Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOTUHISIJAT +MA+TI+KE+

03.09.2007 |

Maanantaita kaikille =)Tässäpä uusi pino..

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin luin PeSun sivuilta :)

Vierailija
22/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin kirjottaa lyhyesti minäkin kuulumisiani. Alkaa vähän jänskättää kohta ku on kierto jo niin pitkällä, vaikkei kierron pituudesta oo muuta kuin aavistus (pillerit lopetettu 2.8.), siis se mitä se on ollu ennen viime odotusta (3 v sitten) eli 29-32. Nyt on 31. päivä menossa ja aattelin tosissaan odotella la-aamuun vaikka testi onkin jo kaapissa odottelemassa ;-) Mitään täti-oireita ei ole, eikä toivottavasti tulekaan! Sen sijaan rinnat tuntuu kasvaneen kokoa, varsinkin oikea. Lisäksi en voi yhtäkkiä oikeen sietää meetwurstia, sama oli edellisessä odotuksessa. Muuten ei oo pahanolontunnetta. Mies yrittää hoputtaa testin tekemisen kanssa mut silti yritän malttaa. Katotaan miten käy...

Suzie kp31/?? yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo esittelypinossakin, mutta kerron tässäkin jotain :) Olen siis 22v ja miehen kanssa esikoista toivottu toukokuulta lähtien. Oma kierto pillerien lopettamisen jälkeen melko sekaisin, edelliset kierrot kesti n. 50 päivää. Mutta vielä mennään lippu (ja toiveet) korkealla, eikä tädin tulo masenna, vaikka lasta kovasti toivotaankin. Vauvalaskurin mukaan laskettuaika olisi 14.5. mutta tuskin näiden kiertojen kanssa pitää paikkaansa.

Täällä olikin monilla näköjään piinaviikko menossa, plussatuulia kovasti kaikille!

Osaisitteko muuten sanoa, miten sairastuminen vaikuttaa? Eli siis olen nyt kipeänä (kova flunssa ja vähän kuumettakin oli ainakin eilen) ja mietin, kuinka se vaikuttaa hedelmöittymiseen? Voiko kipeänä yleensäkään tulla raskaaksi? Ovulaatioajankohdasta ei ole mitään tietoa, kun kierto on niin pitkä.

Tämä kierto tuntuu muutenkin ihan erilaiselta verrattuna kahteen edelliseen. Olen jotenkin koko kierron ajan ollut kauhean " märkä" (anteeksi, jos jotain ällöttää...), pillerien aikaan ongelmana oli ainainen kuivuus. Joten ainakin jotenkin näkee pillerien vaikutuksen hiipuminen :)

Nyt yritän venyttää testaamista mahdollisimman pitkälle, jos ottaisi tavoitteeksi, että ekan testin tekisi vasta kp40. Saa nähdä, jaksaako sinne asti odottaa :)

Arianes kp29/? yk3

Vierailija
24/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella näyttää täällä olevan piinaviikot menossa, kuten myös allekirjoittaneella. Kp 35/n.33-34 on menossa. Eli pitäisi tädin ihan juurikin tulla käymään, jos aikoo. Tosin kiertoni ei ole mikään maailman säännöllisin, heittoja suuntaan jos toiseen saattaa välillä tulla. Kuitenkin jos ei täti ilmaannu parin päivän sisällä, niin perjantaina ajattelin tehdä testin. Jänskättää ihan hirmuisesti.

Oireita olen ollut viime viikolla tuntevinani jos jonkinmoisia, rintojen aristusta ja menkkamaisen tyylisiä vatsakipuja lähinnä. Tällä viikolla taas ei ole tuntunut oikein mitään, paitsi että iski kamala syysflunssa. Mutta katsotaan kuinka muijan käy, olivatko vaan kuviteltuja vai oikeita oirehdintoja, se pitäisi selvitä piakkoin.

Paljon onnea jo plussanneille, toivottavasti tulen pian perässä. Pahoittelut tädin kohtaamille ja kesänuppuihin siirtyneille, plussaonnea jatkoon. Ja paljon +++++tuulia kaikille piinailijoille.

j4de kp35/n.33-34, yk 2

Vierailija
25/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bee83:

72mama: Mikäs sulla on tilanne? Eihän täti oo tullu? Tai eihän sen tulosta oo merkkejä?

Täällä edelleen odotetaan. Menkat ei ole alkaneet eikä

' normaaleja' oireitakaan ole. Alalatsan nippailut/vihlaisut

jatkuu. Kuvotustakin oli eilen illalla ja tänään pariin otteeseen.

Syöminen auttoi tuohon. Voisi sanoa että toivotaan parasta

ja pelätään pahinta ;-) Niin ja mutu tuntumalla lämpö on

edelleen koholla. Tosin tänään en ole enää palellut niin paljon.

(johtuisiko jännittämisestä :)

72mama, kp29/28

Nyt jo melkein lähdössä apteekkiin ostamaan uutta testiä ;-)

Vierailija
26/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä nyt sitten testattiin aamulla ja tulos oli hieman epäselvä.....10 minuutin sisällä testi ikkunaan ilmestyi haaleaakin haaleampi viiva mutta kuitenkin paljaalla silmällä nähtävissä....Luulin melkeinpä että kuvittelin koko viivan joten oli pakko näyttää ystävälleni testi ja hän näki sen haalean viivan myös!Silti ihmetyttää että voiko kyseessä nyt olla se niin paljon puhuttu viivan paikka?!Tai kenties kuitenkin roskihaamu?Sellaista en ole koskaan ennen huomannut tekemissäni testeissä vaikka kuinka olen tihrustanut.Nyt kyseessä siis apteekin oma raskaustesti ja luotto testiin kyllä hyvä koska eskoisestakin testasin sillon juuri tällä testillä.Kesälläkin tein muutaman varmuus testin tällä testillä ja eikä niihin koskaan ole tullut testiikkunaan mitään viivoja tia en ole huomanut mitään viivanpaikkojakaan vaikka olen kuinka valoa vasten katsonut ja roskiksestakin varuiksi testejä kaivellut.

