Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tekis mieli imettää naapurin vauvaa!

Vierailija
31.08.2007 |

Vauva 2 kk ja äidiltä ei enää tule maitoa. Näin siis väittää. Oma lapseni imetyksen lopetin 2 kk sitten, joten voisin sen uudelleen käynnnistää. Kehtaisinko ehdottaa tätä äidille? Omaa lastani imetin 1v8kk.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nyt 2v6kk ja lopetti rinnan imemisen itse omasta tahdostaan, olisin voinut hieman pidempäänkin imettää..

No nyt on hirveä vauvan tai oikeastaan imetyksenkaipuu! Kun näen ulkona tai kaupassa vauvoja niin maito herahtaa rintoihin ja tekis mieli kaapata vauva syliin ja rinnalle. Tuntuu että ne vauvatkin joilla osalla pullo suussa katsoo mua sellaisella tissi-ilmeellä ;)

Oliskohan millainen ajatus jos pistäis vaikka neuvolan seinälle ilmoituksen ilmaisesta imettäjästä? Luulisi ainakin jonkun jolta maito loppunut ennen aikojaan olevan onnellinen mahdollisuudesta.

Vierailija
2/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin vauva itkee. Surullisena katson kun äiti kaivaa pullon esille. Vauva ei edes tykkää pullosta vaan vääntelehtii ja on levoton.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa uudet vauvat, jos niin paljon tekee mieli imettää.

Vierailija
4/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ap sulla on jotain ongelmia kyllä hakeudu psykologille. Ensinnäkin on sairasti imettää yli 1v. lasta kun siinä vaiheessa lapsi saa kaiken tarvitsemansa jo tavallisesta ruoasta ja lehmänmaidosta. Nämä äidit jotka imettää jopa 2v. lapsia ovat oikeasti hieman pihalla ja vielä sairaammaksi tekee ajatus siitä että ne imettäisi naapurin pentujakin. Uskon että kyse on vaan siitä että nainen saa jotain kiksejä siitä tissin imusta, 1v. lapsikun ei sitä tissiä enää tarvitse noin niinkun ravinto mielessä. Läheisyyttä lapselle voi antaa muutenkin!

Vierailija
5/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta!

Vai katsoo ne vauvat sillä ilmeellä, että tätiltä pitää saada tissiä... :D

*REPS*

Vierailija
6/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nykynainen pitää imettämistä vastenmielisenä ja omasta tahdostaan lopettaa sen lyhyeen! Sen jälkeen tarjotaan vauvalle LEHMÄNmaidosta tehtaalla koneellisesti jalostettua purkkijuomaa, kumisesta tekonännistä tarjoiltuna. Sekä on luonnollista sitten? Imettäminen ei todellakaan ole sairasta, päin vastoin. Nykyinen sairas yhteiskunta on saanut maailman luonnollisimman asian vääristymään.

Vierailija
7/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperoikäisen lapsen imettäminen on outoa koska sen ikäistä EI TARVITSISI imettää enää! Miksi annetaan lapselle tissi suuhun vaikkea se sitä tarvitse? Kyse on vaan siitä että äiti haluaa imettää nänniään jollain! Imettäis miestään helvetti. Minusta se on sairasta.

Imettäminen on hieno asia mutta niinkun neuvolassakin neuvotaan niin lehmänmaitoa tulisi antaa 1v. lähtien sillon lapsi ei tarvitse enää äidinmaitoa.

Vierailija
8/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse vielä imetän omaa 2,5-vuotiastani.

Vierailija
9/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan tutkittu että pitkään imetetyistä lapsista tulee keskimääräistä älykkäämpiä. Moni poliitikko esim on imenyt äitinsä rintaa vielä nelivuotiaana.

Miksi oman äidin rintamaito joka luonnollisella tavalla valmistuu juuri lapsen tarpeita vastaavaksi, olisi jotenkin sairasta??? Kuitenkin lapsille annetaan karkkia ja lisäaineellista valmisruokaa ja vitamiinivalmisteita, eikö se oo sairasta?

Vierailija
10/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelinkin jo, eikö kukaan muu pidä tätä ketjua sairaana! Olen kanssasi täysin samaa mieltä ja tuollaiset tyypit voi luokitelle jo pedofiileiksi. " Tekee mieli imettää toisen vauvaa IMETTÄMISEN HALUSTA." Huh, huh!

Vierailija
11/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan rakkainkaan ystäväni tai sukulaiseni ole sen arvoinen, että antaisin hänen imettää minun lastani.

Jos tulisit minulle tuota ehdottamaan, niin se olisi loppu naapurussuhteelle, enkä takaa, etteikö pian muutkin asukkaat tietäisi sinun " imetysmaniastasi" .

Koittaisit etsiä joitain muitakin tapoja olla olemassa kuin imetys. Kai sinulla on muitakin ominaisuuksia ja taitoja, kuin maidoneritys?

Vierailija
12/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin vauva saa tissimaidosta kaiken tarvitsemansa. Tehdasmaidoissa on varmasti kaikki tarpeellinen ja vauva saa sillä varmasti masun täyteen.

Ja tisumammoille tiedoksi että vauva kyllä tottuu siihen kumiseen " nisään" ja meidän vauvat jopa on " leikkinyt" niillä " nisillä" .. Lapsen voi pitää rintaansa vasten tiukasti vaikkei imetäkkään ja näin lapsi saa sitä läheisyyttäkin. Ei ne teidän nännit kuule ole välttämättä vauvalle se paras " nisä" suuhun! ;)

Vierailija
13/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten luontevasti sen kaappais siitä kainaloon ja pistäis nännin suuhun ;) Ja sais vauvan onnelliseksi.

Mun äiti usein veljeni vaimolle sanoi että voi kun voisin sua pientä imettää kun ei äitis viitsi. Piti vauvaa rintojensa lähellä ja näytti kuin vauva olisi siitä jo saanut onnen tunteen vaikkei siis edes yrittänyt imettää. Oma äitinsä syystä tai toisesta lopetti imetyksen hyvin lyhyeen =/

Vierailija
14/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun äiti usein veljeni vaimolle sanoi että voi kun voisin sua pientä imettää kun ei äitis viitsi. Piti vauvaa rintojensa lähellä ja näytti kuin vauva olisi siitä jo saanut onnen tunteen vaikkei siis edes yrittänyt imettää. Oma äitinsä syystä tai toisesta lopetti imetyksen hyvin lyhyeen =/

Vierailija
15/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et ole antanut lapsellesi mitenkään muuten läheisyyttä kun tissillä! Onko se tissi se ainut keino miten antaa vauvalle tai taaperolle läheisyyttä? Tissi suuhun niin vauvasta tulee terve ja älykäs.. ;D NAurakaan nyt itsekkin.

On kuulkaas monia muitakin keinoja antaa läheisyyttä kun imettää rintaansa liian pitkään! taapero EI tarvitse enää teidän maitoa uskokaa jo!

Vierailija:

On ihan tutkittu että pitkään imetetyistä lapsista tulee keskimääräistä älykkäämpiä. Moni poliitikko esim on imenyt äitinsä rintaa vielä nelivuotiaana.

Miksi oman äidin rintamaito joka luonnollisella tavalla valmistuu juuri lapsen tarpeita vastaavaksi, olisi jotenkin sairasta??? Kuitenkin lapsille annetaan karkkia ja lisäaineellista valmisruokaa ja vitamiinivalmisteita, eikö se oo sairasta?

Vierailija
16/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinmaito ON ehdottomasti vauvan parasta ravintoa. Ylivoimaisesti. Jopa korvikkeen valmistajat ovat tämän myöntäneet. Äidinmaito sisältää vauvalle korvaamattomia vasta-aineita. Korvike lihottaa pahalla tavalla, äidinmaidon pyöreys taas katoaa itsestään. Ennen kaikkea se lämmin rinta ja oman äidin rinnan tuoksi imiessä on vauvalle korvaamaton tunne. Ottaisit selvää ennen kuin kommentoit.

Itseäni ainakin surettaa ne vauvat jotka ei imetystä saa kokea :( Tekisi mieli auttaa kun ei oma äiti kerran " anna" .

Vierailija
17/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa voi katsokaas pitää sylissä, hyvin hyvin lähellä itseään vaikkei sitä imetäkkään! Vauvaa voi jopa syöttää pullosta niin että se on aivan tuossa ihossa kiinni ja voi tuntea vauvan hengitysen. Ei siihen tissiä tarvita.

Vierailija
18/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ennen kaikkea se lämmin rinta ja oman äidin rinnan tuoksi imiessä on vauvalle korvaamaton tunne. Ottaisit selvää ennen kuin kommentoit.

Itseäni ainakin surettaa ne vauvat jotka ei imetystä saa kokea :( Tekisi mieli auttaa kun ei oma äiti kerran " anna" ."

Kaikilta ei imetys vain suju. Itse masennuin, niin lääkitys lopetti maidontulon. Ja kyllä, OMAN äidin rinnan tuoksut rauhoittaa, mutta te, jotka haluaisitte imettää toisten lapsia, ette ole heidän äitejään. Vauva ei välttämättä edes tissiänne haluaisi..

Vierailija
19/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetän kyllä ihan itse ja jos kävisi niin, että maito ei riittäisi niin todellakin antaisin pullosta. Ja lisäksi on aivan eri asia saako vauva luovutettua äidinmaitoa pullosta vai tunkisko joku vieras nainen tissinsä mun pojan suuhun.

Ihan rauhassa on mun puolesta voitu ennen vanhaan käyttää sijais imettäjiä. Tänä päivänä se ei musta oo normaalia.. Pullosta sitten jos ei omaa maitoa ole. Se on se äidin tai isän läheisyys mitä vauva kaipaa ei se itse TISSI. Läheisyyden vauva saa juo sitten pullosta vanhemman sylissä tai imee ÄIDIN rintaa. Apua mitä porukkaa.

Vierailija
20/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule harva äiti tahallaan on antamatta maitoa lapselleen!

Äidinmaito on parasta, mutta lapsi ei sitä enää tarvitse yli 1v.!!! Miksi siis antaa sitä sen ikäiselle!? Ja ne vasta-aineet saa siinä ekojen viikkojen aikana, sen jälkeen maito on mitä on. Oma ruokailu siihen vaikuttaa ja voitko väittää että kaikki äidit syö niin hyvin että maito on yhtä laadukasta kun korvike! EI EI JA EI!

Äidin rintakehä ja lämpimät rinnat mitä vasten vauva painaa ovat korvaamattomia, ei se nänni suussa tee lasta onnelliseksi. Äidin tuoksu ja lämminsyli kun on korvikeäideilläkin.

Vierailija:

Äidinmaito ON ehdottomasti vauvan parasta ravintoa. Ylivoimaisesti. Jopa korvikkeen valmistajat ovat tämän myöntäneet. Äidinmaito sisältää vauvalle korvaamattomia vasta-aineita. Korvike lihottaa pahalla tavalla, äidinmaidon pyöreys taas katoaa itsestään. Ennen kaikkea se lämmin rinta ja oman äidin rinnan tuoksi imiessä on vauvalle korvaamaton tunne. Ottaisit selvää ennen kuin kommentoit.

Itseäni ainakin surettaa ne vauvat jotka ei imetystä saa kokea :( Tekisi mieli auttaa kun ei oma äiti kerran " anna" .