Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tekis mieli imettää naapurin vauvaa!

Vierailija
31.08.2007 |

Vauva 2 kk ja äidiltä ei enää tule maitoa. Näin siis väittää. Oma lapseni imetyksen lopetin 2 kk sitten, joten voisin sen uudelleen käynnnistää. Kehtaisinko ehdottaa tätä äidille? Omaa lastani imetin 1v8kk.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt, hyvä ihminen, itseesi ja pohdi vakavsti ajatuksiasi, onko ne ihan ok??

Itselläni on vauvakuume ja pohdin jo kuinka kiva olisi imettää OMAA vauvaa taas. En tod. ikinä ole ajatellut että haluaisin imettää jonkun toisen vauvaa. Enkä todellakaan imettäisi mitään 2,5 vuotiasta..yök!

Vierailija
22/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisimettäjiä käytettiin todella kauan aikaa sitten ja vain koska sillon ei korviketta oltu keksitty. Vauvoja kuoli nälkään kun ei tätä hienoutta ollut vielä siihen aikaan!

Joskus 50luvulla vasta oli jotain korvikkeita mutta sillonkin suurin osa teki korviketta lantraamalla lehmänmaitoon vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poppaa!!! uu aaa auuu!

Vierailija
24/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vieläkin se ajatus, että kaupassa vauvat kattelee himoiten sun meijereitä.. :D :D :D

Mutta ILMAN MUUTA LAITAT NEUVOLAN SEINÄÄN SEN LAPUN, ETTÄ TISSIÄ TARJOLLA!!!!

Näin ne kaikki avarakatseiset tulevat poliitikon äidit tuovat lapsiansa sulle rinnoille. Upeaa. Mahtavaa.

Seuraava bisnes-iteja on, että myyt tissimaidosta tehtyä älykkyyspannaria torilla..

:D :D

Kyllä elämä on tällä palstalla ihanaa...

Vierailija
25/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle on tärkeää oman äidin läheisyys ja rakkaus. Sinun vieras tissisi ei anna lapselle mitään. Täytyy olla jotenkin narsistinen ja kieroutunut persoona, joka kuvittelee, että pystyisi tekemään toisen äidin vauvan onnelliseksi vain siksi, että tisseissä hölskyy maito!

Vauva on kuunnellut äitinsä sydämensykettä ja rakastavaa ääntä jo kohdussa. Hän tuntee äitinsä hellän ja tutun kosketuksen ja maailman rakkaimman tuoksun äitinsä sylissä. Vauva tuntee oman äitinsä katseen kasvoillaan, joka kertoo ilosta, rakkaudesta ja onnesta. Hän on yhtä äitinsä kanssa.

Pysy sinä tisseinesi kaukana tästä onnesta ja yhteydestä joka ei sinulle kuulu.

Vierailija
26/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin pimeitä ihmisiä oikeasti olemassa? Imettäköön kukin omaa kersaansa vaikka armeijaikään, mutta MUN kersaa teidän ei tarvi haaveilla imettävänne.

Pakko olla provo.

Vierailija
27/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kerran imettänytkin ystäväni vauvaa, vauva tykkäsi, ei siinä mitään. Ja äidillekin se oli ok. Vauva oli meillä silloin hoidossa ja nälkä iski kun äiti oli kaukana.

Joskus munkin tekee mieli imettää jotain söpöä vauvaa mutta useimmiten en ajattele asiaa.

Vierailija
28/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä että nämä himoimettäjät kuvittelevat että vain sillä imetyksellä lapsi saa läheisyyttä jne.

Vaikka annat pullosta maitoa niin vauva saa läheisyyttä, lämpöä, rakkautta, turvallisen tuoksun, tutun äänen, tutut kasvot.. Ei se sinun nännisi lasta onnelliseksi tee vaan se läheisyys, turva ja lämpö ja lämminmaito!!!

Minun lapseni ovat syöneet minun maitoa ja korviketta sekaisin pullosta.. siis joka toinen kerta toista jne. Mitään eroa ei vauva huomaa, yhtä himokkaasti syö kumpaakin maitoa. Ekat viikot annoin pelkästään omaa maitoani ja heti vauva hyväksyi korvikkeen.

Vierailija
29/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää kovasti kun joillain vaimot pihtaa =( Itse koen suurta antamisen iloa ja seksihän on niin tärkeää miehille. En voi ymmärtää niitä naisia jotka eivät ole kiitollisia siitä että täytän heidän miestensä tarpeet kun he itse eivät siihen kykene.

Olen huomannut että miehet katsoo esim kaupassa minua sellaisella ilmeella että tahtoisivat pimppiäni. Vieressä seisoo vaimo joka ei anna kun miehellehän riittää se lämmin syli ja rakkaus ja vaimon tuoksu.

Mitä mieltä olette? Pistäisinkö ilmoituksen vaikka neuvolan seinään jossa tarjoutuisin auttamaan väsyneitä äitejä tässä asiassa?

Vierailija
30/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä.. ;)

Vierailija:

Säälittää kovasti kun joillain vaimot pihtaa =( Itse koen suurta antamisen iloa ja seksihän on niin tärkeää miehille. En voi ymmärtää niitä naisia jotka eivät ole kiitollisia siitä että täytän heidän miestensä tarpeet kun he itse eivät siihen kykene.

Olen huomannut että miehet katsoo esim kaupassa minua sellaisella ilmeella että tahtoisivat pimppiäni. Vieressä seisoo vaimo joka ei anna kun miehellehän riittää se lämmin syli ja rakkaus ja vaimon tuoksu.

Mitä mieltä olette? Pistäisinkö ilmoituksen vaikka neuvolan seinään jossa tarjoutuisin auttamaan väsyneitä äitejä tässä asiassa?

Vierailija
31/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja että mä kuolen. Hankkikaa nyt jo uusi vauva jos ihan imettämisen ilosta täytyy tissiä antaa sen ikäiselle lapselle. Auta armias..

Vierailija
32/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hassu olet, kun tuollaista edes yrität väittää. Tottakai äidinmaito on lapselle parempaa kuin korvike, sehän on lajin omaa maitoa ja nimenomaan ihmislapselle tarkoitettua. Korvike on nimensä mukaisesti tehty korvaamaan jotain, joka syystä tai toisesta puuttuu.

Vierailija:

Äidinmaito on parasta, mutta lapsi ei sitä enää tarvitse yli 1v.!!! Miksi siis antaa sitä sen ikäiselle!? Ja ne vasta-aineet saa siinä ekojen viikkojen aikana, sen jälkeen maito on mitä on. Oma ruokailu siihen vaikuttaa ja voitko väittää että kaikki äidit syö niin hyvin että maito on yhtä laadukasta kun korvike! EI EI JA EI!

Vierailija
33/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tuo lapsi ei tietysti enää ole, mutta eipä tuollaista parivuotiasta pakolla pysty imettämään, kyllä se vaatii lapsen oman halun, että tissin sinne suuhun saa tyrkättyä...

Vierailija:

Eiä siinäkään kyllä imetetä " vauvaa" varten jos 2,5 vuotiasta imettää!!

Voi luoja että mä kuolen. Hankkikaa nyt jo uusi vauva jos ihan imettämisen ilosta täytyy tissiä antaa sen ikäiselle lapselle. Auta armias..

Vierailija
34/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutti suositellaan jätettäväksi 1v. samoin kun pullo viim. 1.5v. joten miksi hitossa sitten tissiä ei voi pois jättää!

Vierailija
35/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tutut jotka antavat korviketta kyllä vaan iskevät pullon vauvalle.

Vierailija
36/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikkapa äiti, jonka oma lapsi on vuoden ikäinen, ei olisi paras imettäjä 2kk:n ikäiselle vauvalle. Siksi äidinmaidon luovuttajiksikaan ei kelpuuteta kuin alle 3kk:n (muistaakseni) ikäisten vauvojen äitejä.

Vierailija
37/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli vaikkapa äiti, jonka oma lapsi on vuoden ikäinen, ei olisi paras imettäjä 2kk:n ikäiselle vauvalle. Siksi äidinmaidon luovuttajiksikaan ei kelpuuteta kuin alle 3kk:n (muistaakseni) ikäisten vauvojen äitejä.

ja sitten se muuttui sellaiseksi värittömämmäksi.

Vierailija
38/38 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 2,5 vuotiaani ei ole enää imeväis-iässä ja ei tarvitse rintaa, pulloa eikä tuttia. Enkä todellakaan usko että kukaan sen ikäinen OIKEASTI tarvitsee edellä mainittuja asioita siinä iässä enää. Antakaa nyt hyvät ihmiset lapsen kasvaa pois vauva iästä.

ps. Kiitos 49 kun vastasit puolestani, olen kanssasi samaa mieltä.

T: hmm..olinkohan 46..