Lue keskustelun säännöt.
Paljonko saat elatusmaksua kahdesta lapsesta?
Kommentit (4)
Itse saan kahdesta 550¿, tienaan 2800¿ netto ja mies tonnin enemmän.
Ja kehtaan välillä ruikuttaakin vielä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alle minimin,en ole jaksanut napista asiasta. Toivon exälle kaikkea hyvää, minä se oli joka lähti. Yritän helpottaa edes rahallisesti sen tilannetta, jonka tiedän olevan vaikea niin henkisesti kui taloudellisestikin.
naurettava palkka.