Uusi piinaviikkolaisten pino!
Edellinen oli jo niin mukavasti täyttynyt meidän kaikkien hössöjen jutuista, että laitoin uuden nyt.
Mulla ei enää kahvinhajuista pissaa, ei pahemmin menkkaoireita, tissit sikakipeät edelleen ja piimää menee litratolkulla =).
Vatsaa ei enää turvota... pahalta näyttää... viikonloppuna varmaan testaan...
yk1 kp32/34-38
Kommentit (61)
Ajattelin liittyä teidän piinapinoon, jos tämä aika kuluis siten paremmin :)
Tänään tosiaan kp 24/26-28. Haalea viiva ilmestyi sellaiseen one stepin (ent Acon) kasetitestiin. Tiiän tosiaan että nuihin ei ole luottamista. Monesti oon niillä saanu roskishaamun, mutta tämä tuli jo testiajan sisällä. Muilla kokemuksia näistä?
Mitään erityisiä oireitakaan ei tosin ole, kunhan vain piinailen :)
Plussa onnea kaikille!
jaahas mun viesti meni vissin tohon ihan keskustelun alkuun, en näemmä osaa edes käyttää tätä :D jos joku vaikka vähän neuvois tumpeloa *hah* tai jos lähtis tästä nukkuun niin ehkä sitä huomena jaksais töissäkin olla.
Päivän pari myöhässä, mutta niin ne menkat alkoivat, eli ei tule meillekään heinävauvaa, mutta josko elovauva, pikkuinen leijonavauva!Kävin jo kurkkaamassa että LA olisi sitten 3.8.hih, eilen olin ihan maani myynyt ettei meille koskaan tule vauvaa (kuitenkin oli jo yk 1, hoaah ;)) mutta nyt olen jo uudella innolla kuumeilemassa. Mieskin on nyt sopivan viikon pois työmatkalla, kun mulla on menkat, onneksi työreissu ei sattunut kriittisimpiin pupuiluhetkiin. Olin kyllä iloinen että menkat nyt alkoivat, niin päästään uuteen kiertoon, kun negat tekivät sen kyllä hyvin selväksi että raskaana en ainakaan ole. ihmetyttää ne oireet vaan. Luulenpa etten ole edes tässä kierrossa ovuloinut, kun sellainen fiilis on ollut että joka toinen vaan ovulaatio tapahtuisi. No olipa ainakin tapahtumarikas kierto ja toivo eli koko ajan, eipä käynyt aika pitkäksi;) varsinkin kun oli näin ihana piinapino!
Clearbluella testasin, joten tuskin enää on toivoa henävauvasta. Melkein itkua pukkaa - pakko myöntää.
Onnea plussanneille ja tsemppiä pudonneille.
valpuri 29/28-30
mutta vielä lyhyt kertaus uudestaan. Menkkoja ei näy ei kuulu, eilen illalla tein testin ja nega tuli. Tänään siis 31/29-30, ja oksettaa, mutta en taida uskailla testata vielä vähään aikaan. Milloinkahan testin pitäisi näyttää viimeistään, jos siellä masussa jotakin olisi?
mutta nyt on vahva tunne, että menkat alkaa. Oireet on kyllä edelleen samat. Ihmettelen jos ei huomisaamuun mennessä ole alkaneet. Harmi sinänsä, mutta ei voi mitään. Palailen huomenna asiaan jos ei oo alkaneet. Onneksi Metsolat-DVD:t tulee huomenna saa niitä kattoa, vähän piristää
kp 36/33-36
Tulisi jo täti niin pääsisi tästä piinasta. Kaikista huonoin vaihtoehto on, jos ei olisi raskaana, mutta kierto olisi ihan sekaisin. Hormonikierukan poiston jälkeen minulla on olut yksi 30 päivän kierto ja kaksi 28 päivän kiertoa.
Ja edelleen kuvottaa ja varsinkin oikea rinta aristaa. Hulluksihan tässä tulee...
valpuri 30/28-30
Siis nyt tulee pelkkää omanapailua...
Mulla alkoi menkat sunnuntaina (kp 26) mutta sitä tuli vain muutama pisara. Nyt sitten menkkakivut on jatkuneet ihan kohtuullisina eikä oo montaa tippaa tullu näiden päivien aikana. Menkkakipuja mulla on ollu jo varmaan kolmatta viikkoa eli luultavasti jostain ovulaatioajankohdasta asti. Mua rupes mietityttämään, että mitä jos sittenkin tää on raskaanaolemisen oireita eikä oikeat menkat... Jollain on kai ollut menkat ja silti ollut raskaana, oonko ymmärtänyt oikein? Nyt mua kyllä ihmetyttää sen verran, että taidan mennä ostamaan apteekista raskaustestin ja teen sen sitten loppuviikosta, jos nää menkat ei tästä ylly normaaleiksi. Mun luomumenkat on olleet aina tosi runsaat ja kivuliaat. Ehkä ne siitä sitten alkaa kun ostan sen testin, ihan kuin kiusaksi. ;)
Onko jollain kokemuksia vastaavanlaisesta?
Ritu-74 kp3/26-28 VAI kp 28/26-28 ????
Samat oireet ku ennenki, rinnoissa ns finnejä. Nyt on kp 37/33-36, mutta mulla ei oo yhtää raskaustestiä, joten pitää kai oottaa. Menkkakipuja ollu jo viime vkon maanataista, ja eilen olin aivan varma, että nyt ne alkas, kivut oli sellasia just ku sillon ku vuoto alkaa..mut ei. Sillä tavalla kivut on muuttunu, et oviksen aikaan ne oli pistävinä munasarjois, nyt se kumma tunne ja kipu on keskellä eli kai kohdun seudulla..Nytkin tuntuu vattas kummalta mut ei menkkamaiselta..
