Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHAN VAAN VINKIKSI NUKKUMISESTA!!!!!!

13.12.2007 |

Josko jollakin kuulostaisi olevan samantapainen tilanne,niin ajattelin kertoa miten meillä.

Mun poika 1,5v alkoi yhtäkkiä itkemään aivan hysteerisesti aina kun piti mennä nukkumaan, ja öisin kun heräili, niin huuto jatkui(pois,pois...) eikä millään meinannut rauhoittua.

Sama päiväunille mentäessä.

Luulin että tulee hampaita,kun yhtäkkiä alkoi moinen huuto ja takertuminen ja maidon juonti yöllä.

Käytiin jopa lääkärissä tarkastamassa poika,mitään löytämättä.

Tätä jatkui reilu viikon verran ja aloin olla jo tosi sekopää univajeesta, kunnes poitsu yks ilta sano mulle " nuu.." (opettelee vasta puhumaan)

otti kädestä kiinni ja vei mut siskonsa sänkyyn ja kävi sinne nukkumaan.

No siitä mä sit tajusin et halus pois pinniksestä ja eikun kauppaan ostaa lasten sänky ja kas kummaa....yöhuudot loppu siihen.

Vieläkin toki heräilee kun sen verran uus juttu ja herkkäuninen lapsi, mutta suht hyvin mennyt.

Josko tästä ois apua jollekkin jolla yöt samanlaisia

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoisen kanssa nimittäin. Meillä alkoi unet menemään risaisiksi siinä 13-kuukauden tienoilla ja päätimme siirtää pojan pinniksestä lastensänkyyn. Ja johan yöt rauhoittuvat kummasti. Nyt pitäisi kohta kokeilla, jos sama tepsisi 16-kuiseen kuopukseemme, joka niin ikään on nykyisin varsin levoton yöisin.

Vierailija
2/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 - 2 vuotiaille tulee helposti ns. unihäiriöitä ihan normaalia eikä tarvitse pelätä. Kuullostaa vain hurjalta kun toinen huutaa yöllä eikä oikein mikään auta. Kiva, että sänkystä apua mutta jos sellainen ei auta niin ainoa mikä auttaa on istua vieressä ja jutella hiljaa. Kohtaus menee ohi eikä missään nimessä pidä koskea lapseen silittää voi hellästi jos antaa. Tällaiset normaaleja juttuja kasvamiseen liittyen niin paljon on pienessä mielessä menossa, että kyllähän kaikki yölläkin pyörii mielessä. Pienikin poikkeama unirytmissä niin yöllä herätään huutoon. Lohdutukseksi voin sanoa, että 2,5 vuotiaamme nukkuu jo ilman moista huutoa mutta meillä oli todella hankala vaihe kesällä ja poika nukkui jo " isossa" sängyssä;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutenkin miettinyt " ison" sängyn ostoa pojalle 1v, koska pyörii unissaan todella paljon, mutta jos se saattaa auttaa nukkumisongelmaankin, niin taidan mennä heti ensiviikolla ostoksille:)

Meillä tilanne on siis se, että poika ei enää nukahda omaan sänkyyn. Jos ja kun herää yöllä, huutaa niin kauan, että pääsee viereen ja ainakin minun yöuneni ovat siinä vaiheessa pilalla. Uuden sängyn " puolesta puhuu" myös se, että poika ei nuku eikä nukahda kainaloon vaan ottaa reilusti omaa tilaa (n. puolet vanhempien sängystä:)) ja käy tyytyväisenä nukkumaan.

Kiitoksia vielä kerran:)