No saa nähä mitä mies sanoo kun tulee töistä kotiin.....minua jännittää ainkin ihan vietävästi!

no joka tapauksessa uusin testin perjantaina ja katsotáan mitä se sitten sanoo....

Terv: Sweety joka on EHKÄ (raskaana)!

Vierailija
27/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweety20:

No täällä nyt sitten testattiin aamulla ja tulos oli hieman epäselvä.....10 minuutin sisällä testi ikkunaan ilmestyi haaleaakin haaleampi viiva mutta kuitenkin paljaalla silmällä nähtävissä....

Varovaisesti Onnittelen Sweety20! Mun tietääkseni Apteekin

omassa ei ole mitään ' viivanpaikkaa' nähtävissä. Ainakin se

mun Maanantainen testi oli ihan puhdas nega. Ei löytynyt mitään

muuta kuin kontrolliviiva.

72mama, kp29/28, hermona siis edelleen ;-)

Vierailija
28/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arianes, mullakin on flunssa päällä ja samoin mietin, että vesittääköhän raskautumisen..? Tietääkö joku? Harmittais kyllä, koska just tässä kierrossa ahkeroitiin niin kovasti plussan eteen!

Minä en ole taas viikkoon kirjoitellut kun eipä ole ollut oireita. Vielä reilu viikko pitää odotella ennen kuin tietää tärppäsikö vai ei. Plääh. Teidän kuulumiset luen joka päivä.

Tsemppiä ja plussaonnea nyt teille piinailijoille! Ja pahoittelut kesäkuisiin siirtyneille :(

Kielo kp 23/28-35 yk3

Vierailija
29/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se viiva sieltä vahvistuu! :)

Mulla on kuukautiskramppeja jo alavatsassa, eli kyllä se täti on sieltä tulossa. Huono olo jatkuu edelleen. Toivottavasti viikonloppuna saa rentoutua. Mies lähtee lauantaina viikoksi reissuun. Matkan ajankohta on tarkoin valittu, jotta ei haittaa meidän projektia. :) Laskin jo etukäteen koska täti tulee ja koska tuo reissu on kaiken todennäköisyyden mukaan vähiten haitallinen. Saan höperöityä yksin kotona ja koottua ajatuksiani. Mulla on ollut kauhea siivousvimma kotona. Olen laittanut vaatehuoneet uuteen järjestykseen ja käynyt kaikki vaatteet läpi ja laittanut tarpeetonta pois. Tuntuu että töissä jaksaa kaaosta paremmin kun on edes kotona kaikki järjestyksessä.

Vierailija
30/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelen varovaisesti, toivottavasti viiva vahvistuu!

Tosta flunssasta kun kakskin sitä kyseli, niin olisin lukenu sellasta, että jos on oviksen aikaan kipeenä, niin raskautuminen on aika epätodennäköistä, koska elimistön puolustusjärjestelmä on valppaana ja joka paikka on täynnä veren valkosoluja/makrofageja, jotka hyökkää kaikkea vierasta vastaan ja tuhoaa siittiöt, ne kun ei kuulu naisen omaan kehoon. Onhan niitä makrofageja terveenäkin, mutta ei läheskään niin paljon. Mutta en sitte tiiä, että miten homma toimii, jos hedelmöittyminen on jo tapahtunu, että haittaako siinä vaiheessa, jos on kipeenä.

Vierailija
31/32 |
05.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

72mama:

fairytale1978 mikäs sun tilanne on? Mitä testi näytti?

Juuh....eli tein tänä aamuna clearbluen testin ja en oikein tiedä mitä se näytti. Eli siihenhän tulee plussa, jos on raskaana. Mulle tuli se vaakaviiva ja sit puolet pystyviivasta? Eli ostan huomenna uuden testin. Kertokaa viisaammat, että mitä tuo tarkoittaa? Jännittää hirveesti..:) Just yksi tosi hyvä ystävä ilmoitti olevansa raskaana! Ihanaa!

+++++ kaikille! nyt joutuu juosta illalliselle!

Fairytale kp 31/28...kait ;)

Vierailija
32/32 |
06.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö täällä joku muukin toukokuisissa on.. Viikonlopun jälkeen en ole käynytkään lueskelemassa juttuja, mutta vielä täällä muutama näyttää piinailevan :) Toivottavasti saatte plussia!! Itsellä on pari negat testiä tehtynä, mutta täti ei ole vielä tullut. Clearblue testejä olen tehnyt ja on kyllä niin epäselviä mun mielestä.. Huomenna vielä yksi testi jos ei mitään kuuluu. Alavatsa on kyllä ollut välillä kipeä ja muita ihme tuntemuksia on, mutta niin helposti sitä kuvitteleekin kaikkea :) Kierto on kyllä heitellyt, mutta pari kuukautta ollut aika täsmällinen, mistäköhän mahtaa nyt tää myöhästyminen johtua.. Sitä rupeaa miettimään että mistä se sitten johtuisikaan jos testit on negaa, mutta tätiä ei kuulu.. Mut kai se keho on aika herkkä stressille ja kaikelle jännittämiselle. Tulispa se täti niin uusi jännitys kierros vois alkaa, vähemmällä stressillä tietysti :)

Toivotaan hyviä tuulen suuntia kaikille!! :)

kp31/28? yk5