Ritu: jos se tipat oli kiinnitymisvuotoa, jota joillekki tulee..ja jos sulla on kerta aina runsaat menkat..eli tee uusi testi! jos vaikka oiski tärpänny :))
Palailen asiaan kun teen testin tai menkat alkaa..maltankohan mä oottaa huomisaamuun..mun pitää kyllä käydä öisin vessas (aina pitäny) joten aamupissaa mulla ei oikeestaan oo
en oo testannu..palailen asiaan kun tiedän enemmän. kp 37/33-36..tänään pitäs viimestään alkaa..jospa testailen pvällä RFSU:lla ja hu ostan apteekin oman :)..täytyy siis lähtee kauppaan
Ritu: jos se oli kiinnittymisvuotoa..kandee tehä uus testi
paska!!!!! nyt masentaa! No mulla on clomiresepti odottamas ja aattelin niitä syödä täs alkukierros..alkaa pikkuhiljaa masentaa enemmän ja enmmän kun ei tärppää..
ihmettelen et missä mennään :) viimeset kaks viikkoo ollu selkä aivan mielettömän kipee, ei oo hyvä olla mitenkään päin. Rinnat omituiset (perjantaina isännän kanssa touhuillessa tuntui juuri siltä kun maitoa suihkuaa imetettäessä??), väsyttää, masentaa, kiukuttaa, nenä tukossa etc. Lauantaina testasin negan jollain halpistestillä, nyt sitten odottelen vielä pari päivää ennen uuden testin tekemistä. Kierrosta ei mtn tietoa, hormonikierukka poistettiin 25.9.08 joten aika uskomatonta olisi jos ois heti tärpänny?! Ihanaa kylläkin :) kp nyt 33/jotakin...
Voi Soffu, Manteli, Tiina ja kaikki muut, joilla ei tärpännyt!!! :(
Teidän oireet kuulosti niin vahvoilta, mutta niinhän se on, että mikään ei ole varmaa ennen kunnon plussaa... Olis ollu kiva jatkaa kirjoittelua teidän kanssa, kun päästiin jo niin hyvin alkuun!:D Mutta eihän sitä tiedä mitä tässä kenellekin vielä tapahtuu... Tarrasukkia siis itselleni ja muille toivoen!!!
Tsemppiä uuteen kiertoon kaikille! Ihanan positiivisia ajatuksia monella olikin!!! Ja onhan se "tekeminenkin" ihan mukavaa!!!;)
Heips!:)
T: Amanda
Tänne päin ei kuulu uutta. Menkoista ei ole edelleenkään minkäänlaista merkkiäkään, mutta tilalle on tullut pahoinvointi... enkä kyllä usko, että pystyisin sen ihan mielessä itselleni keksimään, että meinasin laatata aamiaispöytään=)
Sunnuntaisen negan jälkeen en ole tehnyt testiä uudelleen, nyt harkitsen vakavasti huomenaamua, tai sitten jätän vielä viikonloppuun. Nyt siis 33/29-30.
Muita linjoilla?
Ai täällä on nykyään tämmöinenkin! Vähän ovat sivut taas muuttuneet esikoisen odotteluajoista.
No, piinaviikoissa sitä tosiaan ollaan menossa... kiertopäivä on 28/luoja tietää, ehkä 26-30. Voisin siis ehkä olla...
Mä en kans voi hakea mitään testejä vain odottelemaan, mä testaan samantien kun saan sellaisen kotiin, tai no ehkä en nyt mitään 15/28 kuitenkaan mutta näinä loppukierron päivinä varmasti samantien. Viimeksi vuonna 2003 loppuvuodesta tulin raskaaksi ja silloin jaksoin odotella testaamista muistaakseni kiertopäivään 35 tai jotakin sellaista. Nyt olen vanha ja väsynyt, enkä enää omaa tuollaista tahdonvoimaa :-)
Jos hakis testin...
Uskottava se kai sitten on, että raskaana ei olla. Täti olisi siis kerrankin tervetullut vieras.
Parempaa onnea muille piinailijoille! Erityisesti Anyalle!
Miehen pitäisi tuoda töistä tullessaan testi kp 34/27 ja ollaan reissuun lähdös ja täytyis saada varmistua toivottavasti plussaa!!!! Tää vaan piinaa kun viel on reilu kolme tuntia ennen kun mies pääsee kotiin ja pääsen testaan!!!! :)
siis plussat tuli jess.... tsemppiä kaikille
Eipä mulla ole vieläkään mitään muuta ilmoitettavaa kuin että menkkoja ei näy ei kuulu. Mutta en uskalla testata...jos tulee taas nega ja sitten ärsyttää. Tänään ole ollut edes niin paha olo kuin aikaisempina päivinä. Mutta voiko runsas valkovuoto olla merkki raskaudesta? Minä suorastaan tulvin=)
Valpuri: voi että, juuri tuon takia en uskalla testata, missä päivissä olet menossa? Minustakin jotenkin tuntuu, että ehkä tämä kierto on vaan tosi sekaisin, ja jos nyt testaan negan niin on vaan tooosi pitkä aika odottaa menkkoja. Toivotaan parasta tai sitten toiseksi parasta, että täti tulisi pian=)
Onnea Anskur84!
T.Amya nyt "jo" 34/29-30
Kyllä tää aina vaan niin musertavalta tuntuu... ku sitä on oireineensa niin olevinaan raskaana, mutta sit kuitenkaan ei... en kyllä minäkään enää mihinkään muuhun oireeseen usko ku plussatestiin!! =)
Mutta ens kuussa taas ja toiv. paremmalla onnella!!
Tsemppiä muille!!!! Eikku kp 1/28