Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko naurettavaa pyytää kodinsiunaus vaikka talo on jo vanha?
05.09.2007 |
Eli talo on miehen kotitila jo monen vuosikymmenen takaa. Miehen vanhempien lähdön jälkeen talossa on asunut myös miehen kaksi entistä akkaa joka minua kovasti vaivaa. Nyt olen jo päässyt asiasta aika hyvin yli, mutta mun mielestä olisi ihana ajatus että koti siunattaisiin nyt kun se on meidän yhteinen koti. Ajattelin tuota siunausta ristiäisten yhteyteen parin kuukauden päähän, mutta tuntuukohan se vieraista ja papista naurettavalta kun ei ole kyseessä mikään uusi talo/koti ja minäkin olen asunut siellä jo monta vuotta?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meilläkin tehtiin se esikoisen ristiäisten yhteydessä.