Meille tarjottiin kaupungin vuokra-asuntoa Mellumäestä, kaipailisin pikaisesti kokemuksia?
Omasta mielestäni mainettaan paljon parempi paikka. Musta nämä vanhat lähiöt ovat paljon rauhallisempia kuin 'uudet' Pikku-Huopalahti,Herttoniemenranta ja Vuosaaren uudet alueet.
Kommentit (69)
mutta on totta, että vanhat lähiöt ja ennen kaikkea vanhat kaupungin talot ovat rauhallisempia kuin uudet. Ja pienemmät talot tietysti rauhallisempia kuin isot. Luulen, että alue on ihan ok, ja metroyhteys tietysti kätevä. Itse kävin jonkin aikaa sitten Myllypurossa, ja olin hämmästynyt kuinka mukava ja rauhallinen alue se oli!
Terv. Pikku Huopalahtelainen
talot kyllä ovat kivoja, muuten ei... tunnen paljon perheitä sieltä jotka haluavat pois.
Enkä kyllä muuttaisi itäänkään
http://onet.tehonetti.fi/asuntoasiainosasto_fi/onet/porssi/
Tuolta näet, kuinka paljon kaupungin asuntojen mellunmäkeläisiä on halukas vaihtamaan asuntonsa. Jos yhdessä osoitteessa on piikki, se voi johtua tulevasta remontista, rauhattomuudesta tms. Jos monet haluavat vaihtaa alueen sisällä, se kertoo hyvää jne. Osaat varmasti itsekin tulkita :)
Asuin siellä 6-vuotta..on aika tuuripeliä minkälainen kämppä on,meillä oli rapussa lähinnä vanhuksia ja hyvin rauhallista.Yläkerrassa asui yksi tuurijuoppo joka pari kertaa vuodessa järjesti käytävässä shown,mutta tykkäsin kyllä asua..
Tiedän että samoissa taloissa rappuja jotka täynnä kaikenmaailman epämääräistä sakkia enkä niihin muuttaisi lasten kanssa..metro lähellä yms hyvänä puolena
Mutta täältä ei oikein pääse poiskaan kun ei juuri nyt pysty muuttamaan muuhun kuin kaupungin asuntoon. Ei ole kovin suuri vaihtoarvo tällä alueella ;)
terv. 3
eikä idässä ole kovin hyvät päiväkoti- tai koulupalvelut.
Me esim. kuskataan lapsemme keskustaan päiväkotiin ja kouluun, eikä todellakaan olla ainoita!
Mutta metroaseman lähistölle en kyllä muuttaisi.
mutta kyllä siellä asuvat tuntuu viihtyvän. En vain itse uskaltaisi liikkua siellä iltaisin ollenkaan. En siis muuttaisi ollenkaan tuonne idän suunnalle, riitti kun asuin 3 vuotta Myllypurossa, tosin asunto oli rauhallisessa talossa, mutta se metroasemalla hiippaili ihan hirveetä sakkia ja tunkeilevia ulkomaalaisia miehiä, yäk.
Olemme tavallinen perhe, 2 lasta ja vanhemmat. lapset ala-asteikäisiä. Asunnontarve on suuri. Mellunmäestä en tiedä oikein mitään. Kertokaa pian, kiitos.