Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" Ei testiä aamuvirtsasta" ??

Vierailija
08.05.2006 |

Siis HÄH? Miksi ei, tietääkö joku? Mä olen käyttänyt yhden satsin Fertestejä, yhden Apteekin testejä (HYI minkä hintaisia!!!) ja tuon Apteekin testin hinnan vuoksi päätin kokeilla noita Aconin testejä ja ostin niitä eilen. Aamulla kömmin ottamaan testiä ja vasta sitten luin ohjeet -- ja sen mukaan testiä EI saisi ottaa aamuvirtsasta! Siis miksi ihmeessä? Mielestäni kummassakaan toisessa testissä tuommoista ohjetta ei ole ollut.

Enkö nyt sitten voikaan luottaa testeihin? Olen tehnyt tässä kierrossa kaksi testiä apteekin merkillä ja tänä aamuna Aconilla -- kaikissa vielä hentoviiva joten ovis ei ole vielä ihan tulossa. Jotta voisin säilyttää saman kellonajan, testi on nyt väkisinkin tehtävä aamupissasta -- joten MIKÄ siis voi mennä pieleen? Mitä Acon voi nyt osoittaa " väärin" ?

Kertokaa viisaammat.... kiitos etukäteen!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uus tieto mullekin! Mulla on kans aconin testejä, niitä liuskoja. Niillä oon testaillu aamusin jo kp10 lähtien. Nyt kp15 ja edelleen hento viiva. Viime kierron mukaan ovis olis kp 16 tai 17. Ekaa kiertoa siis tikuttelen, enkä tuommosta ohjetta itte kyllä oo hoksannu...?!

Vierailija
2/14 |
08.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä Aconeja sitten erilaisia? Ne mun eilen ostamat ei näytä miltään liuskoilta (Fertestit oli " liuskoja" ) vaan semmoinen hässäkkä mihin laitetaan paketissa mukana olevalla pipetillä pissatippoja.

No, anyway, silti ihmettelen miksi näin... nyt taitaa mennä sitten tämän kierron testailut pieleen :(

- Ap -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla on ne sellasia liuskatestejä. (olen tuon viestin 2.kirjoittaja). Katoin kotona niin kyllä vain lukee niissäkin ettei saa testata aamupissasta. Tänä aamuna kuiten testasin ja mie en kyllä usko et se voi kuitenkaan kovin väärin näyttää vaikka aamulla testaakin. Mulla tuli tänään kp16 plussa ja aiemmat 5 testiä olleet haamuja tai haaleita viivoja.

Vierailija
4/14 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin sitten kaiken varalta testiä... Kävin ostamassa eilen Prismasta Fertestin, sen ainakin saa tehdä aamupissasta. Käytän loput Aconit sitten vaikka seuraavassa kierrossa (jota toivottavasti ei tulekaan piiiiiiitkään aikaan... ;))

- Ap -

Vierailija
5/14 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon kolunnu kaikki prisman hyllyt läpi enkä köydä mistään testejä. Täällä monet sanoo ostavansa niin ovis kuin raskaustestitkin prismasta. Ostaisin minäkin, mut niitä ei kai oulun prismoissa ole :(

Vierailija
6/14 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta hyllystä missä on kondomit? Ainaskin citymarketissa ovat vierekkäin. Prismasta en ole katsonutkaan, pitääkin tsekata:)

Vierailija
7/14 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä raskaus ja ovis testit on kemppariosastolla juuri lähellä kondomeja, siteitä tms. Uskoisin että löytyy! Tai kysy myyjältä!

Vierailija
8/14 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon kan snoilla aconeilla testannu ja niissä ohjeissa lukee että ei saa aamuvirtsasta testata... nyt mammaksi.fi tilasin testejä ja niissä sama juttu... olisko siinä joku että sitä on sit kertyny sitä hormoonia enempi tuohon aamu virtsaan kun on kuitenkin sen yli 4h ollut rakossa...??? en tiiä varmaksi mutta näin järkeilin mielessäni.... =)

Vierailija
9/14 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans luin ettei saa tehdä aamuvirtsasta sitä testiä. Joitakin kai voi. Mä siis olen tehnyt aina n.klo.18 aikoihin. Jostain luin kyllä syynkin mutta en nyt muista. Laitan sen tänne jos löydän sen jostain!

Vierailija
10/14 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimpia testejä käyttää aamupissasta. ja joissakin testeissä sanotaankin, ettei testata, jos pissa ollut rakossa yli 4h. ja toisissa testeissä, ettei saa juoda kauheesti ennen testausta, ettei pissa laimene.

Vierailija
11/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tehdä aamupissasta, koska LH-taso voi olla aamulla tavallista korkeampi ja antaa virheellisesti positiivisen tuloksen. Siis kun pissa on ollut rakossa niin kauan. Suunnilleen samaan aikaan päivästä kannattaa aina testata, niin saa luotettavimman tuloksen. Testeissäkin toki on eroja ja käyttöohjeessa kyllä kerrotaan, miten testi tehdään ja saako käyttää aamupissaa vaiko ei.

Vierailija
12/14 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

testeissä ei lue että, ei sais aamupissasta testata vaan siinä mainitaan et, minä vuorokaudenaikana tahansa..

Vierailija
13/14 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin epätoivoisesti oman paikkakunnan prismasta raskaustestiä, kondomien, siteiden ja kempparitarvikkeiden läheltä... Ja lopulta ne löytyi kaupan toiselta puolelta LUONTAISTUOTEHYLLYSTÄ. Loogista?

No, eipä kuitenkaan sitten kiire olisi ollut, menkat tuli ennen kuin ehdin testata. :(

Vierailija
14/14 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän nykyään vain aamupissasta tehtäviä ovistestejä, koska ne ovat näppärämpiä kuin klo 10-18 tehtävät. En ole juuri koskaan tuohon kellonaikaan kotona ja työpaikan vessassa on tylsää testailla, ja yrittää osua samaan kellonaikaan joka päivä ja pidätellä 4 h pissaamista. Mammaksi.fi-testit toimivat täydellisesti aamuvirtsasta, samoin maailman parhaat ovistestit eli Clearbluet. Mutta ne ovatkin hävyttömän kalliita..