Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt

Vierailija
21.08.2007 |

Kysyin jo yksi toinenkin kerta



Mitä eroa on päiväkerholla, perhekerholla ja avoimella kerholla? Mihin voin vaan mennä lasteni 3v ja 1v kanssa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, viihtyykö siellä... Meidän perhekahvila ainakin pitäisi nimetä rehellisemmin vauvakahvilaksi - käveleviä lapsia katsotaan vähintäänkin kieroon, eikä niitä siellä pahemmin siis enää nähdä...

Vierailija
2/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- seurakunnan perhekerhot:

1-2x / viikko joihin voi tulla äiti/ isä lapsineen- ohjaaja vetää ryhmää- eli alustaa päivän aiheen mukaan, vauvat iastuu sylissä, 2 v ja yli lapsille on samalla lapsiparkki, ilmainen kahvitus, lapsille omat eväät



--------

- seurakunnan päiväkerho: niihin haetaan srk:n kautta hakulomakkeella, 3v -6 v lapsi, 2-4 h maksullista kerhoilua 1x/ viikko sovittuna klo aikana



-------

-avoin päiväkoti:

kunnallinen avoin päiväkoti, avoinna ma-pe, joissa tiettynä klo aikana ohjattua toimintaa- öidit isät mukaan maksaa 0 euroa- mutta sopimuksen mukaan lapsipakrkki maksaa esim. 5 e tunti( hinta vaihtelee)



----------

-päiväkotien kerhot:

kotirouvien/ isien lapsille / niihin haetaan kunnallisen päivähoitotoimiston kautta, 4 h maksimi päivä maksullisia- maksuperheen tulojen mukaan porrastettu

--------



T. ammattikasvattaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan noi yksityiskohtaisemmat tiedot vaihtelevat kerhosta toiseen... Mutta jonkun kuvan varmasti vastauksestaan sait ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä