Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua joululahjaksi kavereideni lasten kuvia kehystettynä. Piste.

Vierailija
22.10.2008 |

.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myös ilman kehyksiä, en edes kummilasteni. Otan kuvat itse jos haluan eli säästä rahasi tai laita vaikka joulupatakeräykseen.

Vierailija
2/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä antaisivat jollekin joululahjaksi omien lastensa kuvia kehystettynä! please!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna saimme kahdet kuvat kehystettyinä ja nyt on kehykset uusiokäytössä, tosin maalattauina kun ei se mäntykehys olis meille oikein sopinutkaan.. Huippua!

ap

Vierailija
4/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme me kyllä niitä kehyksissä anna...

Vierailija
5/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummilapsista saan joka vuosi koulukuvan, ja sen on ihan jees. En mä niitä mihinkään näytille laita, muistoksi valokuva-albumiin kyllä.

Vierailija
6/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan mene läpi

Vierailija
7/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se lapsi siinä päiväkotiesitykseen kutsumisessa oli pääasia, vaan halusi tehdä tuttavuutta SINUN kanssa. Jos pihalla (hiekkiksellä) olitte tekemisissä, niin ehkä tuo mamma ajatteli liittyvän teemaan ;).

Vierailija
8/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummeille ja isovanhemmille lasten kuvat kehyksissä, koska pyysivät. Muuten olisin antanut pelkät kuvat.

Isovanhemmille on laitettu muutamana vuonna myös lasten kuvista tehdyt kalenterit, ovat olleet tosi mielissään.

Omista kummilapsistani haluan ainakin kerran vuodessa kuvat, tosin en odota mitään kehystettyjä.

Vierailija
9/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen naapuri pyysi mua katsomaan hänen lapsensa päiväkotiesitystä kevätjuhliin, oltiin tunnettu n. kuukauden verran ja vaan pihalla oltiin tekemisissä.

En todellakaan mennyt.

Vierailija
10/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahvikehyksissä... onkohan sekin ollut liikaa...

Toinen kummi pitää sitä aina esillä, toinen ei, eikä se meitä haittaa yhtään...

Onkohan me tehty jotenkin tökerösti? Nyt kun meille tuli toinen mukula, niin voipi tulla kalliiksi jatkaa tapaa (kakkonen ei siis vielä olekaan tarhassa, ei olla vielä asiaa mietitty)

Itsekään en pidä valokuvia esillä, mutta ilahdun kyllä, jos saan albumiini läheisten lasten kuvia

Lisää mielipiteitä, kiitos, mua kiinnostaa, mitä ihmiset ajattelee

Vierailija
11/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan me olla annettu eikä saatu. Itse asiassa ei olla saatu oikein kummitytön kuvaakaan, vaikka kiva olisi ollut. Kummeille ollaan itse annettu (kummista riippuen) kuvat muutaman kerran, mutta ei tod. kehystettynä eli ihan itse ovat voineet päättää mihin ne laittavat.

Vierailija
12/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se lapsi siinä päiväkotiesitykseen kutsumisessa oli pääasia, vaan halusi tehdä tuttavuutta SINUN kanssa. Jos pihalla (hiekkiksellä) olitte tekemisissä, niin ehkä tuo mamma ajatteli liittyvän teemaan ;).

Hiljaan hyvää tulee. Mä en ainakaa ketään puoltuttua pyytäis lapseni kevätjuhliin. Ihan jo senkin takia että, tuskin siellä paikat riittää jos on puol pihaa mukana.

Vierailija
13/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kummi, joka ei haluaisi kuvia muistoksi. Vaikka näkisin omia kummilapsiani päivittäin, on minusta tosi kiva saada kansioon heistä kuvat joka vuodelta, jotta voin myöhemmin muistella miltä he näyttivät missäkin iässä.

Onneksi omien lasteni kummit myös haluavat kuvat, voimme yhdessä olla juntteja ja typeriä :-)

Vierailija
14/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa sitten kirje Joulupukille. Yksinkertaista.

Vierailija
15/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lahja on kiva idea - ei nyt kaikille kavereille, mutta läheisille ystäville.

Itse olen saanut kuvia ja olisi ollut oikein mukava saada valmiiksi kehystettynäkin!

Aion itse lähettää kuvan pojastamme kaikille ystäville ja sukulaisille, jotka jollain tavalla onnittelivat vauvan tulon johdosta. Kummeille voin lähettää kehyksetkin, en tiedä vielä.

Minusta henkilökohtaiset lahjat, joihin on nähty hieman vaivaakin, ovat mukavia, eivät yhtään juntteja. Ja kuvien kehityttäminen ja kehyksiin paneminen on jo vaivan näköä. Olen myös saanut ystävälasten piirustuksia ja esim. patalappuja. Ei ne kaikki sutut päädy seinälle, mutta ilahduttivat silti ;-)

Rohkaisen kaikkia lähettämään kuvia - ei ole yhtään junttia!

Ja olisi tosi hauska mennä katsomaan kevätjuhlaesistystä. Ja vaikken haluaisi mennä, on minusta mukava ele kutsua mukaan.

Vierailija
16/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä antaisivat jollekin joululahjaksi omien lastensa kuvia kehystettynä! please!!

Vierailija
17/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mä olen niitä saanut vain kummilapsiltani. Mutta mieluusti mä ihan itse valitsen kehykset. Mä olen aika tarkka noidenkin suhteen. Mä olen esteetikko ja mun silmään sattuis, jos ne kehykset ei olis mun kodin muuhun sisustukseen sopivat.

Vierailija
18/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nättiin paperiin ja hyvää joulua niin eiköhän mene perille.

Vierailija
19/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko helpompi laittaa heille asiasta tekstiviesti tai sähköposti. Menee paremmin viesti perille. Kaikkia ei voi miellyttää, mutta mukavaa joulunodotusta sinullekin =)

Enkä myös ilman kehyksiä, en edes kummilasteni. Otan kuvat itse jos haluan eli säästä rahasi tai laita vaikka joulupatakeräykseen.

Vierailija
20/36 |
22.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi antaa itsestään kuvan lahjaksi tai vaikka koirastaan. Mitäs sitten? Ei sitä tarvi nyt niin vakavasti ottaa ja ajatushan (lahja) on pääasia. Te varmaan olette niitä moukkia, jotka murjottaa saatuaan lahjankin, jos se ei ole mieluinen. Minut on ainakin opetettu, ettei lahjaheppaa saa arvostella ja pitää ilolla kiittää kaikesta, vaikka olisi tarpeetontakin.

Lisäksi mä ihmettelen tuota mammaa, jonka mielestä oli outoa, että naapuri pyysi katsomaan lapsensa pk-esitystä. Miksi sekin piti ottaa niin vakavasti? Kyllä suomalaiset on todellakin sosiaalisesti tyhmiä ja vailla alkeellisia käytöstapoja... Missään muualla maailmassa ei tuollaista pyyntöä otettaisi negatiivisesti vaan kohteliaisuutena. Ja paikallekin voitaisiin mennä, jos halutaan olla kavereita. Voihan sitä olla sosiaalinen ja lähteä ihmisen mukaan jonnekin ilman kummempaa kiinnostusta juuri siihen kohteeseen. Lähteehän ystävät joskus mukaan etsimään vaikka toiselle uutta talvitakkiakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä