Neuvoin kerhon tutustumiskaynnilla lapseni kohtelusta sen verran, etta han on oikeasti ujo ja pelatessaan villiintyy. Ohjaaja selvasti otta moitteena ja suuttui. Nyt sitten lapsi
on joutunut tätien silmätikuksi. Lapsi ei onneksi itse tajua vielä, mut joku tädeistä oli kysynyt antoiko se äiti ohjetta siitä miten pillimehu annetaan (lapsi ihmetteli aidosti missä ohjeet on) ja muutenkin aistin heidän negatiivisen suhtautumisensa meihin.
Kyllä harmittaa, että suuni avasin!
Kommentit (35)
Älä nyt ihmeessä opeta lapsellesi tuommoista " herkkävaistoisuutta"
Onko sulla huono itsetunto?
Vierailija:
Älä nyt ihmeessä opeta lapsellesi tuommoista " herkkävaistoisuutta"Onko sulla huono itsetunto?
vihamielisen asenteen minua tai lastani kohtaan.
Annan toisen esimerkin: Sanoin lasta kerran kerhoon viedessä, että eväiden mukana oleva valkoinen tabletti on xylitolpuriste (olisihan se voinut olla mikä tahansa tabu ja aiemmin on ollut aina mukana yksittäispakattu purkkapala), johon yksi hoitajista kommentoi tyylii, usko tai älä, mutta kyllä mekin täällä ollaan kuultu xylitolin katkaisevan happohyökkäyksen.
Tuo purkka heitto on kyllä ihan harmiton vitsi...
ehkä koetat vastaisuudessa olla opettamatta heitä siinä miten he työnsä tekevät ja luottaisit siihen että he ovat ennenkin onnistuneet antamaan eväät lapsille.
Tuskin heillä mitään lasta vastaan on, ihmettelevät vain kun ohjeistat heitä itsestäänselvyyksistä.
Luulin että ne hoitajat olivat jotain ohjeita vailla oikeasti. Vaikka saako mehua juoda ennen kuin on syönyt voileivät tai vastaavaa.
Mutta kyse onkin ilmeisesti siitä että ap heidän mielestään luulee että he eivät itse tajua mitään.
Kerhoissa yleensä työskentelee ihmisiä joilla on kokemusta niin lapsista kuin heidän vanhemmistaan, joten vittuilu ei kuulu heidän työtoimenkuvaan, MUTTA jos näin on tapahtunut, on ap aikuisena ihmisenä velvollinen sen selvittämään ja viemään sellaiselle taholle, missä se saadaan loppumaan, koska jos niin tapahtuu, tuskin ap on ainut vanhempi.
Sanoin tutustumiskerralla sen esitietolapun antaessani ne 2 lausetta myös ääneen. Luulin, että tarkoitus oli puolin ja toisin tutustua, kerroin lapseni arkuudesta ja mikä meillä on toiminut. Silloin jo kommentti oli, että kyllä meillä täällä on ennenkin riehujia ja arkoja ollut. Enhän mä sitä sillä tarkoittanutkaan etteikö olisi ollut tai etteivät pärjää. Halusin nyt vaan laittaa siihen lappuun nimen, soitteen, sisarusten nimien ja vanhempien koulutuksen lisäksi. Ihmettelen miten vaikka sisarusten nimet voi olla tärkeämpiä tietoja kuin muut kohtaan kirjaamani arkuus.
ap
kyllä tasan tarkkaan ole muiltakaan pyydetty. Kerhoa käy myös kaverini lapsi ja kaveristanikin ohjaajat ovat minua ja lastani kohtaan nyreitä.
Vierailija:
Luulin että ne hoitajat olivat jotain ohjeita vailla oikeasti. Vaikka saako mehua juoda ennen kuin on syönyt voileivät tai vastaavaa.Mutta kyse onkin ilmeisesti siitä että ap heidän mielestään luulee että he eivät itse tajua mitään.
se että oikeasti tarvitaan jotain ohjeita tai sitten se että äidin antamat tarpeettomat ohjeet ovat herättäneet vähän hilpeyttä. Tai sitten lapsi on tosiaan käsittänyt väärin mitä tädit olivat vailla.
Möhkö-07:
Kerhoissa yleensä työskentelee ihmisiä joilla on kokemusta niin lapsista kuin heidän vanhemmistaan, joten vittuilu ei kuulu heidän työtoimenkuvaan, MUTTA jos näin on tapahtunut, on ap aikuisena ihmisenä velvollinen sen selvittämään ja viemään sellaiselle taholle, missä se saadaan loppumaan, koska jos niin tapahtuu, tuskin ap on ainut vanhempi.
Tuokin kommentti, että on meillä ennekin ollut samanlaisia lapsia, on ihan normaali kommentti.
He ovat kyllä nähneet vaikka minkälaisia lapsia ja myös edelleen niitä vanhempia.
Oletko itse jutellut tästä mieltäsi kaivavasta ongelmasta kerhon ohjaajien kanssa?
Asenne muita kohtaan ihmisellä, joka on:että automaattisesti ihmiset tarkoittavat pahaa, ilkeilevät tai vittuilevat, ei ole normaali asenne aikuisella ihmisellä.
Möhkö-07:
Tuokin kommentti, että on meillä ennekin ollut samanlaisia lapsia, on ihan normaali kommentti.
He ovat kyllä nähneet vaikka minkälaisia lapsia ja myös edelleen niitä vanhempia.
Oletko itse jutellut tästä mieltäsi kaivavasta ongelmasta kerhon ohjaajien kanssa?
Asenne muita kohtaan ihmisellä, joka on:että automaattisesti ihmiset tarkoittavat pahaa, ilkeilevät tai vittuilevat, ei ole normaali asenne aikuisella ihmisellä.
ja nyt vittuilevat. Kyllä mä tajuan milloin mulle piikitellään, olen muutenkin herkkävaistoinen lukemaan ihmisten eleitä.