Milloin lopetit tuttipullojen keiton?
Keitätkö tuttipulloja?
Kuin pitkään?
Voiko tiskikoneessa pestä / pesetkö käsin?
Kommentit (10)
2 ensimmäisen kohdalla olin tunnollisempi.
Itse tein sitä vähän aikaa, nykyään hurautan vedenkeittimessä kiehautetulla vedellä käytön jälkeen.
Kun kiinteät aloitettu en tee sitäkään.
Koneessa en kuitenkaa pese kun joskus myöhemmin.
pullot ja pullotutit siihen asti, kunnes aloin antamaan vauvalle kiinteitä soseita.
sen jälkeen en ole keitellyt, pullot pesen koneessa, tutit käsin.
Tuttipullot pesin koneessa, mutta tutit ehdottomasti käsin.
siihen asti keitellään kun vauva aloittaa kiinteät.
Onkohan yleistäkin ettei niitä keitetä?
Mulla vauva 3kk ja edelleen keitän pullot aina käytön jälkeen mut olen ajatellut et jos uskaltais kohta lopettaa?
Vauva saa lisämaitoa 2krt/vrk ja aina illalla pesen ja keitän molemmat pullot sitten.
Jos ette niin ei tarvitse pulloakaan.
bakteerit elä. Aina välillä mietityttää että eikö naisilla oikeesti ole järkeä päässä?
Siis normipuhtailla, ei desinfioiduilla.
Ei lapsen kuulu edes elää bakteerittomassa ympäristössä vaan, että bakteereja kontrolloidaan. Normaali hygienia riittää ihan hyvin. Toisen ja kolmannen kohdalla laiskotti jo niin, että saatoin jättää pullon pesemättäkin. Huuhtaisin vain pistin uudet mömmöt pulloon ja jääkaappiin odottamaan lämmittämistä.
Pesin astianpesukoneessa. Neljä lasta joita myös imetetty.