Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö kokonaan ilman hoitopöytää/tasoa?

Vierailija
03.09.2007 |

meille tulossa kolmas pitkän tauon jälkeen, kaikista vanhoista kamoista on hankkiuduttu eroon.

Onko kellään kokemusta vauvaelosta ihan ilman hoitotasoa, miten sujui?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kaivannut. Vaipat vaihdoin enimmäkseen sylissä.

Vierailija
2/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kahden ekan kanssa vaihdettiin aina hoitopöydällä vaipat ja alussa tehtiin kaikki muutkin hoitojutut siinä. Mietin että pitkänä ihmisenä meneekö selkä pilalle jos kumartelen jossain... Missä vaihdatte te joilla hoitotaso ei käytössä? ilman että selkää särkee...



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ainakaan osaa kuvitella sylissä vaihtavani, kakkavaippoja ainakaan. Johan siinä menee omatkin vaatteet ;)



ap

Vierailija
4/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Missä vaihdatte te joilla hoitotaso ei käytössä? ilman että selkää särkee...

ap

Useimmiten lattialla, eli istun itsekin lattialla. Ei rasita selkää tippaakaan.

Vierailija
5/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen siis tästä isomman asian kuin onkaan :), kuulostaa helpolta.



Hyvä, säästymme uuden hankinnalta eikä tarvi ottaa jotain kamalaa halpis-ikea-rojua makkarin nurkkaan vuodeksi.



ap

Vierailija
6/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on niin huono selkä, etten viitsinyt ottaa riskejä, vaan kaikki vaipat vaihdettiin hoitotasolla. Ja musta ainakin oli rasittavaa, jos joskus kylässä joutui vaihtamaan lattialla tai sohvalla tai sängyllä.



Mutta kukin tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkavaipat vaihdettiin kylppärissä. Hoitoalusta pesukoneen päällä ja lavuaari kätevästi vieressä. Ei tarvinnut kumarrella.

Vierailija
8/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkavaipat vaihdoin pesukoneen päällä, tietysti vähän pehmikettä välissä. Kolmannelle mies halusi ostaa hoitopöydän, tosin tässä asunnossa ei olisi toiminutkaan tuo pesukoneen päällä vaihto, eli ihan hyvä että tuli ostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esikoisesta oli ni sitä alkuun käytteli mut jäi sitten. Enään en toki tarvi vaikka on potta/pönttökammoinen että ei suostu niihin eli edelleen on vaipoissa vaikka ikää reilu 2v mut sylissä laitan vaipan takaisin ja otan pois jos on vaan pissa. Mut kakkavaipan otan pois makuulteen josta joudutaan tappeleen kun neitiä ei haittaa nää tuotokset siellä vaipassa:S Mikäs siinä neuvoks? Ni kuopuksen raskaudesta jouduin jäämään sairauslomalle jo parikuukautta ennen ku äippäloma alko välilevypullistuma epäilyn vuoks eikä saanu tehä mitään. Ja kun synty ni tuntu viel kamalammalta se kun selkä oli tottunu jotenki siihen olotilaan ni sit oliki eri kohdasta kipeä:S

Vierailija
10/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli musta hyvä. Kolmannen lapsen vauva-aikana ei ollut hoitopöytää, kun se ei oikein enää mahtunut mihinkään. Vaihdoin vaipat aina meidän sängyssä itse reunalla istuen ja vauva makasi sellasella muovitetun froteen kappaleella.



Neljännen lapsen syntyessä ajattelin, että emme tarvitse hoitopöytää. No, siinä vaiheessa lapsi numero kolme oli vasta 1,5 vuotias ja aina kun vaihdoin uudelle vauvalla sängyllä vaippaa tai tein muita hoitotoimenpiteitä, hyppeli ja heilui tämä numero kolme aina vaarallisesti vauvan lähellä. Siispä otimme neloselle hoitopöydän käyttöön. Sain vauvan velipojan ulottumattomiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ei kyl ollu mikään " halpis" , terkkaa hintaa en muista, mut yli 150e. Menee myöhemmässä käytössä ihan lipastona, kun taso on ylhäällä. Mutta ilmankin varmaan pärjäisi..mökillä ollessa levitän sängylle/pöydälle/sohvalle pyyhkeen/muovifroteen jav aihdan siinä.

Vierailija
12/13 |
03.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi epämääräisten rojujen säilyttämiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
04.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä vaippaa tuntitolkulla päivässä vaihdella. Jaksattehan te tehdä paljon raskaampiakin kotitöitä.



Minä ääliö ostin hoitopöydän, jonka onneksi joku tollo (koska kuvitteli tarvitsevansa) vielä osti kauhealla hinnalla kahta kuukautta myöhemmin. Muutama kerta siinä vaippa vaihdettiin. Sängyllä oli paljon parempi tai lattialla. Ihottavahan se vauvan on kylmällä muovilla olla verrattuna lämpimään peitteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi