Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin lopetit tuttipullojen keiton?

Vierailija
21.07.2007 |

Keitätkö tuttipulloja?

Kuin pitkään?

Voiko tiskikoneessa pestä / pesetkö käsin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin astianpesukoneessa. Neljä lasta joita myös imetetty.

Vierailija
2/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ensimmäisen kohdalla olin tunnollisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein sitä vähän aikaa, nykyään hurautan vedenkeittimessä kiehautetulla vedellä käytön jälkeen.

Kun kiinteät aloitettu en tee sitäkään.

Koneessa en kuitenkaa pese kun joskus myöhemmin.

Vierailija
4/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullot ja pullotutit siihen asti, kunnes aloin antamaan vauvalle kiinteitä soseita.

sen jälkeen en ole keitellyt, pullot pesen koneessa, tutit käsin.

Vierailija
5/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttipullot pesin koneessa, mutta tutit ehdottomasti käsin.

Vierailija
6/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asti keitellään kun vauva aloittaa kiinteät.



Onkohan yleistäkin ettei niitä keitetä?



Mulla vauva 3kk ja edelleen keitän pullot aina käytön jälkeen mut olen ajatellut et jos uskaltais kohta lopettaa?

Vauva saa lisämaitoa 2krt/vrk ja aina illalla pesen ja keitän molemmat pullot sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette niin ei tarvitse pulloakaan.

Vierailija
8/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bakteerit elä. Aina välillä mietityttää että eikö naisilla oikeesti ole järkeä päässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis normipuhtailla, ei desinfioiduilla.

Vierailija
10/10 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsen kuulu edes elää bakteerittomassa ympäristössä vaan, että bakteereja kontrolloidaan. Normaali hygienia riittää ihan hyvin. Toisen ja kolmannen kohdalla laiskotti jo niin, että saatoin jättää pullon pesemättäkin. Huuhtaisin vain pistin uudet mömmöt pulloon ja jääkaappiin odottamaan lämmittämistä.