Elm Street tulossa tänään telkkarista, aiotko katsoa?
Kommentit (18)
Tottakai, vanha pitsanaama vauhdissa
Alkuperäinen jopa, tällaisia klassikoita ei enää tehdä!
Pari vuotta sitten löysin Nightmare on Elm Street collection boksin kirppikseltä viidellä eurolla.
Seitsemän ensimmäistä elokuvaa siinä on, joten mun ei tarvitse sitä katsoa tv:stä.
Tv-lähetyksistä inhottaa katsoa elokuvia, kun sinne tulee niitä mainoksia väliin.
Katsoisin mieluusti luonto-ohjelmaa jossa on kauniita maisemia ja jossa paritellaan ja syödään.
Johan mä sanoin että pitää hakea suklaata niin voi katsella elmo kadun painajaista.
Kiitos vinkistä, en ole koskaan nähnyt sitä.
Toiselta kanavalta tulee samaan aikaan Suuri gangsterisota, joka on kyllä parempi leffa.
Vierailija kirjoitti:
Miltä kanavalta?
6
Vierailija kirjoitti:
Toiselta kanavalta tulee samaan aikaan Suuri gangsterisota, joka on kyllä parempi leffa.
Onhan se parempi mutta tullut monta kertaa useammin telkkarista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole Suuri gangsterisota, vaan pelkkä Gangsterisota.
Elm Streetistä on jäänyt mieleen se, kuinka kouriintuntuvasti kuvattiin, miltä unettomuus tuntuu. On muuten hyvä leffa.
Pitääpä katsoakin se, viimeksi oon nähny sen parikymppisenä 20 vuotta sitten.
Taidanpa katsoa, ei niitä ole vuosiin tullut telkkarista
Se ykkönen pistää ajattelemaan lopussa, että mitenköhän siinä ne asiat oli.
Vähän samanlaista pulmaa, kuin Inceptionissa.
Mtv subilta alkaa just Suuri gangsterisota ja tv5:lta tulee klo. 21.30 Gangsterisota.
Mä katson yle teemalta tulevaa babyteeth elokuvaa klo. 21.25
Itse oon jo pedissä ja odottelen unen tuloa. En katsele tv:stä elokuvia kuin korkeintaan teemalta, mainosten takia. Teemalla ei mainoksia.
Johnny Deppin fanien ei kannata katsoa tätä.
On muuten Johnnyn ensimmäinen roolisuoritus Painajainen Elm Streetillä. Johnnyn faneille tämä on rankkaa katsottavaa.
katson huomenna putkeen tappava ase 4 & elm street