Emme ole harrastaneet mieheni kanssa seksiä vuoteen!!!
Kommentit (8)
Seksin määrällä ei ole väliä; vain sillä että määrä on sopiva molemmille. Olkoot sitten vaikka nolla.
Silloin kun imetin niin ei toudellakaan tehnyt mieli nussia (anteeksi tuota ilmaisua).
Nyt lapset 2v ja 4v ja rakastellaan pari kertaa kuussa.
Minä jo tässä meistä ajattelin, että harrastetaanko liian harvoin, kun pari kertaa kuudaudessa.
On rakennuspuuhat päällä niin ei oikein jaksa muuta kuin kaatua sänkyyn. Alkanut tuolla takaraivossa ikävästi tunneminä sanomaan, että onko mies kyllästynyt, vaikka järkiminä sanoo, että höpö höpö, liikaa tekemistä vaan...
Normaalisti ainakin kerta viikkoon.
meillä mies on tosi hapan jos menee viikko tai pari ettei ole seksiä....ja kylläpä tuo pinna itsellänikin tahtoo kiristyä. Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta, kirjaimellisesti :DD
Oikeastaan ennen kesääkin sain aina kerjätä ja kerjätä. Nyt päätin että kerjäämiset loppu. Katsotaan koska miestä alkaa haluttaa. Jos ei ala niin ilmoitan meneväni vieraisiin. En kestä tätä yhtään.
Ei ole kummallekaan tärkeä asia. Läheisyyttä vaalitaan muuten. Keskustellaan asiasta. Ollaan mietitty, mitä tekisi sille vai eikö tekisi mitään. Ollaan myös pohdittu, että miten vältetään se, että jos alkaakin ihastumaan toiseen ja sen kanssa hommat kiinnostaa, kun samalla ei kotona oo meininkiä. Tästä sitten puhutaan.
Joskus ollaan harkittu mennä seksiterapeutille tms. selvittämään, että miten tähän ollaan päädytty. Musta tärkeintä on, että molemmat on suht okei asian kanssa.
Minä itse kyllä masturboin. Tuo toinen ei juurikaan sitä, joskus ihan halutaan vain pikkasen jotain koskettelua, sekin on ihan kiva.
Musta on epänormaalia, että tällaista onnellista parisuhdetta pidettäisiin vajaana seksin puutteen vuoksi! Eiköhän se ole jokaisen oma asia.