Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan painajaisista. Mikä/mitkä on vakiopainajaisesi.

Vierailija
19.05.2022 |

Kuinka usein näet painajaisia?
Minkälaisia ne on?
Olen huomannut, että mitä ajattelee ennen nukahtamista, siitä näkee myös unta. Kun murehtii jotain asiaa, siitä näkee ahdistavaa unta.

Muut voisi kommentoida toisten unia.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa revitään melkein joka yö hampaat suusta. -_-

Vierailija
2/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Multa revitään melkein joka yö hampaat suusta. -_-

Silloin tällöin näen painajaista, että hampaita roikkuu lähes irti, kun olen hammaslääkärille menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä nää unia, mitä haluaisin. Mullakin monesti tippuu kaikki hampaat suusta. Tai sitten mulla on ihan erilaiset hiukset. Joskus näen unta jostain paikasta missä en ole ikinä ollut, se on siis " unimaailma" ja vaikka parin vuoden päästä näen taas unta, että olen siellä. Sillon tiedän unissani, että se on unta ja olen ollut siellä joskus ennenkin.

Joskus näen unta, että asun ihan älyttömän isossa sokkeloisessa talossa. Sit herään ja harmittaa et se oli unta, kun oli niin ihana talo.

Vierailija
4/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissiunet. Hissi ei pysähdy haluamaani kerrokseen, tai hissi putoaa kovaa vauhtia alaspäin.

Joskus portaikossa ei ole kaiteita.

Vierailija
5/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

143kg mamma istuu naamalleni hajareisin. Joka yö. Herään siihen kun kasvoni luut musertuu hiivaistenTussnesteiden roiskuessa uusille verhoilleni.

Tukehtumisen pelkääminen?

Vierailija
6/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näen unta, että olen päätynyt ilkialasti julkiselle paikalle. Myös vedenpaisumusunet ovat minulle tyypillisiä.

Vierailija
7/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tulee yllättäen ohjus isku

Vierailija
8/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

143kg mamma istuu naamalleni hajareisin. Joka yö. Herään siihen kun kasvoni luut musertuu hiivaistenTussnesteiden roiskuessa uusille verhoilleni.

Tukehtumisen pelkääminen?

Tämä on helppo. Äijä painaa itse 150 kg ja uniapnea.

Vierailija
9/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniapnea?

Vierailija
10/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli myös aikoinaan hampaiden irtoamis unia ja myös veitsi tappeluja.

sitten tutkin asiaa ja huomasin kyseessä olevan heikko itsetunto. päätin että jatkossa unissa laitan hyrskyn myrskyn jos tulee tappelu tilanne ja nautin siitä. no sellaiset unet loppui kuin seinään samaten hammas unet.

Vierailija
11/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toistuva painajainen sellainen, että oon näkymätön muille, ja kaikki on niinkuin mua ei olis koskaan ollutkaan. Kuulen mitä muut puhuu ja näen ne mutta en pysty puhuman mitään enkä liikuttamaan mitään esineitä tai koskemaan.

Vierailija
12/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tulee toteutumaan itse nähnyt samoja unia lisäksi maanjäristyksiä ja että pommeja putoilee ja itse kuolen räjähdyksessä:(

Vierailija
13/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein näen unta, että olen päätynyt ilkialasti julkiselle paikalle. Myös vedenpaisumusunet ovat minulle tyypillisiä.

Hei! Mulla samoja unia!

Vierailija
14/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen töissä ravintolassa. Tämä ravintola voi olla missä vaan. Lapsuuteni kodissa tai kaverini autotallissa. Teen työvuoroni hyvin ja huomaan, että minulla ei ole housuja jalassa.

Vierailija
15/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vaihtelee. Toistuvana ollut julkinen wc-tila ja se käynti näkyy kaikille, nimenomaan vaatteettomuus, liikaa ihmisiä seikkailee siellä täällä. Eli vähän kuin keskustelupalsta. Hissiunet joskus mutta nykyään vähemmän pahoja, koska en juo alkoholia pisaraakaan, ennen join hyvin vähän. Joillekin ihmisille voi unessa tulla ihan "demoninen" maailma (vältä alkoholia yms), koska on ennen unta vaikka seurannut liikaa uutisia ja sellaista materiaalia. Jokin triggeröi.

Vierailija
16/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen usein ahdistavan todentuntoista unta aivoleikkauksesta, johon on riski kuolla.

Karkaan aina ennen leikkausta ja menen piiloon, lopulta minut löydetään ja herään uskomattomaan tuskaan.

Se tuska on onneksi vain migreeni, kukaan ei päätäni leikkele.

Vierailija
17/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa ulkomaille.

Kun pitäisi lähteä lentokentälle, huomaan että matkalaukut ovat pakkaamatta.

Vierailija
18/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olen nähnyt unta sienipilvestä, joka loimuaa oranssina.

Vierailija
19/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista uniani, mutta unihalvauksia minulla on usein, eli en pysty liikkumaan ja hallusinoin. Jostakin syystä hallusinaatioissa esiintyy aina raivotautinen koira.

Vierailija
20/46 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen usein unia, että minun on lähdettävä äkkiä jonnekkin ja pakattava tavarat kiireesti. Tavaraa vain on kaikkialla valtavasti ja joudun kahlaamaan tavaravuorien läpi ja etsimään asioita joita tarvitsen välttämättä. Yleensä suurin osa tavaroista on minulle täysin tuntemattomia. Sitten aina kun löydän yhden tavaran hävitän edellisen.

Usein ulkona on vielä odottamassa vihaisena perheenjäseniäni, laiva on lähdössä juuri tai jotain vastaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän