Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnellinen ja tasapainoinen ihminen vastaa kysymyksiin.

Vierailija
31.08.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia, miten ne ovat vaikuttaneet sinuun?

Vierailija
2/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoiduin suhteellisen nuorena ja raskauduin yllättäen. Saimme kaksoset, joista toisella oli synnynnäinen vamma. Iän myötä poistunut.

Mieheni on aiheuttanut erään ihmisen kuoleman. Kyse oli tapaturmasta, olimme vain väärässä paikassa väärään aikaan, mutta kävimme molemmat läpi kriisin.

Äitini kuoli vaikeaan sairauteen pari vuotta sitten ja samana vuonna kuoli mieheni hyvä ystävä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko elämässäsi ollut hyviä ihmisiä tukenasi?

Vierailija
5/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini oli kotiäiti ja minulla oli yksi isoveli. Minulla oli aina erittäin läheiset suhteet äitiini. Isä oli paljon töissä, mutta oli rakastava ja osallistuva. Joka aamu ennen töihin lähtöä hän kävi meidän nukkuvien lasten huoneissa, piirsi paperille missä asennossa nukuimme ja kirjoitti muutaman sanan. Iltaisin isä oli väsynyt, mutta tuli aina peittelemään ja kertoi tarinoita lapsuudestaan. Vapaapäivinään hän vei kalastamaan, retkille, uimahalliin jne.

Koin aina olevani rakastettu, minua kannustettiin ja tuettiin. Olin kiltti tyttö. Lapsuuteni oli aika pullantuoksuinen.

ap

Vierailija
6/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

. Joka aamu ennen töihin lähtöä hän kävi meidän nukkuvien lasten huoneissa, piirsi paperille missä asennossa nukuimme ja kirjoitti muutaman sanan.

ap

Vierailija
7/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästä ja turvallisesta lapsuudesta, luonteestasi ja asenteesta, vai mistä?

Vierailija
8/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannustavan ja rakastavan, kuten vanhempanikin. Ystäviä minulla on vähän, tuttavia paljon. Olen perhekeskeinen ja kaipaan omaa reviiriä ja aikaa ajatella. Liian tiiviit ystävyyssuhteet ahdistavat. Kriiseissä olen hakenut myös ammattiapua.

ap

Vierailija
9/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen asian summa luonnollisesti. Minulla on käynyt elämässä tuuri. Olen saanut olla rauhassa ja pitkään lapsi. Minua ei ole painostettu mihinkään, eikä syötetty päähäni ajatuksia siitä millainen olen. Olen itse löytänyt itseni ja vahvuuteni. Mieheni on rakastava ja läsnä minulle, tukee ratkaisujani, ei kritisoi.

Olen saanut upeat lapset ja koen löytäneeni paikkani. Ei ole kiire mihinkään.

ap

Vierailija
10/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnollisesti olen pahoillani heidän puolestaan. Ymmärrän, että elämäntilanteita on monenlaisia ja toiset ihmiset kohtaavat järkyttäviä asioita elämässään. Uskon kuitenkin aika pitkälle siihen, että onni ja tyytyväisyys ovat päänsisäisiä asioita. Eivät niinkään riipu olosuhteista. Joku on tyytymätön ja onneton " ilman syytä" . Toinen tyytyväinen hurjistakin olosuhteista riippumatta.

ap

Vierailija
11/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

luonnollisesti olen pahoillani heidän puolestaan. Ymmärrän, että elämäntilanteita on monenlaisia ja toiset ihmiset kohtaavat järkyttäviä asioita elämässään. Uskon kuitenkin aika pitkälle siihen, että onni ja tyytyväisyys ovat päänsisäisiä asioita. Eivät niinkään riipu olosuhteista. Joku on tyytymätön ja onneton " ilman syytä" . Toinen tyytyväinen hurjistakin olosuhteista riippumatta.

ap

Vierailija
12/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoittanut pahoittaa kenenkään mieltä edellisellä viestillä. Tarkoitin vain, että toiset ovat herkempiä kuin toiset ja olosuhteet vaikuttavat näin erilailla heihin. En oikeastaan osaa muuta suositella kuin ammattiapua, sitä olen itsekin saanut ja kokenut sen auttavan.

ap

Vierailija
13/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei onnellisuus ole tosiaan ihmisen " päänsisässä" , ole kiltti äläkä syyllistä jo entuudestaan kärsivää ihmistä siitä että hän itse aiheuttaa oman epätasapainoisuutensa ja onnettomuutensa. Se on julmaa.

Vierailija
14/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin muistaakseni että se on " jossain määrin" päänsisäistä.

En syyttänyt ketään omasta pahasta olostaan. Ja miksi se, että tyytyväisyys on päänsisäinen juttu olisi syytös sinua tai ketään muuta kohtaan? Sitä pääkoppaa kun ei ole niin helppoa hallita. Itse kärsin lentopelosta, enkä koe, että se olisi minun " vikani" , niin vain on. Toiset ihmiset ovat herkempiä kuin toiset olosuhteille (Jotka eivät ole heistä johtuvia) ja näin reagoivat niihin herkemmin. Eikä se ole kenenkään vika!

Ja monessa tapauksessa on kyllä kyse asenteestakin. Enkä nyt puhu KAIKISTA, enkä sinusta. Toiset vain löytävät sen onnen pienemmistä asioista ja tyytyvät vähempään, eivät hötkyile joka suuntaan. Toiset haluavat aina vain enemmän ja extreminpää ja mikään ei ikinä riitä. Menettävät tasapainon pienemmistäkin epäonnistumisista.. Mutta en siis syyttele ketään, enkä ajattele esimerkiksi että tasapainoinen ihminen olisi sen " parempi" kuin epätasapainoinen.. Olemme erilaisia ja elämämme ovat erilaisia.

ap

Vierailija
15/15 |
31.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä taas olen onnellinen siitä mitä meillä jo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi