisi varaa, en halua käydä. En voi sietää että minuun noin ylipäätään kosketaan ja lähmitään. Olen koronavuosina kasvattanut peppuun saakka hiukset, pidän niitä nutturalla.

Vierailija
17/18 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Tuntuu turhalta. Olen superpihi, leikkaan, värjään, hiukseni itse. Värjään kulmani, kuorin kasvoni , en käy kosmetologilla. Vaatteeni ostan alesta/netistä halvalla. Minun on pakko, koska olen köyhä lähihoitaja. Mutta en usko, että toimisin toisin, vaikka olisin rikas. Pihiys on minulle sisäänrakennettu tila. Ainoa, mihin käytän rahaa, on kukat ja siemenet. Kukat ovat minulle ilonlähde.

Vierailija
18/18 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan