**LOKAMAATUSKAT ' 05 SYYSKUU**
Kommentit (45)
Pitkästä aikaa taas ehtii tännekin kirjoittelemaan ;)
BB:tä en seuraa joten en voi suosikkeja sanoa.. Hmmm, oonkohan mä tän jo ilmottanu... No, mut jos toistan itseäni ni älkää antako sen häiritä! Ei ihan kaikki pysy muistissa nykyään! ;)
2v juhlat ajattelin taas järkkää. Oli meillä 1v juhlatkin! :) Ihan vaan joku arkipäivä kutsun kaverini muksuineen kylään. Ei meillä varmaan mitään teemaa oo, ehkä just jotai Nalle Puh lautasii tms... " Viralliset" synttärit eli ne joihin sukulaiset tulee pidetään tän pienemmän ristiäisten yhteydessä. Turha kutsua kaikkia heti uudestaan ja saavatpahan molemmat sit lahjoja ni ei tuu siitäkään ongelmaa!
Äh, nyt tuo pienempi heräs, pakko mennä ettei herätä isompaa! Hellurei! :)
Meillä nyt on nukuttu aika mahtavat unet, neiti on vedelly ulkona jo n.4½tuntia, välillä vähän öhkii ja ähkii. Jesse on nyt nukkunut 2 tuntia, pikkasen tossa yhesti itki. Kohta ne kummatkin nyt sitten herää kun mä aloittelen tänne kirjottamaan.
Niin mun piti tulla lisäämään et mun suosikki on myös Sauli BB:ssä siis se on aika hiljainen kaveri myös mutta siinä yhes viikkotehtävässä kun piti esittää lasta niin oli mahtava ja Farbod on kans aika hupi veikko välillä
Nyt Jesse sitten heräskin.
Synttärit ajattelin kans järjestää samalla kun ristiäiset, ne piti itseasiassa olla Jessen synttäri päivänä mutta nyt appiukko pitääkin 60v juhlat silloin ja ollaan sitten mökillä niitä viettämässä niin Jessellä olkoon synnttärit sitten samalla ristiäisten kanssa. Ei mitään erityistä teemaa varmaankaan kun pääjuhla on ristiäiset. Mitään lastenkutsuja tuskin järjestän tänä vuonna.
Tarttee varmaan lopetella kun taitaa tuo neitikin nyt sitten tehdä heräämistä niin mennään syömään.
T.silja
..muuton yhteydessä sonera kytki laajakaistan naapuriin joten 10vk odottelua takana eikä nettiä käytössä! Miten siitä nykyään onkin niin riippuvainen :)
tuohon 2V GALLUPPIIN: meillä järjestetään! kahden viikon päästä lauantaina muutaman päivän ennen virallista synttäripäivää tulee sukulaiset käymään kylässä ja joitain kavereita taaperoineen.
ONNITTELUT vauvan saaneille! Nimimerkkejä en muista mutta onkos niitä ainakin kaksi.. en muista :(
Aika menee kyllä niin siivillä, pienempikin täyttää jo 8kk ja Jennakin sen 2v :) Kiirettä vaan pitää häävalmistelujen keskellä että tytötkin kasvaa siinä sivussa.
Pää on vallan tyhjä, joten menenpä tekemään jotain hyödyllistä, vaikkapa ulkoilemaan uhmailijan kera. Vielä se piti kysymäni että miten muilla on onnistunut UNITUTISTA luopuminen?
Nyt auringosta nauttimaan,
Henna
Missä kaikki luuraatte???
Eilen illalla järjestin ystävälleni yllätysvauvajuhlat ja sain koottua hänen ystäviään kaiken kaikkiaan 12 kpl mukaan, en ollut koskaan tavannut heistä ketään. Että kyllä tuntemattomien ihmisten ' jäljittäminen' onnistuu.... Ystäväni toden teolla yllättyi ja oli tosi iloinen näistä juhlista. Heille on esikoinen syntymässä marraskuussa. Olin ostanut kimppalahjaksi ison korin johon vaatetta, vaippoja, tutteja, tuttipullon, kuvioharsoja, apteekkitavaraa, nalleja, suklaata, vauvakirjan, valokuvakehyksen ym ym. Oli tosi otettu lahjasta. Sitten yksi toinen juhlijoista oli hommanut sapuskat ja sitten vaan menimme hänen oven taakse ja ilme oli kyllä huikean yllättynyt. Ystäväni odotti vain minua kyläilemään...
Meidän poju on vähän kipeänä, taitaa ekan kulmahampaan puhkeaminen aiheuttaa kuumetta ja syömättämyyttä. Oli eilen illalla nukahtanut jo klo 20, yleensä menee nukkumaan siinä 21 maissa.
No poika nukahtikin päikkäreille alle kahdessa minuutissa joten taidan itsekin heittäytyä pitkäkseen lukemaan uutta kirjaa jonka eilen ostin.
Tulkaahan pinoilemaan, tämä on tämän kuun vika päivä ja uusi kuukausipino odottaa huomenna aloittajaa...
Täällä olisi viikko paremminkin voinut alkaa mutta se siitä.
Mä katson myös BB:tä, ei sillain ole suosikkia tai inhokkia kun tuntuu että lähes kaikissa on jotain hyviä/huonoja piirteitä. Mutta Sauli on ihan jees ja Jarkko kans, mimmeistä en oikein osaa sanoa, Tiina oli ihan jees. ' Heikoilla hangilla' -Aki on vähän sössöttäjä, tai mä en saa siitä aina selvää mitä se puhuu. Hyvähän se tässä toisia on moittia kun itse on niin täydellinen, heh.
TV-ohjelmista tuli mieleen että höh, tänäiltana mun nukutusvuoro ja aina menee osa Greyn Anatomiasta ohite.
G: Meinaatteko järjestää 2v-juhlat ja onkos jollain teemalla? Meillä on tulossa pihakaverit yhtenä iltana, ja sitten viikonlopun yli tulee mummut, ukki, sedät ja tädit perheineen sekä kummit. Ei varmaan mitään erikoista teemaa, kaverisynttäreille ehkä jotain Autot-rekvisiittaa tyyliin servetit/lautaset ym pientä.
ONNEA jo 2 vuotta täyttäneille!
Perhekahvila ei ole MLL:n, siihen liittyen pitäisikin tällä viikolla vielä tehdä hommia.
Jeps mutta keskiviikon jatkoa kaikille, jollain haisee vaipassa joten pesuhommiin!