Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äsken bensiksellä, joillain siis ei oo kiire!

Vierailija
30.08.2007 |

Mää en siis tajuu noita tolvanoita jotka auton tankattuaan ei voi siirtää autoaan vaikka näkevät että toinen odottaa takana!

Joku ukon mölli tankkasi autonsa ja meni autoon, liekkö laskenut keskikulutusta vai mitä lie duunannut vaan meikä kerkisi kuunnella yhden biisin alusta loppuun ootellessani. Siis kaikenlaisia pöljiä!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin näkee että auto seisoo ja seisoo mittarilla eikä ketään ole maisemissa. Miksi pitää jättää siihe n tukoksi kun voisi siirtää?

Vierailija
2/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.automaatilla aina tankkaava ja sitten pois kiirun vilkkaa, ja jos joku muu jää tukkeeksi eteen, niin se tööttikin on keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi parempi?

Vierailija
4/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pässejä riittää joka paikkaan. Perustelu on aina sama " minulla on oikeus..." .

Vierailija
5/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahvijonossa ja se tuli sisään huutamaan kauheella raivolla jollekin toiselle äijälle, että " NYT TUUT SIIRTÄMÄÄN TON AUTOS TOSTA BENSATANKILTA POIS!!" . Kyllä se kuuluu siirtää ensin pois ja sitten vasta mennään maksamaan. Vaikka se tuntuisi, että kyylätään ettei vaan meinaa lähteä maksamatta.

Itse olen ihmetellyt, että mistä niitä piisaa jotka ottavat korttiautomaateilla aina sen kuitin tankkauksen jälkeen? Kai niitä tarvii jos on joku työsuhdeauto tms, mutta kun niitä on niin paljon. Kaiken maailman eläkeikäiset äijätkin niitä johonkin varastoi itselleen. Kummaa.

Vierailija
6/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: kassallakin saattaa olla jonoa ja maksaminen venyä, parempi parkkiin laittaa. Sorrun joskus itsekin jättämään jos näen että kassa on tyhjä ja pääsen samantien takaisin. Ja autoja ei ole jonossa. Muutenkin parkkeeraustyyli huoltseilla on aika mielenkiintoista monessa paikkaa, pysäköidään minne huvittaa, jopa keskelle pihaa ja ajoväyliä. Vähintäänkin kieltoalueelle.

Vierailija
7/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvittelee olevan yksin niin liikenteessä, kaupassa ja joka paikassa. Toimivat just niin että kaikki kärsii, sujuvuus ja toisten huomioiminen on tuntematonta

Vierailija
8/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ja missä olet autokoulusi käynyt kun et tiedä?

Vierailija:

Sama kun ruuhkassa körröttelee pitäen parin kolmen auton verran tilaa edessään että takana tulijat jäisivät varmasti punaisiin.

Noita pässejä riittää joka paikkaan. Perustelu on aina sama " minulla on oikeus..." .

Vierailija
9/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut pässit ajavat perseessä kiinni 80km/h vauhdissakin.

Vierailija
10/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä tapa monelle nuoremmallekin jotka surutta käyttävät pankkikorttia ja hups kun ei oteta kuitteja niin ei muistetakkaan mitä on tullut maksettua ja tilit on yli.

Vierailija:

Itse olen ihmetellyt, että mistä niitä piisaa jotka ottavat korttiautomaateilla aina sen kuitin tankkauksen jälkeen? Kai niitä tarvii jos on joku työsuhdeauto tms, mutta kun niitä on niin paljon. Kaiken maailman eläkeikäiset äijätkin niitä johonkin varastoi itselleen. Kummaa.

Vierailija
11/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, oletpa aika pösilö, jos kuvittelet että jonossa tarvitaan kummoisiakaan turvavälejä. Vai kengurubensaako tankkasitkin?

Vierailija
12/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lisäksi sillä estää hyvin myös toisen tankkauksen omalle kortille (näinkin käynyt-olen lähtenyt tankkaamasta toinen tullut tankkaamaan ja vetässsy bensat mun kortille.

Vierailija
13/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuhkassa pidetään väliä edelliseen autoon. Tässä ei puhuttu mistään bensajonosta :) Ihana kun kommentoitte niin " pösilösti" ettekä edes lue tarkaan mitä kirjoitetaan :)

Vierailija:

13, oletpa aika pösilö, jos kuvittelet että jonossa tarvitaan kummoisiakaan turvavälejä. Vai kengurubensaako tankkasitkin?

Vierailija:Sama kun ruuhkassa körröttelee pitäen parin kolmen auton verran tilaa edessään että takana tulijat jäisivät varmasti punaisiin.

Vierailija
14/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkitystä siinä että muka joku toinen pääsisi tankkaamaan sinun kortille. Minä olen monta kertaa tankannut niin, että olen maksanut kortilla ja alkanut tankkaamaan ja toinen tankkaa jo siinä välissä viereisellä tankilla ja sitten vasta käyn ottamassa kuitin, eikä vie koskaan kukaan muu ole minun kortilla tankannut.

Joku muu juttu on kyllä käynyt sinulle jos joku on päässyt sinun kortilla tankkaamaan. Varmaan aika ainutlaatuinen tilanne.

Vierailija:

Vierailija:

lisäksi sillä estää hyvin myös toisen tankkauksen omalle kortille (näinkin käynyt-olen lähtenyt tankkaamasta toinen tullut tankkaamaan ja vetässsy bensat mun kortille.

Vierailija
15/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jos olet antanut letkun kädestäsi suoraan toisen käteen...

Vierailija
16/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
17/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä sentän itselleni höpise

Vierailija
18/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Taajamanopeuksilla TURVAVÄLIÄ pitää olla noin kaksi sekuntia ja metreinä noin puolet nopeuslukemasta: 40 km/h = 20 metriä.

Maantienopeuksilla esim. 80 km/h = 40 metriä.

Nämä ohjeet pätevät hyvissä oloissa!! Liukkaalla välimatkojen pitää olla pitempiä!!!"

Ei ihme, että kaupungissa tulee ketjukolareita kun ensimmäiset liukkaatkin saapuvat kun ei taajamassa jonkun mielestä tarvi jonoissa turvaväliä :)

Vierailija
19/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(menee ohi aiheen..) tulostuttavat kuitin ja siihen vilkaisematta työntävät sen automaatin roska-aukkoon? Nämä samaiset yleensä myös kaivavat vasta automaatin edesä seistessään kassista käsilaukun, käsilaukusta lompakon, lompakosta kortin (sekä tunnuslukumuistilapun...), tarkistavat ensin saldon, nostavat rahaa, tarkistavat saldon uudelleen, tulostavat kuitin, ja sitten alkaa rahan ja kortin pakkaamisrituaali käännetyssä järjestyksessä.... Ja jono kasvaa....

Vierailija
20/53 |
30.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan muu tankannut kun olen 20 vuotta tankannut kortilla enkä vielä koskaan ole ottanut kuittia. Ja harva kerta on ollut että ei ole ollut toisia tankkaajia heti perässä.

Vierailija:

17, kyllä sen letkun voi laittaa paikoilleen ja jatkaa... monesti tankaan myös vara tankin niin tiedän! enkä todellakaan pidä pistoolia kokoajan kädessä -17-

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä