Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4v NEUVOLASTA? OV

Vierailija
04.09.2007 |

Mitä siellä " pitää" osata, siis mitä testataan? minkä kokoisia teidän 4v on ollu? onko neuvolassa valitettu mistään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävellä kantapäillä. Sitten piti piirtää mallin mukaan kuvioita, olikohan viiva ja ympyrä. Kuulo ja näkö tarkastettiin ja mitattiin tietysti paino ja pituus. Meillä lyhyt poika, n. metrin mittainen ja tästä " valitettiin" eli laitettiin pituusseurantaan (hyvä tietysti että tarkkaillaan).

Vierailija:


Mitä siellä " pitää" osata, siis mitä testataan? minkä kokoisia teidän 4v on ollu? onko neuvolassa valitettu mistään?

Vierailija
2/4 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 kg. Pituus on piirun verran alle 0-käyrän eli täysin normaali! Samoin paino.



Esikoiseni on +2 käyrällä. Keskimäinen 0-käyrällä ja pienin -2 sd-käyrällä ja välillä ulkonakin. Hän on seurannassa ja syystäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä ei ole väliä onko lapsi lyhyt tai pitkä kunhan kasvukäyrä on tasainen. Sitten jos poikkeaa niin kannattaa seurata.

Vierailija
4/4 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti nimetä esineitä, hedelmiä, eläimiä ym, luetella värejä ja numeroita järjestyksessä 1, 2, 3, 4, 5... piirtää ympyrä, risti, neliö ym. näkö, kuulo, pituus, paino.. Tyttö luetteli numeroita väärässä järjestyksessä, eikä väreistäkään menny ku pari oikein, piirtäminenkään ei oikein onnistunu, myös esineiden ym. nimeämisessä tuli virheitä, puhekin vielä vähän epäselvää. Tietysti valitettiin, ku meni niin huonosti. Oli 104cm pitkä ja painoi 18kg. Syömistä käskettiin tarkkailla, ku painoa on kuulemma liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan