Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko jo harmaiden näkyä?

Vierailija
11.08.2025 |

Että ette värjää niitä piiloon. Oon nyt 3cm kasvattanut omaa väriä, yli 20v värjännyt hiuksia. Otin kuvan ja kysyin tekoälyltä onko harmaita. Ilmeisesti kuvassa näkyy jo jonkun verran ihan pigmentittömiä hiuksia. Oon 47v.....pitäiskö tässä iässä vielä värjätä piiloon? Näyttääkö nukkavierulta jos harmaita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu harmaan sävystä. On kauniita harmaita ja rumia harmaita.

Vierailija
2/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on ruma harmaa? Entä kaunis?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästät rahaa, aikaa ja luontoa kun annat itsesi harmaantua vapaasti.

Vierailija
4/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän harmaan sävy riipu muiden hiusten väristä. Tummissa hiuksissa harmaa näyttää erilaiselta kuin vaaleissa.

Vierailija
5/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kenenkään tarvi hiuiksia värjätä. Nykyään harmaita näkee aika paljon, aika nuorillakin.

Itse en kyllä ole ajatellut antaa harmaiden näkyä ennen kuin pääsen eläkkeelle, kun olen valitettavasti alalla jossa ihannoidaan nuoruutta ja nuorekkuutta. 

Vierailija
6/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valkoinen on kaunis, teräksenharmaa ei. Ja sitten kaikki välisävyt riippuu kokonaisuudesta.

Vierailija
7/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat harmaat tuli jo nelikymppisenä. Nyt 51v on jo selkeästi harmaita osioita ohimoilla ja etuhiuksissa. En ole värjännyt missään vaiheessa. Ei kiinnosta näytänkö vanhalta.

Vierailija
8/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän harmaan sävy riipu muiden hiusten väristä. Tummissa hiuksissa harmaa näyttää erilaiselta kuin vaaleissa.

Mulla vaaleat hiukset

Ap

Vierailija
9/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttääkö nukkavierulta riippuu paljon siitä, onko niitä harmaita tasaisesti vai ei. Jos on vasta alkanut. harmaantuminen, ja harmaita on lähinnä pään sivuilla ja kasvojen reunoilla, ja muuten ihan erilainen väri, niin voihan se vaikutelma vähän nukkavieru olla, ainakin jos se oma väri on lämmin tai tumma, ja sitten se kylmä harmaa tekee ison kontrastin. Mutta jos harmaantuminen on tasaista tai edennyt jo niin pitkälle että vaikutelma on ihan kunnolla harmaa, niin harmaat hiuksethan on hienot. 

Vierailija
10/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valkoinen on kaunis, teräksenharmaa ei. Ja sitten kaikki välisävyt riippuu kokonaisuudesta.

Minusta taas niille, joilla harmaa on teräksenharmaata, eli yleensä alunperin tumma- ja kylmän sävyisen hiuksisilla talvityypeillä, se teräksenharmaa sopii täydellisesti. Kun taas niille muutenkin vaaleammille sopii erilainen harmaa. 

Vierailija
11/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiukseni harmaantuivat tasaisesti. Ikäänkuin tukka olisi värjätty harmaalla. Oli helppo lopettaa värjääminen noin viisikymppisenä.

Vierailija
12/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan että mua nuoremmilla ja mun ikäisillä jo harmaantuu, jopa tubettajat. Omia muutoksia on muualla, muttei hiuksissa. Ja tuntuu hassulta että kaikki vanhenevat, kun on nuoria sieluja sisältä. Ajan kulku on mahdoton, tiimalasi.

Vierailija
13/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin jo 15 v sitten hiusten värjäämisestä. En jaksa välittää, ihan sama miltä hiukset näyttää. Eipähän kulu rahaa myrkkyaineisiin, lompakko ja luonto kiittää, varmasti myös terveys.

Vierailija
14/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 51, värjään 6 vkon välein enkä anna harmaiden näkyä. En silti pidä niitä jotka antaa mitenkään nukkavieruina. Jotenkin vaan mun tyyli on aina ollut vahvan kontrastinen, tumma tukka ja kalpea iho, enkä ole vielä valmis luopumaan tästä lookista, kun ei ryppyjäkään vielä paljoa ole. Jossain vaiheessa kun alkaa enemmän rypistyä, täytynee vaihtaa ainakin paria astetta pehmeämpään hiustensävyyn, ehkä sellaiseen mahonginruskeaan mihin latinot usein keski-iässä värjää ennen mustan tukkansa joka alkaa harmaantua. 

Mun äitikin, ikää 78, värjää vielä hiuksiaan säännöllisesti. Siinä iässä täytyy nyt suoraan sanoa niin ei se tummahko ruskea kyllä ainakaan kaunista, tuo enemmän esiin veltostumiset ja juonteet, mutta mitäpä siitä, hän viihtyy siinä värissä niin eipä hänen tarvi enää tuossa iässä pyrkiä kaunis olemaankaan.

Vierailija
15/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä värjännyt hiuksiani ja nyt kun ensimmäisiä harmaan aavistuksia alkaa näkymään niin annan vapaasti näkyä. Olen mielelläni luonnollisen näköinen. T.38v nainen

Vierailija
16/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään / otan raitoja. Minusta harmaat näyttävät epäsiisteiltä, ainakin minulla. En tosin tykkää yksivärisestä "kypärästäkään" yli viiskymppisillä. 

Vierailija
17/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kenenkään tarvi hiuiksia värjätä. Nykyään harmaita näkee aika paljon, aika nuorillakin.

Itse en kyllä ole ajatellut antaa harmaiden näkyä ennen kuin pääsen eläkkeelle, kun olen valitettavasti alalla jossa ihannoidaan nuoruutta ja nuorekkuutta. 

Mikä on noin kamala ala, että ei voi näyttää itseltään? Tuohan vaikuttaa koko muuhunkin elämään.

Itse olen 36-vuotias ja tummanruskeissa hiuksissani alkaa ohimoilla olemaan miltei vitivalkoiset raidat.

Vierailija
18/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan että mua nuoremmilla ja mun ikäisillä jo harmaantuu, jopa tubettajat. Omia muutoksia on muualla, muttei hiuksissa. Ja tuntuu hassulta että kaikki vanhenevat, kun on nuoria sieluja sisältä. Ajan kulku on mahdoton, tiimalasi.

Pitäiskö meidän tietää, minkä ikäinen sä olet?

Vierailija
19/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harmaa. Nelikymppinen papparainen.

Vierailija
20/25 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Harmaantuvat hiukset eivät oikeasti ole harmaita vaan ne ovat kaikki valkoisia. Tämä on jokaisen helppo tarkistaa. Harmaa väri on optinen harha, joka syntyy siitä, että päässä on sekaisin valkoisia ja tummempia hiuksia. Hiukset eivät vaihda väriä vaikkapa ruskeasta teräksenharmaaksi vaan menettävät värinsä, koska melaniinin tuotanto loppuu. Kun harmaantuminen etenee riittävän pitkälle, tulos on aina valkoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi